Jij zou Boor ook leuk vinden denk ikquote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
Nu ik erover nadenk, ik zou sowieso geen katten willen. Tenzij het een kat als Hummer is, daar kan je mee gooien zonder dat ie boe of bah zegt. Wat een knuffeldoos is het
. Ook de reden dat ie al geadopteerd is, trouwens
.
Ik denk dat het niet zo hard bedoeld isquote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef Greys het volgende:
We zijn het voor het grote deel ook gewoon met elkaar eens hoor
Tuurlijk is het voor kittens leuker om samen te zijn!
Maar bij zoveel huisloze kittens is het al fijn als iemand er ééntje neemt, dus vandaar dat ik een beetje viel over het 'dan kan je er beter niet aan beginnen' viel
Dat vind ik leukquote:Op zondag 11 december 2011 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zou Boor ook leuk vinden denk ik
Mijn asielbengaal. Zit geen kwaad in, is retegrappig, kan goed met de honden, sloopt niets, doet alles keurig op de bak, wil niet naar buiten, echt een makkie van een kat!
ik vind honden leuker dan katten, maar de overweging is dat als we ze jong krijgen..iedereen aan elkaar went enzo... vriend en oudste vinden alles leuk, dus dat zit wel goed..quote:Op zondag 11 december 2011 12:12 schreef Ynske het volgende:
Katten en ik gaat gewoon niet samen, als in ergens op bezoek wel, ff lekker kroelen.
maar heb er gewoon geen goede ervaring mee
iets met een jaloerse kat die op kussen zeikte snachts
Vanwaar dat je dan denkt aan een kat als je honden toch eigenlijk leuker vindt?quote:Op zondag 11 december 2011 12:13 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik vind honden leuker dan katten, maar de overweging is dat als we ze jong krijgen..iedereen aan elkaar went enzo... vriend en oudste vinden alles leuk, dus dat zit wel goed..
Ik ben een hondenmensquote:Op zondag 11 december 2011 12:13 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik vind honden leuker dan katten, maar de overweging is dat als we ze jong krijgen..iedereen aan elkaar went enzo... vriend en oudste vinden alles leuk, dus dat zit wel goed..
vriend vindt kat heel leuk, praktisch ivm "zelfstandigheid" van kat etz..quote:Op zondag 11 december 2011 12:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vanwaar dat je dan denkt aan een kat als je honden toch eigenlijk leuker vindt?
oja en dat!quote:Op zondag 11 december 2011 12:16 schreef Ynske het volgende:
Ik ben een hondenmens
t is dat ik werk, en dat ik hier geen honden mag hebben.
vroeger altijd honden gehad, eerste een duitse herder en daarna een mechelse
Saar is ook een schat hoor, daar niet van, maar ik zou dolgraag later als ik groot ben een hond willen. maar dan moet je ook realistisch zijn, en je afvragen als ik alleen blijf, of ik die dan wel als ik werk alleen kan laten
nope, eerst moet ik dan verhuizen naar een woning waar wel honden/katten mogen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:27 schreef Cooki het volgende:
[..]
vriend vindt kat heel leuk, praktisch ivm "zelfstandigheid" van kat etz..
[..]
oja en dat!
ik werk nu niet meer, dus voor t eerst is n hond n optie![]()
ynske, en een hondenuitlaatservice, is dat wat voor je en jouw a.s. hond?
oehw. Klinkt wel tofquote:Op zondag 11 december 2011 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee welnee, maar wel lekkerder dan bakkerbrood of supermarktbrood bedoel ik
Als je je oven 's nachts niet aan wilt hebben en toch brood wilt 's morgens dat echt nèt een kwartier klaar is, dan kan je dat met een machine dus timen.
quote:Op zondag 11 december 2011 12:30 schreef Ynske het volgende:
Check, mn brood van een half pakje meel
[ afbeelding ]
"Ze heeft de telefoon afgepaktquote:Op zondag 11 december 2011 12:16 schreef Greys het volgende:
Beetle is een beetje moe van het wandelen van vanmorgen![]()
En omdat Boor altijd bovenop een kussen van de bank ligt, moet Biet dat tegenwoordig ook.
[ afbeelding ]
Gelukkig kun je er weer om lachenquote:Op zondag 11 december 2011 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
"Boohoo, ik mocht geen eigen mobieltje!"
quote:Op zondag 11 december 2011 12:36 schreef oh-oh het volgende:
Ow jammer Yns, ik heb mijn broodbakmachine laatst weggegeven, haast ongebruikt, had ik een keer voor mn verjaardag gekregen... Ik zal es vragen of ze m veel gebruikt
Oh en +1quote:Op zondag 11 december 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
Ik zou voor een hond gaan. Want honden.
Dezelfdequote:
Ja die was helemaal niet duurquote:
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die was helemaal niet duur
En ik las in een topicreeks over broodbakmachines hier op FOK! destijds dat veel FOK!ers die hadden en dat ie goed werkte. Daarbij is hun service echt bizar goed, want ik had zélf iets fout gedaan waardoor er een grote kras onderin het bakblik kwam en ik heb een mailtje gestuurd aan ze of ik dat los kon bestellen tegen een schappelijk prijsje... kreeg gratis (!!!) een nieuw bakblik en mengarm toegezonden
klinkt goed!quote:Op zondag 11 december 2011 12:40 schreef Pheno het volgende:
Bij de Blokker een goedkope goede te koop: AFK. Ding doet het al een jaar of twee trouw om de twee dagen
Ik leef nog!quote:
Is dat die mix van de Lidl?quote:Op zondag 11 december 2011 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik leef nog!
Als je niet moeilijk wil doen: Soezie broodbakmix. Variatie en je hoeft maar water toe te voegen, de rest is al netjes afgemeten in de verpakking gegaan.
Nog iets wat belangrijk is , hoe zijn je kinderen over het algemeen met dieren.quote:Op zondag 11 december 2011 12:04 schreef Cooki het volgende:
wow... ok 2 kittens trek ik niet.. ik heb al n dreumes en n puber die aan elkaar klitten he
ik begrijp dat t voor de kittens leuker zou zijn.. maja.. t moet voor de anderen ook prettig blijven.. en als ik t niet trek, dan is t niet leuk hier![]()
Ik gebruikte hem alleen in het weekend.quote:Op zondag 11 december 2011 12:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik eet niet genoeg brood voor zo een apparaat, maar ik had m eerst al aan andere vrienden weggegeven, daar stond ie ook voornamelijk in de weg
Dus het zou me niks verbazen als ie nu bij de buuf ook stof staat te vangen.
als je het zou willen vragen, heel graagquote:Op zondag 11 december 2011 12:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik eet niet genoeg brood voor zo een apparaat, maar ik had m eerst al aan andere vrienden weggegeven, daar stond ie ook voornamelijk in de weg
Dus het zou me niks verbazen als ie nu bij de buuf ook stof staat te vangen.
k had nu van die mix van de perfect, idd wat water erbij en klaarquote:Op zondag 11 december 2011 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik leef nog!
Als je niet moeilijk wil doen: Soezie broodbakmix. Variatie en je hoeft maar water toe te voegen, de rest is al netjes afgemeten in de verpakking gegaan.
quote:Op zondag 11 december 2011 12:46 schreef oh-oh het volgende:
Maar een electrisch snijmes krijg je dr gratis bij Yns
Geen idee, ik haal het bij de Boerenbond, zakken van 2,5 kilo. Ik eet het dus altijd, niet alleen in het weekend. Bij de Xenos hebben ze bv ook Ciabatta-mix in kleinere zakjes, of Toscaans brood. Erg lekker. En natuurlijk kun je zelf ook wat aankloten. Ik heb altijd wel een pot rozijnen of nootjes in huis.quote:Op zondag 11 december 2011 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat die mix van de Lidl?
Bij de Appie hebben ze ook kaas-tomaat brood mix, alleen water er bij![]()
Ik heb een Japanse gadget daarvoor. Kun je het afmeten en snijdenquote:
Ja die van de Xenos zijn heel lekker , mijn man heeft de broodbakmachine ook weer gevonden nadat die 2 jaar in de kast heeft gestaanquote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik haal het bij de Boerenbond, zakken van 2,5 kilo. Ik eet het dus altijd, niet alleen in het weekend. Bij de Xenos hebben ze bv ook Ciabatta-mix in kleinere zakjes, of Toscaans brood. Erg lekker. En natuurlijk kun je zelf ook wat aankloten. Ik heb altijd wel een pot rozijnen of nootjes in huis.
Huh?quote:Op zondag 11 december 2011 12:50 schreef Pheno het volgende:
Net zoals deze, die staat hier nu ook in de keuken
[ afbeelding ]
hoe werken die nu weerquote:Op zondag 11 december 2011 12:50 schreef Pheno het volgende:
Net zoals deze, die staat hier nu ook in de keuken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:19 schreef Greys het volgende:
Een klein beetje olie bij je mengsel verbetert ook de structuur (en ik geloof zelfs de houdbaarheid) van je brood
Net als een fijngemalen half tabletje Vitamine C!
Ik ga haast kwijlen als ik denk aan het zelfgebakken brood.
Vanavond maar weer even aanzetten voor morgenochtend, kaas tomaten brood![]()
Ik heb overigens een AFK BM2 en vanaf het allereerste brood altijd perfecte resultaten gehad.
Aangeschaft bij de Marskramer voor 29,-- als ik het me goed herinner.
De broodbakmixen van de Lidl zijn trouwens ook super! Ook alleen water toevoegen.
Verschillende smaken. En beregoedkoop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |