Oh *poef*... daar ging mijn lustquote:Op zondag 11 december 2011 00:31 schreef MeneerDeUiI het volgende:
Nu ga ik zitten huilen in een hoekje van de bank in mn snuggie
Oh ik was al bang dat dat door mn dm kwamquote:
Ja nee daar was ik juist wel blij meequote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef MeneerDeUiI het volgende:
[..]
Oh ik was al bang dat dat door mn dm kwam
Ik voel aan mn water dat het tijd is te gaan slapenquote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben we je mooi tuk he! Voel je het al?
Het is al morgenquote:Op zondag 11 december 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee daar was ik juist wel blij mee
Morgen doen?
Vanwaar de nieuwe nick?quote:Op zondag 11 december 2011 00:36 schreef MeneerDeUiI het volgende:
[..]
Ik voel aan mn water dat het tijd is te gaan slapen
hij is het nietquote:Op zondag 11 december 2011 00:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vanwaar de nieuwe nick?
Het valt me nu pas op
johquote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Ik bedenk me net dat ik dan wel een Oudejaarslot moet kaufen, anders valt er weinig te winnen voorHet Huisje
.
Als 2 druppels water joh!quote:
Ja! Dat moet ik ook gaan doen!quote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Ik bedenk me net dat ik dan wel een Oudejaarslot moet kaufen, anders valt er weinig te winnen voorHet Huisje
.
Ik koop er maar eentje (want duur, de Oudejaarsversiequote:Op zondag 11 december 2011 00:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als 2 druppels water joh!
[..]
Ja! Dat moet ik ook gaan doen!
Ik zat pas al te denken "HOEVEEL zal ik er nemen?" Nou ja, 2 waarschijnlijk
Ik neem 2 halvenquote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik koop er maar eentje (want duur, de Oudejaarsversie) en die moet dan the trick maar gaan doen
Want dat huisje is te cute om los te blijven lopen.
Zekerrrr!quote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik koop er maar eentje (want duur, de Oudejaarsversie) en die moet dan the trick maar gaan doen
Dan nemen jullie dat huis van Anouk?quote:Op zondag 11 december 2011 00:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zekerrrr!
Ik koop er 1 voor mij en 1 voor Re. Ik wil ook wel een nieuw huis dus ik verwacht er veel van![]()
Als ik de 30 miljoen win, krijg jij je huisje hoorquote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik was even een opvoedkundig gesprek hebben met de pubertquote:Op zondag 11 december 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
Elies, ben je in slaap gepletterd?
Ik ga ook zo. Denk ik
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 11 december 2011 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nemen jullie dat huis van Anouk?
quote:Op zondag 11 december 2011 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik de 30 miljoen win, krijg jij je huisje hoor
Dan kom ik bij je werkenquote:Op zondag 11 december 2011 00:48 schreef tombolafan het volgende:
Als ik 25 miljoen win ga ik een FF-hypotheekverstrekker worden
Ja idd... echt de hoofdprijs daar natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 00:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
Nou ja, alles wat een verdieping meer heeft dan dit en het balkon op de juiste kant () zou ik al enorm blij mee zijn
Maar daar is die prijs echt wel voor nodig!
quote:Op zondag 11 december 2011 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd... echt de hoofdprijs daar natuurlijk.
Koop er dan ook een eigen parkeerplaats bijOf twee naast elkaar, zodat je altijd in kunt parkeren
Maakt me niets uit, als ie maar snel isquote:Op zondag 11 december 2011 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke kleur? Ik noteer het vast allemaal even
Dat doet de chauffeur tochquote:Op zondag 11 december 2011 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd... echt de hoofdprijs daar natuurlijk.
Koop er dan ook een eigen parkeerplaats bijOf twee naast elkaar, zodat je altijd in kunt parkeren
OMGquote:Op zondag 11 december 2011 01:03 schreef Greys het volgende:
Tombo, op TLC (animal planet) begint nu dat programma over vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren
Nee joh, zelf rijden is toch veel leuker?quote:
Owja, een Kia Sportage ofzoquote:Op zondag 11 december 2011 01:02 schreef tombolafan het volgende:
Ow mn eigen huis kopenDat lijkt me zooooo heerlijk
En een auto, een grote hoge
Dat horen we zo allemaal, dan gaan ze allemaal uitleggen waarom het nu anders was en waarom ze het niet herkendequote:Op zondag 11 december 2011 01:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh en ze heeft al 3 kinderen!En ze herkent het niet?
Ah, wel handig dat ze geen slipje aan hadquote:Op zondag 11 december 2011 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat horen we zo allemaal, dan gaan ze allemaal uitleggen waarom het nu anders was en waarom ze het niet herkende
Het was een tekenquote:Op zondag 11 december 2011 01:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, wel handig dat ze geen slipje aan had
Da's alleen effe voor teeveeheeeeeequote:Op zondag 11 december 2011 01:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, wel handig dat ze geen slipje aan had
On the other hand... als ze altijd zo sliploos was is dat ook misschien de reden van die vier kinderen.quote:
Psies; tis maar zo gebeurdquote:Op zondag 11 december 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
On the other hand... als ze altijd zo sliploos was is dat ook misschien de reden van die vier kinderen.
Maar zonder slipje voor teevee. Ik ga er toch wat anders naar kijken zodra ik dat weet. Heb jij dat niet?quote:
Harde werker ook, leuke kinderen. Ze lijkt me niet bepaald dom.quote:
oh, ik heb ook geen slipje neequote:Op zondag 11 december 2011 01:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar zonder slipje voor teevee. Ik ga er toch wat anders naar kijken zodra ik dat weet. Heb jij dat niet?
Ja stiekem is het gewoon een ordinaiiiiiiiiiiire slettepettet.quote:Op zondag 11 december 2011 01:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar zonder slipje voor teevee. Ik ga er toch wat anders naar kijken zodra ik dat weet. Heb jij dat niet?
quote:Op zondag 11 december 2011 01:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ik heb ook geen slipje nee
Dat bedoelde je niet
Nou, psiesquote:Op zondag 11 december 2011 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja stiekem is het gewoon een ordinaiiiiiiiiiiire slettepettet.
Big girl?quote:Op zondag 11 december 2011 01:21 schreef Greys het volgende:
Oh dat deze niet door had dat ze zwanger is kan ik me iets meer bij voorstellen (![]()
)
Behoorlijk...quote:
Volgende keer dat ik je zie, ga ik meteen ff checken!quote:Op zondag 11 december 2011 01:15 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeel soms geen slipje aan maar dan is dat inderdaad om de slet uit te hangen
Oe, giletjes!!quote:Op zondag 11 december 2011 01:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga maandag in de stad kijken of dit jurkje te koop is:
deze
Ik vind m zo tof
Nogal een verschil, klinkt als een behoorlijk competente dokter.quote:Op zondag 11 december 2011 01:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Behoorlijk...
Nu denken ze in het ziekenhuis dat het mss blindedarmontsteking is
Ow, ik vergat te typen (en ik ben ook vergeten wat ik wilde typen.... ik denk dat ik genomineerd kan worden voor een prijs. Iets met de meest zinloze post van de week of zoquote:Op zondag 11 december 2011 01:26 schreef Greys het volgende:
Bwahahaha op de eerste echo die ze maken (vlak voor de bevalling, enkele uren) missen ze de complete baby ook nog op de echo![]()
Amerikaanse gezondheidszorg op zijn best dus.quote:Op zondag 11 december 2011 01:26 schreef Greys het volgende:
Bwahahaha op de eerste echo die ze maken (vlak voor de bevalling, enkele uren) missen ze de complete baby ook nog op de echo![]()
Schijnt dat dat heel goed mogelijk is bij zwaardere damesquote:Op zondag 11 december 2011 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Amerikaanse gezondheidszorg op zijn best dus.
Uitleg daarna: "Ja eh... bij een eh... brede vrouw kan dat nog wel eens voorkomen, dat we de baby dan niet zien, want deze zat aan de zijkant". Srslyquote:Op zondag 11 december 2011 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Amerikaanse gezondheidszorg op zijn best dus.
Misschien moetn we MM en Q even inseinenquote:Op zondag 11 december 2011 01:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Behoorlijk...
Nu denken ze in het ziekenhuis dat het mss blindedarmontsteking is
quote:Op zondag 11 december 2011 01:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien moetn we MM en Q even inseinen
Wel, ik zit niet te kijken dus ik weet niet precies hoe 'breed' ze is, maar misschien kon de dokter die hele baarmoeder wel niet vinden. Zat hij maar een beetje in het wilde weg te echoën.quote:Op zondag 11 december 2011 01:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Uitleg daarna: "Ja eh... bij een eh... brede vrouw kan dat nog wel eens voorkomen, dat we de baby dan niet zien, want deze zat aan de zijkant". SrslyEen baarmoeder houdt érgens op toch?
aanrennen aanwennen achteraanrennenquote:Op zondag 11 december 2011 01:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik zoek woorden die rijmen op herkennen
Ik doe het niet op FOK! meets, sorryquote:Op zondag 11 december 2011 01:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik je zie, ga ik meteen ff checken!
dennenquote:Op zondag 11 december 2011 01:30 schreef tombolafan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Verwennenquote:Op zondag 11 december 2011 01:30 schreef tombolafan het volgende:
Het is mn zwager, dus neequote:
Wegrennen?quote:
Komt er nog eentje?quote:Op zondag 11 december 2011 01:34 schreef tombolafan het volgende:
Oh dit is te sneu "Ik deed IVF maar wist niet dat ik zwanger was "
Daar kwam ik net vandaanquote:Op zondag 11 december 2011 01:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt er nog eentje?
Fuck, ik was al gezapt naar Comedy Central
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |