SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:52 schreef BigSmurf het volgende:
De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en niet te wassen (pas na een hele tijd) creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.
De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, omdat sommige merken enorm uitlopen, en qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een omslag/cuff wil maken).
Mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.
De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, ook niet één keer gewassen, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te "soaken" haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.
Even in een notendop wat jeans-informatie.
Projecten per 28-11-2011!
Ali_Ilegali - Edwin ED-67, Samurai S5000GX-K Wind, Momotaro X N&F, Red Cloud S400
Atta-boy - APC Petit Standard
BigSmurf - ALD Prescott Broken Twill, Nudie Even Steven Dry Grey, Momotaro 0201
Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated
Bobr - ALD Prescott Broken Twill
Bokkepoot - Nudie Masa , ALD Prescott Broken Twill, Samurai S5000GX-M Water, Nudie Regular Ralf Dry Selvedge.
Bokkepoots Broertje - Nudie Thin finn Dry Black Coated , Nudie Straight Sven Dry Black Selvage
Bokkepoots Broer - Levi 501 STF Indigo, Artist Denim
Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.
Cpt. - A.P.C. New Standard
don-diablo - Momotaro 0201, Sugarcane Okinawa, Nudie Average Joe Dry Red Selvage, Nudie Average Joe Organic Selvage
DutchErrorist - Levi 501 STF Knight, en meer STFs!
Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark.
JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.
Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.
M1stral - Momotaro 0201, 0701 en G007, Naked & Famous Japan Heritage.
Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embu.
Nezhi - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark.
One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.
Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated
SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.
Sinji - Samurai 710xx
T_Fluff - Edwin Nashville, ALD Frontier en Artist Denim
ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage
Zwartemarktplaats: Denhram Grade Virgin Regular, Nudie Jeans Slim Jim Dry Organic Ecru Embo, Cheap Monday premium tight selvedge , Cheap Monday Autobahn Straight Selvedge, H&M Sliq Unwashed, Levis 504.
• Denim archive
• Denim care by indigofan
• Denim terminology by styleforum
• Getting the vintage look
• Superdenim encyclopedia by superfuture
• The denim design lab kit
• What is the difference between a $5 and a $500 pair of denim jeans?![]()
Jap goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef Atta-boy het volgende:
Mag mijn 17 oz samurai s5000vx in de startpost?
En Ali had nog een oldblue co. 23 oz voor in de startpost als ik het goed heb.
Wanneer ga je hem kopen DE?
Kan 36 net?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb nu 38 lengte, neem straks 36. Gewoon Rigid, want andere kleuren kan ik niet, of zijn niet mooi.
Sams kan hij idd voor gaan als het 19oz moet zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:40 schreef M1stral het volgende:
@ Zeedrager (In Jeans #43):
Ik zou voor een Momo gaan, al zijn PBJ's ook vet. Sams zijn overigens de enige die 19+ oz zijn en van Japanse makelij.
@ DE:
Koop nou eens echte jeans man.
Neem een 4Squote:Op zondag 11 december 2011 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
Wat foto's van m'n sams. Fit pics komen later.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor Iphone kwaliteit foto's
Houd je bek man, 501 is de jeans.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:40 schreef M1stral het volgende:
@ Zeedrager (In Jeans #43):
Ik zou voor een Momo gaan, al zijn PBJ's ook vet. Sams zijn overigens de enige die 19+ oz zijn en van Japanse makelij.
@ DE:
Koop nou eens echte jeans man.
36 moet net kunnen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jap goed
[..]
Kan 36 net?
[..]
Sams kan hij idd voor gaan als het 19oz moet zijn
@DE jah ga is voor een ander merk dan Levi Stf![]()
Had je niks gedaan met die links die ik toen gaf ?
quote:Op zondag 11 december 2011 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nais.quote:Op zondag 11 december 2011 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even zoeken op Google moet toch wel wat op kunnen leveren neem ik aan.quote:Op zondag 11 december 2011 13:19 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dit inderdaad? Zijn alleen niet zoveel kleermakers die dat doen volgens mij.
hmm..dit zou ik morgen als ik langsga even moeten vragen..en ik ga ff kijken hoe ze het bij mijn andere broeken hebben gedaan.quote:
Dan zou ik em persoonlijk nog niet laten hemmen. Chainstitch is imo mooier en ik cuff sowieso.quote:Op zondag 11 december 2011 13:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
hmm..dit zou ik morgen als ik langsga even moeten vragen..en ik ga ff kijken hoe ze het bij mijn andere broeken hebben gedaan.
Maar als chainstitch niet mogelijk zou zijn, wat raden jullie aan?
Nicequote:Op zondag 11 december 2011 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan altijd voor je zoekenquote:
Een S710XX in 19 oz of een S0510/S5000 in 21 of 24oz... Maar geen VX denim. Ik wil dezelfde denim als op de S710. En nieuwquote:Op zondag 11 december 2011 16:45 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nice
[..]
Kan altijd voor je zoekenWat voor 1 zoek je?
hehe okquote:Op zondag 11 december 2011 18:57 schreef M1stral het volgende:
[..]
Een S710XX in 19 oz of een S0510/S5000 in 21 of 24oz... Maar geen VX denim. Ik wil dezelfde denim als op de S710. En nieuw
PM me maar als je iets kan hosselen.
Okquote:Op zondag 11 december 2011 19:11 schreef M1stral het volgende:
Mijn true waist is om en nabij de 29 a 29,5. Dus afhankelijk van de measurements heb ik een 29 of 30 nodig. Ik wil wel soaken namelijk. Sams shrinken uiteindelijk wel na tagsize dacht ik.
Goeie fit, alleen wat kort aan de onderkant inderdaad. Zonder cuffs is ie perfect qua lengte.quote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef Atta-boy het volgende:
Fit pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broek zit niet perfect op de foto maar het geeft iig een idee van de fit.
Hij moet nog wat stretchen waardoor die wat lager komt te hangen en dan is ie perfect denk ik.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef Atta-boy het volgende:
Fit pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broek zit niet perfect op de foto maar het geeft iig een idee van de fit.
Hij moet nog wat stretchen waardoor die wat lager komt te hangen en dan is ie perfect denk ik.
Thanksquote:
Zie:quote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef M1stral het volgende:
Ali, check even voor mij of je een paartje S710XX ergens kan scoren. Bij 2nd ofzo (Rakuten)? Maatje 29.
SS heb ik zelf 2x gebruikt en vond ik wel relaxt.quote:Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef M1stral het volgende:
Wat is het makkelijkst, denk jij? SuTo of SS... Of toch via shop direct?
+1quote:
Hoezo niet, pak verplicht?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:23 schreef don-diablo het volgende:
Bij mij staat de ontwikkeling van denim stil. Kan sowieso overdag geen denim meer dragen op werk.
Yes. Best jammer want m'n momo ging nu wel lekker.quote:
Moet goedkomen dan.quote:
Koop er wat lekkers mee voor jezelf.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Moet goedkomen dan.![]()
De Organic Dry Selvage is inmiddels betaald en op de post richting de States, uiteindelijk 4 euro winst. Wil je die nog delen Don?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Koop er wat lekkers mee voor jezelf.
Nice fit!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:32 schreef M1stral het volgende:
Drop nog maar even een nieuwe fitpic:
[ afbeelding ]
Weest voorbereid op een massieve taperquote:Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef Squidtail het volgende:
Ik denk dat ik voor een N&F Elephant 2 Skinny guy ga. $132 shipped.
Dat is een Momotaro 0701, TTS (measured vs. true waist), in ongesoakte conditie.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Nice fit!
Welke broek is dat precies? Heb je ook gedownsized of gewoon truesize?
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:31 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga toch weer voor een dry.... zondag ff langs tenu denimes. Wat denkt met van deze Big John Rare Dry?
http://www.tenuedenimes.com/shop/product/rare-dry/
Erg mooi... Maar voor dat geld heb ik een Momotaro, dus ik zou er niet voor te porren zijn. Maar wel een heel deftig broekje. Eén van de mooiere selvage jeans die TdN aanbied, dunkt mij.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:31 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga toch weer voor een dry.... zondag ff langs tenu denimes. Wat denkt met van deze Big John Rare Dry?
http://www.tenuedenimes.com/shop/product/rare-dry/
Waarom vind je Momotaro beter? Fit? Kwaliteit? Wil sowieso ook een Momotaro passen....quote:Op woensdag 14 december 2011 19:46 schreef M1stral het volgende:
[..]
Erg mooi... Maar voor dat geld heb ik een Momotaro, dus ik zou er niet voor te porren zijn. Maar wel een heel deftig broekje. Eén van de mooiere selvage jeans die TdN aanbied, dunkt mij.
Jaaaaaquote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef BigSmurf het volgende:
De pink selvage en inseam threads doen het gewoon.
Al eens gelezen ja, maar inderdaad een leuk artikel wat Momotaro aangaat.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:09 schreef zeedrager het volgende:
Weet niet of jullie dit al gelezen hebben, maar is wel een interessant interview met meneer Suwaki van momotaro over hun succes:
http://www.madewithjapan.(...)with-momotaro-jeans/
Thanks voor de info... ga sowieso een momotaro checkenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:05 schreef M1stral het volgende:
De kwaliteit en afwerking (vakmanschap) op Momotaro's in ongekend. Alles word met de hand vervaardigd.
Nou zal die Big John dat ook wel zijn, doelend op een stukje kwaliteit in het hogere segment. Maar als ik de broek bekijk op de site, dan is Momotaro vooral onderscheidend in details. Ik zie bij Big John bijvoorbeeld geen hidden rivets (wel half-lined backpockets, yum) en ook geen raised beltloops en pocketedges, qua hardware is Momotaro ook gewoon mooi. Perfect recht gezette knopen, rivets met logo aan binnenzijde en dergelijke.
Oh ja, en ubergeile pink selvage outseams en pink threaded inseams. Maar daar moet je van houden en is onmiskenbaar Momotaro.
Erg leuk stuk. Gewoon goede broeken willen maken voor de liefhebbers en trots tonen. Zo hoort het.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:09 schreef zeedrager het volgende:
Weet niet of jullie dit al gelezen hebben, maar is wel een interessant interview met meneer Suwaki van momotaro over hun succes:
http://www.madewithjapan.(...)with-momotaro-jeans/
Het zijn al die details en vooral de gedachte erachter die mij over de streep hadden getrokken om de Momotaro te nemen destijds bij TdN.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:58 schreef HAL9000S het volgende:
Mja, met zo'n onderbouwing moet je bijna wel....
Ik ken dat gevoel, haha. Ik zou nog wel een 0805 of 0705SP willen hebben.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef don-diablo het volgende:
Ik zit sowieso al een tijdje te azen op een gtb momo. Maar dat komt allemaal wel tzt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef bokkepoot het volgende:
Ik wil of gulls van evisu of battle-stripes van momotaro
[ afbeelding ]
Ik denk dat het enthousiasme van een zeker persoon ook wel heeft bijgedragen Momo's te checken bij TdNquote:Op woensdag 14 december 2011 21:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het zijn al die details en vooral de gedachte erachter die mij over de streep hadden getrokken om de Momotaro te nemen destijds bij TdN.
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:20 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik denk dat het enthousiasme van een zeker persoon ook wel heeft bijgedragen Momo's te checken bij TdN
Bluebloodquote:Op woensdag 14 december 2011 23:30 schreef kaaspeer het volgende:
Pff ik merk dat ik wat afgevallen ben en weer in oude broeken pas. Heb nu zo veel broeken die in princiepe dikke prima zijn (waaronder een oude blueblood selvedge, schweet) dat ik voorlopig maar ff geen nieuwe jeans ga aanschaffen. Tenzij ik een nudie flink in de bonus zie oid.
Maar die battlestripes zijn wel leyp. Wil ik zeker nog een keer hebb0n.
Ik begin er ook over te twijfelen. Vooral die battle stripes vind ik wel mooi.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Iedereen in dit forum zal nu wel ooit een Momotaro willen hebben
Het is toch zeer nice
Als ze me er een gratis geven wil ik er ook wel 1 dragen. En hij er in mijn lengte isquote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Iedereen in dit forum zal nu wel ooit een Momotaro willen hebben
Het is toch zeer nice
Je kunt checken voor een 0201 of een 003. Die zijn een stuk wijder.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:36 schreef HAL9000S het volgende:
Die battle strips momotaro is idd nice maar ben bang dat de fit wat de skinny/slim is....
De vintage labels zijn stf, maar ik draag em ook gewoon raw en heb em in 32, dus dat kan wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:46 schreef HAL9000S het volgende:
Hier zie ik een toffe 0201...
Klik!
denk toch dat ik online zal moeten bestellen, online zie ik niet veel momotaro in mijn size staan (32) bij Tenu Denimes. Zijn alle 0201's shrink to fit? Als iemand nog sites zoals blueowl weet dan hoor ik het graag btw!
Jep, maar dat doet ie ook als je hem wel soakt en dan zelfs nog met dubbele cuff. Zoals eigenlijk alle zelfde soort broekjes. Raw is het alleen net iets erger.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:09 schreef HAL9000S het volgende:
Gaat ie niet extreem bloeden als je m gewoon raw draagt?
Dat eerste wordt lastig, maar dat tweede is geen probleem. Ik ben 1,90m en ik draag hem met enkele cuff van ruim een inch, en dan heb ik nog flink wat stacks ook. Kan zelfs makkelijk dubbel cuffen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als ze me er een gratis geven wil ik er ook wel 1 dragen. En hij er in mijn lengte is
Ieder zo zn smaak. De old-school bluebloods waren altijd wel leuk. Sinds ze zijn overgenomen door het italiaanse Guru loopt het merk naar mijn weten niet al te best. Zie bijna nooit iemand in de blueblood winkel in Rotterdam.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Blueblood
Daarnaast moet je eens normaal typen :
Oh en ik heb een STF besteld, maar dat is verder ook niet echt intressant nieuws.
Had ik in het begin met m'n Momo ook, dat ding was net schuurpapier. Lekker dragen, wordt ie vanzelf soepel en comfortabel.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:47 schreef Atta-boy het volgende:
Ziet er echt nice uit man![]()
Als ik mijn samurai aan heb en daarna mijn apc aan doe lijkt het net alsof ik geen broek aan heb, echt een heel raar gevoel.
Het heeft volgens mij nooit goed gelopen daar. Ze zijn niet voor niets failliet gegaan.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:47 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Ieder zo zn smaak. De old-school bluebloods waren altijd wel leuk. Sinds ze zijn overgenomen door het italiaanse Guru loopt het merk naar mijn weten niet al te best. Zie bijna nooit iemand in de blueblood winkel in Rotterdam.
Waar haal je die stf vandaan dan? Gewoon ebay?
GTB is ook verkrijgbaar in verschillende cuts, zo uit mijn hoofd zowiezo de 0705SP, 0805SP, 0905SP en volgens mij nog één.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je kunt checken voor een 0201 of een 003. Die zijn een stuk wijder.
Momo's lopen raw ongeveer één inch groter dan tagsize. 0201 kan je TTS of -1 gaan (downsizen). De 0701 is TTS of +1. Voor de laatste raad ik downsizen ten zeerste af.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:33 schreef HAL9000S het volgende:
Die Momotaro 0201, loopt ie nog uit als ik hem gewoon raw draag? Is het slim om hem qua waist 2cm kleiner te nemen?
Mooi dan ga ik wsl voor de 0201 in een size 32 met een waist van 82 en dan niet shrink to fitten. Normaal zit ik ongeveer op een waist van 84 cmquote:Op donderdag 15 december 2011 22:37 schreef M1stral het volgende:
[..]
Momo's lopen raw ongeveer één inch groter dan tagsize. 0201 kan je TTS of -1 gaan (downsizen). De 0701 is TTS of +1. Voor de laatste raad ik downsizen ten zeerste af.
Trouwens, voor degene geinteresseerd in een GTB, deze zijn allen one-wash en zullen dus niet zoveel krimpen (op de 0705BiG na, die is raw met andere details).
Ik zal van het weekend is proberen te maken, m'n iPhone 3 heeft niet zo'n denderende camera, dus moet even wat anders regelen. Ben wel benieuwd dan hoe die 'stacks' faden, want ondanks dat ik niet veel kennis heb weet ik wel dat je 'm niet moet wassenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef BigSmurf het volgende:
Is gewoon wat je zelf wil. Je kan ook een mini-cuff doen, of gewoon stacken, dat levert best wel brute fades op op den duur, alleen vind ik veel stacks zelf niet zo mooi, een beetje daarintegen is wel nice. Heb je fitpics?
Wel laten hemmen, tenzij je met gemak een 39" inseam kunt rockenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:58 schreef HAL9000S het volgende:
Maar als ik de fit van de 0201 zo op caliroots zie
Ja dat sowieso met m'n 1.75quote:Op donderdag 15 december 2011 23:04 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wel laten hemmen, tenzij je met gemak een 39" inseam kunt rocken
Ga maar eens wat rondzoeken op internet. Je krijgt een soort zigzag-fades onderaan de pijpen als je flink stackt, best apart. En gewoon even overdag in het licht een foto maken in de spiegel joh, dat kan ook wel met een 3G(S).quote:Op donderdag 15 december 2011 23:00 schreef Claaaz het volgende:
[..]
Ik zal van het weekend is proberen te maken, m'n iPhone 3 heeft niet zo'n denderende camera, dus moet even wat anders regelen. Ben wel benieuwd dan hoe die 'stacks' faden, want ondanks dat ik niet veel kennis heb weet ik wel dat je 'm niet moet wassen
Niks hemmen, gewoon cuffen en/of stacken die handel.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:15 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja dat sowieso met m'n 1.75Zijn er goede shops in A'dam? Hoorde al dat je beter niet direct bij TDN langs kan gaan met een broek die je daar niet gekocht hebt.
Ik heb destijds een tapered Nudie gewoon laten stacken. Ziet er wel oké uit aangezien je idd een zig zag patroon krijgt en het binnenste is donkerder van kleur.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:52 schreef Claaaz het volgende:
Ik heb zo'n 3 weken terug een edwin sen selvage gekocht (skinny) aangezien ik me steeds meer begon te interesseren in Jeans en niet een standaard broekje wilde kopen.
Bij aankoop heeft de verkoper de broek voor me 'gecufft' alleen dat cuffen was niet echt m'n ding. Heb na 2 dagen de cuff's weggehaald, en gewoon gedragen waardoor de broek nu aan de onderkant ophoopt als het ware. Ik vind het persoonlijk een nice broekje, maar is het niet zonde om een selvage niet met cuffs te dragen of gebeurt dat wel vaker?
Pinrolls, net en niet erg mijn best op gedaan. Omdat de broek te lang werkte het ook niet zo mee. Nu aan het kutten met de naaimachinequote:Op vrijdag 16 december 2011 14:06 schreef BigSmurf het volgende:
Wat zijn dat in godsnaam voor cuffs?
Ik heb niks met normale cuffs, draag al mijn broeken zo. Het is dat december zo duur was anders had ik hem wel voor een tientje bij de lokale turk in laten kortenquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:22 schreef BigSmurf het volgende:
Zonde van de broek man, normale cuffs vind ik echt 100x mooier. Is dat een nieuw soort stijl ofzo?
Fit is verder overigens prima, zit een beetje raar bij je achterwerk, maar dat zal met normaal dragen wel meevallen.![]()
No offense, ik vind het echt verschrikkelijk idioot zo'n ding.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:29 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik heb niks met normale cuffs, draag al mijn broeken zo. Het is dat december zo duur was anders had ik hem wel voor een tientje bij de lokale turk in laten korten
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:41 schreef bokkepoot het volgende:
Prima fit.
Ik zeg stacken..want dat geeft mooiere fades en het is makkelijker
Heel vet, fit is ace.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:22 schreef Claaaz het volgende:
Ik heb wat pics gemaakt van m'n edwin, dus geen cuffs zoals in m'n vorige post al duidelijk werd, ben benieuwd wat jullie als 'connaisseurs' er nou van vinden... broek is trouwens een stuk losser gaan zitten na 3 weken dragen maar dat schijt normaal te zijn lees ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik 'm zo laat stack ik dan al niet? zo niet, hoe moet ik dan stacken?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:41 schreef bokkepoot het volgende:
Prima fit.
Ik zeg stacken..want dat geeft mooiere fades en het is makkelijker
haha... Ace?quote:
Stacks met schoenen aan is niet nice. Haal er zo'n 4 cm af.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die broek van jouw moet je ook gewoon laten stacken
Bij mij staat er geen raw/dry in de broek, maar toen ik 'm kocht leek het inderdaad een stuk karton... gigantisch stug materiaal, maar na een paar dagen was dat volledig verdwenen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:27 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Nice fit claaaz![]()
Stacken is gewoon zo laten vallen op je broek. Het hoopt zich op zeg maar
Vooral met slim/skinny is dat nicerJe kan ook een mini-cuff doen met stacks. Dat vind ik persoonlijk altijd wat beter
![]()
Dry kan je ook voelen een beetje karton-achtig is het dan. Vaak staat er ook raw/dry in.
Of gewoon je in te verdiepen via dit topic wat je volgende aankoop wordt
Stacken is dat je hem laat ophopen onderaan, dus dat als ie te lang is, je het overtollige aan pijp gewoon laat zoals het is. Dan krijg je dit soort fades.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:09 schreef Claaaz het volgende:
haha mooi, iig positieve reacties. neem aan dat de broek ook steeds mooier wordt naarmate ik 'm veel draag.
[..]
Als ik 'm zo laat stack ik dan al niet? zo niet, hoe moet ik dan stacken?
Ace, je weet wel, de hoogste kaart in een spel kaarten. Oftewel, perfect.quote:[..]
haha... Ace?
Je kan het inderdaad voelen aan de stugheid, broeken met een wassing voelen in vergelijking met een dry als babybilletjes. Staat er in jouw broek niet ergens welk type je gekocht hebt? Want volgens mij heb je gewoon een dry aan. Je hebt 'm nog niet gewassen?quote:Dan tot slot, vast een domme vraag, maar goed: Hoe kan ik zien of een broek een zogeheten 'dry' is? Dat dry 'ongewassen' betekent is me wel duidelijk, maar hoe zie ik dat aan de broek op het moment dat ik 'm koop?
Alvast bedankt, top!
Ieder z'n smaak zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Stacks met schoenen aan is niet nice. Haal er zo'n 4 cm af.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:32 schreef vault_tec het volgende:
Even snel fit pics maken. Nudie van don diablo binnen![]()
![]()
Voor mijn gevoel toch iets te lang maar ik weet het niet zeker (let niet op mijn trui/huis) rommel ivm kerstboom opzetten
![]()
edit:
[ afbeelding ]
Zo laten of iets korter maken?
Edit 2: ben hem nu korter aan het maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die spoiler, what theSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEE! GEWOON NEE!quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:17 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Pinrolls, net en niet erg mijn best op gedaan. Omdat de broek te lang werkte het ook niet zo mee. Nu aan het kutten met de naaimachine
edit:
[ afbeelding ]
Precinct 5 en 290 sqm zijn op zich leuk om gewoon even te kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:43 schreef StepIntoTheRealm het volgende:
Ga morgen naar Amsterdam om oa een nieuwe broek te halen. Wil sowieso ff langs TdN, verder nog leuke winkels waar ik echt langs moet? Wil voor het eerst in een paar jaar weer ns een dry halen. Budget zo rond de 150
quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:48 schreef cafpow het volgende:
Hier een aantal pics van de nudie.
Op de foto's valt het nog wel mee hoe hij zit, maar met andere schoenen staat het raar..
de frontale foto's zijn mislukt dus die zal ik een andere keer posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En concrete. Die hebben ook dry's hangen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Precinct 5 en 290 sqm zijn op zich leuk om gewoon even te kijken.
Tja, de denimmarkt ken echter meer merken dan alleen Edwin en Nudie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:54 schreef BigSmurf het volgende:
Uitzonderingen bevestigen de regel, elke normale dry van Edwin, Nudie etc zijn kartonnerig en donker van kleur.
Klopt, maar iemand die net kennis heeft gemaakt met dry denim kan je gerust vertellen dat een kartonnige, donkere broek vrijwel altijd een dry is en dat je het daaraan kan herkennen. Tevens is selvage ook al snel een indicatie, veel pre-washes met selvage zijn er niet. En merken als Nudie en Edwin zijn vaak de eerste merken waar ze naar kijken, omdat dat hele toegankelijke merken zijn voor een vaak schappelijke prijs.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:00 schreef M1stral het volgende:
[..]
Tja, de denimmarkt ken echter meer merken dan alleen Edwin en Nudie.
Even rondzoeken en/of vragen voordat je iets koopt kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:28 schreef M1stral het volgende:
Tja... Dan niet gaan klagen als er dan straks huilies komen posten, die denk dat ze een dry gekocht hebben... Terwijl dit niet het geval blijkt te zijn
In mijn broek staat vrijwel niks, dat vind ik wel irritant eigenlijk... maar de broek heette volgens mij voluit: edwin sen black STR (skinny). Broek is (nog) niet gewassen, en dat hou ik graag nog even zo.quote:Je kan het inderdaad voelen aan de stugheid, broeken met een wassing voelen in vergelijking met een dry als babybilletjes. Staat er in jouw broek niet ergens welk type je gekocht hebt? Want volgens mij heb je gewoon een dry aan. Je hebt 'm nog niet gewassen?
Backpockets zitten niet goed? Ik vind juist dat selvage detail op de achterkant mooi.quote:Fit is ace, backpockets met selvage detailing niet.
Ach joh.. Niks mis met je broek, pasvorm isquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:45 schreef Claaaz het volgende:
[..]
In mijn broek staat vrijwel niks, dat vind ik wel irritant eigenlijk... maar de broek heette volgens mij voluit: edwin sen black STR (skinny). Broek is (nog) niet gewassen, en dat hou ik graag nog even zo.
[..]
Backpockets zitten niet goed? Ik vind juist dat selvage detail op de achterkant mooi.
------
In ieder geval broek bevalt prima, mooiste broek die ik tot dusver heb gekocht, hij hangt nu buiten want gister was een 'stevig avondje' haha.
Thanks voor de tipsquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Precinct 5 en 290 sqm zijn op zich leuk om gewoon even te kijken.
Backpockets zitten prima. Ik vind het alleen een overdaad aan selvage. Mijn inziens zou selvage alleen terug te moeten zijn op de outsteam en coinpocket (de laatste het liefst onzichtbaar of eventueel peek-a-boo-style). Selvage fly's, beltloops, backpockets en dergelijke is too much en totaal niet authentiek.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:45 schreef Claaaz het volgende:
[..]
Backpockets zitten niet goed? Ik vind juist dat selvage detail op de achterkant mooi.
Ik weet niet wat jij doet... Maar fap je op alles wat je mooi vind?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:03 schreef leppeh het volgende:
Best zielig eigenlijk hoe we hier met z'n allen zitten te fappen op spijkerbroeken, whehe.
Opgemeten, afgeknipt en vervolgens genaaid.quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef Nezhi het volgende:
Hoe heb je ze ingekort? Gewoon omgevouwen en die oranje naad erop gedaan?
Tof broekje.quote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
1 month oldblue co. 23oz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
1 month oldblue co. 23oz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk merk riem is dat? Mooie kleur vind ik! Waar vandaan?quote:Op zondag 18 december 2011 17:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Thanks
Hahaha jah heeft wel 2-3 wkn geduurd, laatste week is echt chill
Corter Leatherquote:Op zondag 18 december 2011 17:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Welk merk riem is dat? Mooie kleur vind ik! Waar vandaan?
.gifjes zijn voor luie mensen.quote:Op maandag 19 december 2011 17:09 schreef Atta-boy het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat er uit komt te zien na echt een jaar lang elke dag dezelfde broek te dragen.
Best grappig als je elke maand op dezelfde plek en met dezelfde pose een foto maakt en dan in een gifje zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze deden alsof het de duurste broek ever was en weet ik veel wat nog meer. Beetje gaar allemaal.
Momotaro Gold Label is pas exclusief en bijzonder.Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Op maandag 19 december 2011 19:59 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag hoorde ik op de radio (serious request) dat een of andere gast een gouden plaat van Blof had geruild voor een hele exclusieve broek welke heel duur was en bijzonder en waarschijnlijk maar 1 van in NL. Dus ik denken: "hhmz misschien is het een Japans merk of anders misschien iets bijzonders van Denham of zo"
Was het een...Sowieso Serious Request.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze deden alsof het de duurste broek ever was en weet ik veel wat nog meer. Beetje gaar allemaal.
Momotaro Gold Label is pas exclusief en bijzonder.![]()
Achja, laat ze maar denken dat het bijzonder is, dat houdt onze hobby ook een beetje speciaal.
Sowieso komen er natuurlijk maandelijkse updates hierquote:Op maandag 19 december 2011 17:09 schreef Atta-boy het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat er uit komt te zien na echt een jaar lang elke dag dezelfde broek te dragen.
Best grappig als je elke maand op dezelfde plek en met dezelfde pose een foto maakt en dan in een gifje zet
quote:Op maandag 19 december 2011 19:59 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag hoorde ik op de radio (serious request) dat een of andere gast een gouden plaat van Blof had geruild voor een hele exclusieve broek welke heel duur was en bijzonder en waarschijnlijk maar 1 van in NL. Dus ik denken: "hhmz misschien is het een Japans merk of anders misschien iets bijzonders van Denham of zo"
Was het een...Dat was dus een domper om te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze deden alsof het de duurste broek ever was en weet ik veel wat nog meer. Beetje gaar allemaal.
Momotaro Gold Label is pas exclusief en bijzonder.
Wij zijn al te gefixeerd op dingen uit dit topic
We fear that which we cannot see
Dat en meer.. We zijn hier gewoon op de hoogte van wat er allemaal te halen is. Dan bedoel ik niet alleen Momotaro, maar ook merken als Sugarcane, Oni, PBJ, Iron Heart, Flathead, Skull etc etc. en daar zit heel veel moois tussen.quote:Op maandag 19 december 2011 20:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Sowieso komen er natuurlijk maandelijkse updates hierHopen dat die mooi wordt
[..]
Dat was dus een domper om te horen
Wij zijn al te gefixeerd op dingen uit dit topic
Klopt, maar ja, waarom zou je zoiets willen als je dit kan krijgen?quote:Op maandag 19 december 2011 20:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat en meer.. We zijn hier gewoon op de hoogte van wat er allemaal te halen is. Dan bedoel ik niet alleen Momotaro, maar ook merken als Sugarcane, Oni, PBJ, Iron Heart, Flathead, Skull etc etc. en daar zit heel veel moois tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik altijd als ik iemand zie rondlopen in een Armani broek.. Waaaaarom?quote:Op maandag 19 december 2011 20:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat en meer.. We zijn hier gewoon op de hoogte van wat er allemaal te halen is. Dan bedoel ik niet alleen Momotaro, maar ook merken als Sugarcane, Oni, PBJ, Iron Heart, Flathead, Skull etc etc. en daar zit heel veel moois tussen.
quote:Op maandag 19 december 2011 20:22 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Klopt, maar ja, waarom zou je zoiets willen als je dit kan krijgen?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Dat is die Armani dus van de radio... Ze wouden em even aan Albert Verlinde uitlenen om op tv te laten zien in de hoop dat iemand meer biedt etc.quote:Op maandag 19 december 2011 20:59 schreef M1stral het volgende:
Die Albert Verlinde zou zijn broek ook verkopen. Wie 600 zou bieden kon hem op komen halen. Hahahaha!
Wel ziekelijke assfades overigens
Ach joh... Voor 1% van het totaalbedrag wat meer als een modaal jaarsalaris is, is al een goede deal.quote:Op maandag 19 december 2011 21:54 schreef M1stral het volgende:
Wat een onding was dat. Daar zou ik nog niet in gaan lopen als ze al het geld dat ze ophalen met Serious Request toe geven.
En dan voor schut lopen? Nee, mij niet gezien. Beter gewoon die 1% en die broek dan opsturen naar zo'n kansarm landquote:Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ach joh... Voor 1% van het totaalbedrag wat meer als een modaal jaarsalaris is, is al een goede deal.
Ik draag overdag toch geen denim meer. Dan is het een stuk makkelijker.quote:Op maandag 19 december 2011 23:12 schreef M1stral het volgende:
[..]
En dan voor schut lopen? Nee, mij niet gezien. Beter gewoon die 1% en die broek dan opsturen naar zo'n kansarm land
Als je het eindbedrag van SR zou krijgen wel hoor, want dan hoef je nooit meer te werken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik draag overdag toch geen denim meer. Dan is het een stuk makkelijker.
Ga ik wel blijven doen. Desnoods parttime toffe broeken verkopen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als je het eindbedrag van SR zou krijgen wel hoor, want dan hoef je nooit meer te werken.
Maar dan mag je wel tijdens werktijd toffe denim dragen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ga ik wel blijven doen. Desnoods parttime toffe broeken verkopen of iets dergelijks.
Ik heb ze in US9,5. M'n meeste sneakers zijn US10.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef M1stral het volgende:
Don, hoe had jij je Red Wings ook alweer gesized?
Deze zijn wel heel mooi, qua kleur vooralquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:08 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
Deze denk ik... Als het budget van december/januari het toelaat.
Die nieuwe wat meer dressy 9030 is ook mooi trouwens...
Moet wel eerlijk zeggen dat ik er nog niet helemaal uit ben. Wolverine's zijn ook tempting.
Ik zou zelf voor de Beckman's gaan. Lekker dressy voor ernaast.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Deze zijn wel heel mooi, qua kleur vooral
Die Beckman's in Antique Cigar zijn mooi inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor de Beckman's gaan. Lekker dressy voor ernaast.
Dus wel. Ik vind ze erg tof, maar zou ze zelf niet echt goed kunnen rocken. Zit net tussen wat stijlen in voor mij. Niks mis met mooie bruine schoenen. Engineer boots zijn voor mij ook moeilijk. Houd er niet zo van om m'n broek in laarzen te doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef M1stral het volgende:
Ja, dat is die Jap editie. Ik vind ze echt gaaf, maar ik twijfel over de kleur. Ze hebben ze ook in het bruin, maar dat is ook niet echt mijn ding. Bruin bruin dan.
Lastige keuze. De broekspijpen van je 0701 kunnen goed over de schoenen heen vallen denk je?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:21 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is die bruine. Zijn ook wel dope, maar ik vind het een vrij lastige kleur. Al zijn ze wel classy natuurlijk.
Deze zijn ook flex, maar die bovenste is toch wel chillerquote:Op woensdag 21 december 2011 21:21 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is die bruine. Zijn ook wel dope, maar ik vind het een vrij lastige kleur. Al zijn ze wel classy natuurlijk.
Die ik heb.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef M1stral het volgende:
Als ze die Engineers nou in een wat lagere versie hadden, dan had ik ze zeker gescoord. Ik twijfel nog wel... Of een paar Wolverine's (1000 Mile Boott), de RW 2940, 2941 of 8111. Die Chukka's en dergelijke zijn niet mijn ding. Ik wil een boot en een gave ook, maar wel met een wat slimmer profiel. Niet te chunky. Iemand anders nog suggesties?
Verpatsen, kuiten stretchen nauwelijks en ook in de thigh ga je niet meer ruimte krijgen als je door blijft trainen. Zie het als een "beloning" voor je trainingsinzet.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:42 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Bigsmurf: Allebei eigenlijk
Hey, sinds wanneer heb ik een stand-in?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:12 schreef BigSmurf het volgende:
Kan je wel meteen een Momo aanschaffen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
Hey, sinds wanneer heb ik een stand-in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur even een PM naar DutchErrorist.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:35 schreef infp2009 het volgende:
Ik ben maat 32x32 en ik wil een wat strakkere 501 STF. Hoe moet ik sizen? 31x34?
Beste optie idd. Ik zou zelf in dat geval een 32/34 nemen en dan goed soaken.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Stuur even een PM naar DutchErrorist.
Ik vind het zo leuk als mensen mij PMen met vragen over mijn broeken (ik heb al geantwoord trouwens)quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:53 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Stuur even een PM naar DutchErrorist.
Jij draagt ze zoals ze gedragen horen te worden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk als mensen mij PMen met vragen over mijn broeken (ik heb al geantwoord trouwens)
Mijn broek is nu echt af, ik heb een gat in de zijkant zitten, het zitvlak is verzeten en daar zit ook een gat. Hij moet het nog 3 dagen volhouden, want met kerst heb ik mijn nieuwe
Je bent je ervan bewust dat Red Wings werkschoenen zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:36 schreef Mick39 het volgende:
Aii, ik ga ffies offtopic, maar weet dat hier wel mensen rond lopen met verstand van o.a. schoenen :p
Heb vandaag onderstaande Red Wings gekocht, maar vraag me af of het goed is om ze naar mn werk aan te doen, werk bij een supermarkt en komen nogal vaak karren tegen mn schoenen aan, zou zonde zijn als dat me schoenen helemaal zou verpesten (zoals bij suede).. Iemand die een advies kan geven? Verder verdomd blij met de schoenen haha!
[ afbeelding ]
Ik heb precies die. Fijne schoenen, kunnen prima tegen een stootje, of twee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:36 schreef Mick39 het volgende:
Aii, ik ga ffies offtopic, maar weet dat hier wel mensen rond lopen met verstand van o.a. schoenen :p
Heb vandaag onderstaande Red Wings gekocht, maar vraag me af of het goed is om ze naar mn werk aan te doen, werk bij een supermarkt en komen nogal vaak karren tegen mn schoenen aan, zou zonde zijn als dat me schoenen helemaal zou verpesten (zoals bij suede).. Iemand die een advies kan geven? Verder verdomd blij met de schoenen haha!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:44 schreef Analoog het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat Red Wings werkschoenen zijn?
Oke thanks, was alleen bang dat er lelijke krassen etc op zouden komen. En ja weet dat het officieel werkschoenen zijn haha :pquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb precies die. Fijne schoenen, kunnen prima tegen een stootje, of twee.
quote:
Vanavondquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij draagt ze zoals ze gedragen horen te worden.![]()
Pics!
Yeahquote:
Dan willen we dus alles zien hehequote:Op vrijdag 23 december 2011 17:16 schreef bokkepoot het volgende:
Van mij kun je niet veel verwachten..Draag namelijk alles wel wat ik heb en het licht is vrij klote om het goed op de plaat te krijgen...
Me like.quote:
Ik draag ze gewoon een jaar lang elke dagquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:32 schreef Nezhi het volgende:
Wow, wat doe je er allemaal mee? Die zijn echt vet.
Gast, hang die aan je muur, of stuur hem naar één of ander museum. Dit is pure kunst, wat een leven zit daarin.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was mijn STF. Nog 2 dagen volhouden en dan heb ik een nieuwe
Haha dank jequote:Op vrijdag 23 december 2011 21:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gast, hang die aan je muur, of stuur hem naar één of ander museum. Dit is pure kunst, wat een leven zit daarin.
Nee ik bedoel meer om ze te showenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:05 schreef BigSmurf het volgende:
SuFu, MyNudies, eBay, gewoon lekker struinen.
Oh, ja dat zeker ook.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer om ze te showen
Skateboard tegenaan zetten?quote:Op zaterdag 24 december 2011 09:22 schreef leppeh het volgende:
Ja, mooi e-punten binnenharken
Ze zien er goed uit! Waar komt dat gat bij je rechterzak vandaan?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was mijn STF. Nog 2 dagen volhouden en dan heb ik een nieuwe
Sale op de Cultizm site (20% korting). Dat is wel interessant. Welke zou je dan willen T_Fuff?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:49 schreef T_Fuff het volgende:
Fok, wilde Red Wings 8113 Hawthorne Muleskinner bestellen bij cultizm, mijn maat is er niet meer (ik heb dan ook de meest voorkomende maat zo'n beetje) Misschien maar goed ook want ik heb liever hetzelfde model in een donkererde tint (zie foto)
[ afbeelding ]
Hetzelfde voor iedereen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:08 schreef don-diablo het volgende:
Denim kerst meuk:
[ afbeelding ]
Fijne dagen blabla etc etc.
De 8113 van Red Wing maar die is niet meer in mijn maatquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
Sale op de Cultizm site (20% korting). Dat is wel interessant. Welke zou je dan willen T_Fuff?
Is niet zo vreemd hoor. Bij biologisch katoen wordt er beduidend minder water gebruikt en het water wordt vaker hergebruikt.quote:
Besparing is goed voor m'n portemonnee, de rest vind ik altijd van dat milieugeneuzel.quote:Op zondag 25 december 2011 11:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is niet zo vreemd hoor. Bij biologisch katoen wordt er beduidend minder water gebruikt en het water wordt vaker hergebruikt.
Haha maakt mij niet uit verder, het staat gewoon op de broekquote:Op zondag 25 december 2011 11:44 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Besparing is goed voor m'n portemonnee, de rest vind ik altijd van dat milieugeneuzel.
Precies..Maar je bent al goed voor het milieu als je broek gewoon niet of amper wastquote:Op zondag 25 december 2011 11:44 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Besparing is goed voor m'n portemonnee, de rest vind ik altijd van dat milieugeneuzel.
1 keer gesoaked en 2 keer gewassen volgens mij.quote:Op zondag 25 december 2011 13:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hahaha dat is wel een goeie![]()
Redwings op ebay? T_Fuff
Btw nice broek die oude stf DEwas het vergeten te zeggen. Hoeveel washes of soaks?
Vandaag is mijn red cloud aangedaan. Dat voelt echt licht aan vergeleken met mijn oldblue :p
Haha :pquote:Op zondag 25 december 2011 16:25 schreef BigSmurf het volgende:
Waarom krijg jij wel zo snel electric blue en ik niet?![]()
Je handen er aan afsmeren.quote:Op maandag 26 december 2011 00:41 schreef BigSmurf het volgende:
Ik draag 'm van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, what can I do more?
Dus als iemand nog belangstelling heeftquote:Hey,
om even terug te komen op onze eerdere mail correspondentie, als er serieuze interesse is kan ik inmiddels wel een proxy opzetten voor Red Cloud.
Asami
Haha ja prachtigquote:Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat doe ik al altijd tot irritatie van moeders.
Vind het wel even welletjes tot ergens half volgend jaar.quote:Op maandag 26 december 2011 11:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dus als iemand nog belangstelling heeft
Ik ken red cloud verder niet. Ik was met vakantie toen jullie het er veel over hadden gehad.quote:Op maandag 26 december 2011 11:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dus als iemand nog belangstelling heeft
Jah man, dat zijn echt mooie broekenquote:Op maandag 26 december 2011 13:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ken red cloud verder niet. Ik was met vakantie toen jullie het er veel over hadden gehad.
Interessant verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |