quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:04 schreef gers het volgende:
[..]
Nederland natuurlijkmaar ze spelen in Spanje daar is het 1 uur later
Ohjaquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:04 schreef gers het volgende:
[..]
Ben je van origine Amerikaan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:04 schreef gers het volgende:
[..]
nee geboren en getogen Ossenaarquote:
duck-facequote:
Die opstelling van Barcaquote:REAL MADRID: Casillas, Coentrão, Pepe, Ramos, Marcelo, Alonso, Lass, Di María, Özil, Ronaldo & Benzema.
FC Barcelona: Valdés, Alves, Piqué, Puyol, Abidal, Sergio, Xavi, Iniesta, Cesc, Messi y Alexis
Ja toch in Spanje in het namelijk 1 uur later , net zoals het in engeland 1 uur vroeger is.quote:
Allebei de opstellingen zijn prima, maar ook vrij verwacht.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die opstelling van BarcaTering.
Aaaahquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
Ja toch in Spanje in het namelijk 1 uur later , net zoals het in engeland 1 uur vroeger is.
Ik had Cesc eigenlijk niet verwachtquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Allebei de opstellingen zijn prima, maar ook vrij verwacht.
ah, er komt al iemand klaar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die opstelling van BarcaTering.
...quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
Ja toch in Spanje in het namelijk 1 uur later , net zoals het in engeland 1 uur vroeger is.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:07 schreef gers het volgende:
[..]
twitter:FCBarcelona twitterde op zaterdag 10-12-2011 om 21:08:32FCB's starting lineup: Valdés, Alves, Piqué, Cesc, Puyol, Xavi, Iniesta, Alexis, Messi, Sergio and Abidal #ForçaBarça #FCBLive reageer retweet
twitter:realmadrid twitterde op zaterdag 10-12-2011 om 21:05:55REAL MADRID: Casillas, Coentrão, Pepe, Ramos, Marcelo, Alonso, Lass, Di María, Özil, Ronaldo & Benzema. #realmadrid #HalaMadrid #clasico reageer retweet
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:11 schreef mrstylo het volgende:
twitter:realmadrid twitterde op zaterdag 10-12-2011 om 21:05:55REAL MADRID: Casillas, Coentrão, Pepe, Ramos, Marcelo, Alonso, Lass, Di María, Özil, Ronaldo & Benzema. #realmadrid #HalaMadrid #clasico reageer retweet
IK BEN OOK TEGEN BARCA GEEN PROBLEEM IK BEN ER OOKquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:14 schreef mrstylo het volgende:
Je mag hier blijkbaar niet tegen Barca zijn.
Iran praktijken hier.
Weet nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:14 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wie zegt er trouwens dat we niet tegen barca mogen zijn?
En veel schwalbes van Barcelonaquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:17 schreef kip-kerrie het volgende:
Samenvatting van de wedstrijd:
- Veel doelpunten
- Veel arrogante, schijnheilige blikken en gebaren van Mourinho
- Veel "onschuldige" blikken van Madrilenen als ze weer 's iemand onderuit gehakt hebben
- Veel schandalige overtredingen van Madrileense zijde
- Een uiterst agressieve sfeer in het stadion
Kan je nu al voorspellen.
Bij UPC kan het volgens mij 5 min. vantevoren nog of tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zit te denken om deze wedstrijd te bestellen via Ziggo.
Kan dat nu nog? er staat dat de ontvanger minstens 1 uur voor dat de wedstrijd begint aan moet staan maar mijn ontvanger heeft uitgestaan tot nu?
Dus mis ik dan de eerste 20 minuten of kan ik gewoon om 22:00 kijken?
Iemand ervaring?
Er is een verschil tussen een schwalbe (als er geen contact is) of het overdrijven van een overtreding.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En veel schwalbes van Barcelonalaten we realistisch zijn.
Maar toch beter dan Real
Jupsquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij UPC kan het volgens mij 5 min. vantevoren nog of tijdens de wedstrijd.
inderdaad, als ge zeet dè ronaldo poar skuppe moet krijge dan ist goed, maar over barca meugde het nie hebbequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:14 schreef mrstylo het volgende:
Je mag hier blijkbaar niet tegen Barca zijn.
Iran praktijken hier.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:17 schreef kip-kerrie het volgende:
Samenvatting van de wedstrijd:
- Veel doelpunten
- Veel arrogante en verachtelijke blikken en gebaren van Mourinho
- Veel "schijnheilige" blikken van Madrilenen als ze weer 's iemand onderuit gehakt hebben
- Veel schandalige overtredingen van Madrileense zijde
- Een uiterst agressieve sfeer in het stadion
Kan je nu al voorspellen.
Post eens in normaal Nederlands.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:21 schreef wim_v het volgende:
[..]
inderdaad, als ge zeet dè ronaldo poar skuppe moet krijge dan ist goed, maar over barca meugde het nie hebbe
In ABN nu.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:21 schreef kip-kerrie het volgende:
Geen Mascherano en geen Villa of Pedro bij Barça. Alexis en Cesc zijn Villa en Pedro dus al voorbijgestreefd.
Sowieso Pedro.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:21 schreef kip-kerrie het volgende:
Geen Mascherano en geen Villa of Pedro bij Barça. Alexis en Cesc zijn Villa en Pedro dus al voorbijgestreefd.
dees is toch nederlands of nie?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Post eens in normaal Nederlands.
Ja je bent duidelijk barca supporter. Maakt niet uit, maar je eenzijdige mening slaat daardoor nergens meer op.quote:
Afellayquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sowieso Pedro.Afellay is ook beter.
Ahaquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:23 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Puyol > Mascherano
Alexis, Cesc > Villa, Pedro
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
AfellayZelfs Ebecilio is beter.
Als Shelvis presentator is, dan ga ik niet kijken.quote:
John van Vliet, nog een graadje erger.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Shelvis presentator is, dan ga ik niet kijken.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als Shelvis presentator is, dan ga ik niet kijken.
quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
John van Vliet, nog een graadje erger.
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:22 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Is gewoon goede zin, alleen beetje veel namen
Gaat barca 4-4-2 spelen?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Alexis--------Cesc---------Messi -------------------------------- ----Iniesta-------------Xavi---- ------------Busquets------------ -------------------------------- Abidal---------------------Alves ---------Puyol----Pique--------- -------------------------------- -------------Valdes------------- |
Creatief bedachtquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:27 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Nee.
[ code verwijderd ]
Het zal er concreet op neer komen dat zowel Cesc als Messi een vrije rol voorin hebben, en dat met name Cesc vaak vanuit de aanvallende middenvelder positie opduikt. Cesc is dus een "valse spits", en Messi heeft een vrije rol en staat op papier op rechts.
La Sexta betaalt hier grof geld voor (1 miljard euro voor 5 jaar contract) aan Real Madrid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:28 schreef Strani het volgende:
De TV staat hier al op La Sexta, zo heerlijk de wedstrijd kijken met Spaans commentaar. Hala Madrid!
Kun je nagaan, zo'n grote wedstrijd gewoon op TV voor iedereen en niet achter een kastje. Leer ervan, KNVB!
Ander kanaal hè.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef Paxcon het volgende:
Kappen ze straks inter-fiorentina af dan ofzo?
Barcelona en Madrid hebben apart de rechten onderhandeld inderdaad. Maar elke week is er in elk geval een wedstrijd te zien op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:29 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
La Sexta betaalt hier grof geld voor (1 miljard euro voor 5 jaar contract) aan Real Madrid.
Clubs hebben individueel de TV rechten in handen.
dè had ik ok al veurgesteldquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen we het niet in een ander topic hebben over dat streamgezeik?
Oké,quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen we het niet in een ander topic hebben over dat streamgezeik?
Maar dat had niemand begrepen zeker ?quote:
dè wit ik niequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:36 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Maar dat had niemand begrepen zeker ?
Wie kijkt daar nu naar?? Ah ok het is rustquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef Paxcon het volgende:
Kappen ze straks inter-fiorentina af dan ofzo?
Bedankt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
Idd!
Live wedstrijden via internet streams #44
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef speknek het volgende:
Ik hoop echt dat het knokken wordt. Hoe meer die lui elkaar lopen te treiteren en te zuigen, hoe sneller het Spaanse elftal implodeert.
Dat aftellen ook tot de matchquote:
Wij kunnen ook niet klok kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat aftellen ook tot de match
Klopt inderdaad. Dus wel chil dat ze dat doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niet klok kijken.
Sport1>>hersens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Dus wel chil dat ze dat doen
Hoef je hier niet te verkondigen hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
On FCBarcelona's bench: Pinto, Mascherano, Maxwell, Keita, Pedro, Thiago and Villa.
ga lekker huilen johquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hoef je hier niet te verkondigen hoor
?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
quote:
Ik heb geen Sport1 manquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nee maar ff man. Dit kwam net al voorbij op Sport 1
ja, hier welquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef jakees het volgende:
Iemand al beeld via Sport1? ik had het van de week al besteld maar ik zie nog niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders doe je gewoon ff DSC4 via Sopcast. Top kwaliteitquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef jakees het volgende:
Iemand al beeld via Sport1? ik had het van de week al besteld maar ik zie nog niks.
Als je toch via een stream gaat kijken, neem dan één die gratis isquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef jakees het volgende:
Ja ik heb beeld.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef jakees het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
Idd!
Live wedstrijden via internet streams #44
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja, hier welHAHAGHAHAH GOEIE TROLL MANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
sorry pauper ik zal voortaan al mijn geld uitgeven aan goedkope shag bij de Lidlquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je toch via een stream gaat kijken, neem dan één die gratis is
Niet iedereen volgt het live, voor sommigen wel handig dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:47 schreef jakees het volgende:
[..]
sorry pauper ik zal voortaan al mijn geld uitgeven aan goedkope shag bij de Lidl
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
HJB!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Niet iedereen volgt het live, voor sommigen wel handig dus
of zoek een fatsoenlijke baanquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
WatDie van Sport1 vertoont altijd mankementen
neequote:
gelijkspel 3-3 of 4-4quote:
STOERE BOY BEN JIJ!!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Chips check, drinken check, peuken check.
Kom maar op
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Chips check, drinken check, peuken check.
Kom maar op
hey tong.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:51 schreef kip-kerrie het volgende:
Bank: Mascherano, Maxwell, Keita, Pedro, Thiago and Villa
Gaat het slecht, heb je 3 man die het verschil kunnen maken om erin te brengen: Pedro, Thiago en Villa.
Gaat het goed en wil je de wedstrijd op slot zetten, kan je Mascherano en Keita erin zetten.
Uitstekende bank
Mkayquote:
Veel plezier Inzanquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:52 schreef inZanity het volgende:
Hala Madrid!!
Aanpakken die mietjes!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik krijg gelijk.
okquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik krijg gelijk.
Maxwellquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:51 schreef kip-kerrie het volgende:
Bank: Mascherano, Maxwell, Keita, Pedro, Thiago and Villa
Gaat het slecht, heb je 3 man die het verschil kunnen maken om erin te brengen: Pedro, Thiago en Villa.
Gaat het goed en wil je de wedstrijd op slot zetten, kan je Mascherano en Keita erin zetten.
Uitstekende bank
Pak ik nog snel even mijn fapdoekjes!quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Pak ik nog snel even mijn fapdoekjes!
Messiiiiiii oooohhhhhhh MessiMessiiiii![]()
![]()
We'll seequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahaha en dan zei je dat ik rare dingen zei??
De 3-1 die ik gaf is toch kansrijker hoor.
Zucht tja typisch Nederlands weer he.....quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Pak ik nog snel even mijn fapdoekjes!
Messiiiiiii oooohhhhhhh MessiMessiiiii![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht tja typisch Nederlands weer he.....
Wordt altijd vreselijk overdreven en alle mensen geilen erop ofzo
Die kerel tweet echt serieus 90% van de tijd dat z'n viewers idioten zijnquote:
Ik heb geen Sierdverslagquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
'De door een traliehek gescheiden tunnels'
Mooie openingszin Sierd
pepe en Marcelo kunnen hun snorkel pakkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:58 schreef TheFatLady het volgende:
Lekker veldje, goed voor de slidings
quote:
En Daniel Alves kan mama alvast bellenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
pepe en Marcelo kunnen hun snorkel pakken
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
pepe en Marcelo kunnen hun snorkel pakken
jij ookquote:
Davy is er gelukkig niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat een gemoedelijkheid in dit topic ! Is toch veel leuker dan de Live-Eredivisietopics
preciesquote:
Deze manquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef Geo3kant het volgende:
Netjes houden..? Ik bepaal zelf wel of ik men goedje over me bureau kwak als Messi scoort.. JA!?
baaaaaanquote:
Zolang je hier geen foto's post mag dat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef Geo3kant het volgende:
Netjes houden..? Ik bepaal zelf wel of ik men goedje over me bureau kwak als Messi scoort.. JA!?
106723quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:04 schreef EL_Presidente het volgende:
wie heeft er een HD stream??.. stuur me PM..
Jou stream loopt 3 minuten achter? Mijn 30 ofso. Of is het al 2-0?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
oooooh jaaa Benzemaaaa ooehhh aaaaahhh oooh![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |