Hoef je hier niet te verkondigen hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
On FCBarcelona's bench: Pinto, Mascherano, Maxwell, Keita, Pedro, Thiago and Villa.
ga lekker huilen johquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hoef je hier niet te verkondigen hoor
?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
quote:
Ik heb geen Sport1 manquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nee maar ff man. Dit kwam net al voorbij op Sport 1
ja, hier welquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef jakees het volgende:
Iemand al beeld via Sport1? ik had het van de week al besteld maar ik zie nog niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders doe je gewoon ff DSC4 via Sopcast. Top kwaliteitquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef jakees het volgende:
Iemand al beeld via Sport1? ik had het van de week al besteld maar ik zie nog niks.
Als je toch via een stream gaat kijken, neem dan één die gratis isquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef jakees het volgende:
Ja ik heb beeld.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef jakees het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
Idd!
Live wedstrijden via internet streams #44
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja, hier welHAHAGHAHAH GOEIE TROLL MANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
sorry pauper ik zal voortaan al mijn geld uitgeven aan goedkope shag bij de Lidlquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je toch via een stream gaat kijken, neem dan één die gratis is
Niet iedereen volgt het live, voor sommigen wel handig dusquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:47 schreef jakees het volgende:
[..]
sorry pauper ik zal voortaan al mijn geld uitgeven aan goedkope shag bij de Lidl
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
HJB!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Niet iedereen volgt het live, voor sommigen wel handig dus
of zoek een fatsoenlijke baanquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |