Waar dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Een of ander illegaal feestje langs de rijn
Of niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tliciouz en ik waren keigoed @ MW3Ik ga klaarmaken en chillen nu, fijne avond allemaal & trip-ze Vaseline_
.
Geen flauw idee nogquote:
Jim Carrey-facequote:Op zondag 11 december 2011 02:22 schreef Jajong het volgende:
Ik kijk live MMA brahsephs. EPICCCCCCCCCCCCCCCCCCC
[ afbeelding ]
Ik kijk ook wel eens MMA.quote:Op zondag 11 december 2011 02:22 schreef Jajong het volgende:
Ik kijk live MMA brahsephs. EPICCCCCCCCCCCCCCCCCCC
[ afbeelding ]
Chocolatebear facequote:Op zondag 11 december 2011 02:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jim Carrey-face
I accidently shitted in my pants-face
I you smellll, what the rock, is cooking-face
Kodak-face
I used to wrestle, but I'm retired-face
Chocolatebear-face
I know I'm beautiful brah, but please stop staring at my FoBo pictures.quote:Op zondag 11 december 2011 02:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jim Carrey-face
I accidently shitted in my pants-face
I you smellll, what the rock, is cooking-face
Kodak-face
I used to wrestle, but I'm retired-face
Chocolatebear-face
Je bent zelf een kutboek met kutrecepten.quote:Op zondag 11 december 2011 04:07 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een beetje allerhande mennnn
Geef eens een voorbeeld?quote:Op zondag 11 december 2011 04:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Een van de weinige zekerheden in dit leven. Wanneer ik drink eindig ik altijd met allerhande voorwerpen op mijn hoofd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 11 december 2011 04:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Whahaha wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mensen tekenen op je hoofd bij het uitgaan?
![]()
Onder andere, maar natuurlijk niet zonder mijn toestemming.quote:Op zondag 11 december 2011 04:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Whahaha wat is dit. Mensen tekenen op je hoofd bij het uitgaan?
Mocht jij daarna ook ergens op Laura tekenen?quote:Op zondag 11 december 2011 04:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onder andere, maar natuurlijk niet zonder mijn toestemming.
Ik had eigenlijk wel een Stamp of Approval boven haar poes moeten zetten.quote:Op zondag 11 december 2011 04:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mocht jij daarna ook ergens op Laura tekenen?
Maar die zat dus al op je hoofd?quote:Op zondag 11 december 2011 04:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel een Stamp of Approval boven haar poes moeten zetten.
Zo ongeveer.quote:Op zondag 11 december 2011 04:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar die zat dus al op je hoofd?
Drank, chicks en vrieskou.quote:Op zondag 11 december 2011 04:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat heeft deze nacht jullie gebracht?
quote:
Slaap goed broeder.quote:
Drank en diepe gesprekken. Verheldering en verwarring.quote:Op zondag 11 december 2011 04:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Deze maken mij nieuwsgierig.quote:
Kankerharde MMA broseph.quote:Op zondag 11 december 2011 04:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom post je dit op FOK!quote:Op zondag 11 december 2011 05:26 schreef Sala-adin het volgende:
Engelse mensen chillend in mijn huiskamer en er zit een hele leuke schattige lichtgetint met braids
Er zitten nog paar mensen kan niet, eff een inleiding fixen voor een gevolgquote:Op zondag 11 december 2011 05:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom post je dit op FOK!Ga haar broekje van haar lichaam afscheuren!
Ik ga deze track afluisteren en daarna mijn hoofd op mijn kussen vleien.
Ghehehehe, ik heb het gelezen! Klinkt best wel nicequote:Op zondag 11 december 2011 10:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Ohmylord, ik heb keeeeeeeeenker koppijn, en die trip was..raar.
Het Grote Paddotopic #53: The Psychedelic Experience
Hier m'n report, en nu moet ik werken![]()
Bweheh, klinkt grappig minus de hoofdpijnquote:Op zondag 11 december 2011 10:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Geen hoed, geen bril en ook geen sneakers. Echter wel mooie, nette, nieuwe patta's, dus dacht misschien, héél misschien, in combinatie met zijn stijl en hoe eng hard hij me aan het checken is, is het Sinji.quote:
Binnen trippen lijkt me echt raar ja. In het bos is kek.quote:Op zondag 11 december 2011 10:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe was dat feest?quote:
Ha, als het echt mij was geweest had ik me gelijk netjes voorgesteld. Ik staar nooitquote:Op zondag 11 december 2011 12:13 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geen hoed, geen bril en ook geen sneakers. Echter wel mooie, nette, nieuwe patta's, dus dacht misschien, héél misschien, in combinatie met zijn stijl en hoe eng hard hij me aan het checken is, is het Sinji.
Niet dat ik je eng vind, maar hij keek zo verdacht veel dat ik het maar ging vragen
Zeeer tof! Maar ik was zo wasted dat ik er weinig van gemerkt heb eigenlijkquote:
Je hebt dronken liggen modderworstelen? Pics zijn vereist.quote:Op zondag 11 december 2011 12:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zeeer tof! Maar ik was zo wasted dat ik er weinig van gemerkt heb eigenlijkBen ook echt van alles kwijtgeraakt en ik kwam er thuis achter dat ik van top tot teen onder de modder zat
Zou best kunnenquote:Op zondag 11 december 2011 12:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je hebt dronken liggen modderworstelen? Pics zijn vereist.
Goedemorgen, opperboef.quote:
Koud ook nuquote:Op zondag 11 december 2011 12:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Binnen trippen lijkt me echt raar ja. In het bos is kek.
Klinkt goedquote:Op zondag 11 december 2011 12:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zeeer tof! Maar ik was zo wasted dat ik er weinig van gemerkt heb eigenlijkBen ook echt van alles kwijtgeraakt en ik kwam er thuis achter dat ik van top tot teen onder de modder zat
Hehe truequote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klinkt goed
Party hardy jij hahahahaha. Kut he als je je spullen kwijtraaktHeb ergens een keer een portomonnee laten liggen, de kinderfoto's van mijn nichtje en neefje weg
![]()
Vind ik echt onvergeeflijk van mezelfze waren zo schattig
- 20 in je huis of niet?quote:
Ja. En m'n neef heeft besloten in m'n tuin te gaan klussen met de deur openquote:
Kom je langsquote:Op zondag 11 december 2011 12:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kruiken en warme chocolademelk! En iemand om mee te knuffelen wil ook nog weleens helpen.
Hmmmm, klinkt niet verkeerd.quote:Op zondag 11 december 2011 12:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. En m'n neef heeft besloten in m'n tuin te gaan klussen met de deur openFreeezing als een mofo.
[..]
Kom je langs?
Ah, nevermind. Stroom lag eruit bovenquote:
Ghehe gelukkig maarquote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, nevermind. Stroom lag eruit bovenMaar je mag alsnog komen hoor
quote:Op zondag 11 december 2011 12:54 schreef Sinji het volgende:
ZWIEBER NIET SPELEN! Zwieber.. niet SPELEN!! (ja ik weet dat het stelen is)
Nichtjes zijn zo adorable
Hhahhahahhahaahaah keihard. Mensen zijn al geshockerd dat ik smookte met mijn moeder maar jullie klaren gewoon paddo's samen?quote:Op zondag 11 december 2011 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Meervoudig op mobiel quoten gaat niet dus dan maar zo:
Ik deed het met m'n moeder (half) zat in de huiskamer, douche en m'n eigen kamer.
Volgende trip doe ik denk ik wel in het bos ofzo ja, en Phantomesse idd voor de eerste keer is in je eigen kamer wel lekker. Maar ik dacht op een gegeven moment wel van oke nu heb ik er genoeg van
Veel fooi gekregen vannacht?quote:Op zondag 11 december 2011 13:50 schreef Phantomesse het volgende:
Ik vind overal euro's en twee euro's in mijn bed en ik heb al mijn tanden nog...
Tandenfee was bij het verkeerde adres denk ikDan maar twee euro in de spaarpot van mijn zusje doneren, in 5 10 20 en 50 centjes
haat aan rammelzakken, het lokt zwervers.
Niet genoeg fooi gegeven blijkbaar, maarja, dan moeten ze maar geen 'Jameson' uit de tap gevenquote:
Bane.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |