quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 11 december 2011 04:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Whahaha wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mensen tekenen op je hoofd bij het uitgaan?
![]()
Onder andere, maar natuurlijk niet zonder mijn toestemming.quote:Op zondag 11 december 2011 04:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Whahaha wat is dit. Mensen tekenen op je hoofd bij het uitgaan?
Mocht jij daarna ook ergens op Laura tekenen?quote:Op zondag 11 december 2011 04:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onder andere, maar natuurlijk niet zonder mijn toestemming.
Ik had eigenlijk wel een Stamp of Approval boven haar poes moeten zetten.quote:Op zondag 11 december 2011 04:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mocht jij daarna ook ergens op Laura tekenen?
Maar die zat dus al op je hoofd?quote:Op zondag 11 december 2011 04:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel een Stamp of Approval boven haar poes moeten zetten.
Zo ongeveer.quote:Op zondag 11 december 2011 04:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar die zat dus al op je hoofd?
Drank, chicks en vrieskou.quote:Op zondag 11 december 2011 04:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat heeft deze nacht jullie gebracht?
quote:
Slaap goed broeder.quote:
Drank en diepe gesprekken. Verheldering en verwarring.quote:Op zondag 11 december 2011 04:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Deze maken mij nieuwsgierig.quote:
Kankerharde MMA broseph.quote:Op zondag 11 december 2011 04:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom post je dit op FOK!quote:Op zondag 11 december 2011 05:26 schreef Sala-adin het volgende:
Engelse mensen chillend in mijn huiskamer en er zit een hele leuke schattige lichtgetint met braids
Er zitten nog paar mensen kan niet, eff een inleiding fixen voor een gevolgquote:Op zondag 11 december 2011 05:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom post je dit op FOK!Ga haar broekje van haar lichaam afscheuren!
Ik ga deze track afluisteren en daarna mijn hoofd op mijn kussen vleien.
Ghehehehe, ik heb het gelezen! Klinkt best wel nicequote:Op zondag 11 december 2011 10:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Ohmylord, ik heb keeeeeeeeenker koppijn, en die trip was..raar.
Het Grote Paddotopic #53: The Psychedelic Experience
Hier m'n report, en nu moet ik werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |