abonnement Unibet Coolblue
pi_105770184
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:01 schreef dadgad het volgende:
Moeten we echt 9 maanden wachten? Wat vervelend. Ik wil volgende week een vervolg zien. Komt Deb als volgende op de tafel of gaan ze een of andere affaire aan. Dat zou wel lachen zijn. 6 seizoenen heeft het geduurd voordat die doos erachter kwam. Het werd echt tijd.

Nu kan hij haar uitleggen dat hij de Bay Harbor Butcher is, dat hij Brian heeft vermoord en Doakes, en the skinner en Miguel Prado en Trinity en Jordan Chase. Lol, die heeft flink wat in te halen.
Kan hij haar eindelijk zijn mooie verzameling bloedplaatjes laten zien, en misschien ff laten weten dat al die zaken die op onopgelost staan in Miami zeer waarschijnlijk geen nieuwe leads krijgen ;) Kan ze die ook sluiten, met een regeltje 'killer deceased' Laguerta ook weer blij :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_105770214
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:01 schreef dadgad het volgende:
Moeten we echt 9 maanden wachten? Wat vervelend. Ik wil volgende week een vervolg zien. Komt Deb als volgende op de tafel of gaan ze een of andere affaire aan. Dat zou wel lachen zijn. 6 seizoenen heeft het geduurd voordat die doos erachter kwam. Het werd echt tijd.

Nu kan hij haar uitleggen dat hij de Bay Harbor Butcher is, dat hij Brian heeft vermoord en Doakes, en the skinner en Miguel Prado en Trinity en Jordan Chase. Lol, die heeft flink wat in te halen.
Hij kan ook gewoon zeggen dat hij achter travis aanzat omdat die zijn kind had gekidnapt en die gek van de wereld af wil krijgen.
Plus een keer "i love you" zeggen doet ook veel bij vrouwen.
Dus denk dat het wel allemaal met een sisser afloopt.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_105770312
Ik raad iedereen aan om alleen de laatste 30 seconden te kijken en de rest te skippen.
  maandag 19 december 2011 @ 15:01:51 #279
67174 Dos37
Come on Twente
pi_105771769
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2011 14:19 schreef -Mo- het volgende:
Ik raad iedereen aan om alleen de laatste 30 seconden te kijken en de rest te skippen.
Dit dus, wtf wat een seizoen :')
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_105772529
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Hij kan ook gewoon zeggen dat hij achter travis aanzat omdat die zijn kind had gekidnapt en die gek van de wereld af wil krijgen.
Plus een keer "i love you" zeggen doet ook veel bij vrouwen.
Dus denk dat het wel allemaal met een sisser afloopt.
op zich zou dat het wel kunnen sussen, ware het niet dat Travis zo koeltjes en georganiseerd op een tafel is geparkeerd, en Dexter hem vrij emotieloos neersteekt. Is niet echt een tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid te noemen ofzo.
Als ik niet zo Dexter-verslaafd was zou ik zeggen dat ik stopte met kijken als dit met een sisser afloopt, maarja, dat kan ik toch niet waar maken :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 19 december 2011 @ 15:27:22 #281
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105772819
Deb zelf was ook ooit eens zo in cellofaan op een tafel gebonden, waar Dexter een mes in z'n handen gedrukt kreeg van z'n broer. ;( Zal ze nog leuke herinneringen aan hebben, er zo bij te hebben gelegen, zoals ze daar Travis ziet liggen. :P

Aan de andere kant, als ze alles krijgt te horen, het begrijpt, heeft het ook z'n voordelen als zij dat inziet. Ook voor haar. Onopgeloste zaken, of daders die vrijuit gaan? Special secret casefile in Dexters killmailbox.
quote:
Hey Dex, got you another kill.
We can't find anything on this guy and have no legal grounds for a house search.
It be easier if you cleaned this up? Just check it out, I rostered you in some extra off-days.
With love,

Deb
P.S. xoxo
LaGuerta zou het zelfs mogen weten, volgens mij heeft die daar ook weinig problemen mee. ;(
Alles voor haar succes en een veilig Miami, de rest is 'ey Wurst'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105773221
Dat zou ook wel een mooi seizoensplot zijn ja :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_105773401
Dexter heeft eigenlijk allang al zijn geloofwaardigheid verloren. De series hadden veel eerder moeten eindigen. De enige reden dat ze het zo uitsmeren is vanwege de opbrengst(logisch).

Eigenlijk is ieder seizoen wel hetzelfde.

Toch hij is gewoon zo gaaf als karakter, je blijft kijken.
pi_105773696
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 14:01 schreef dadgad het volgende:
Moeten we echt 9 maanden wachten? Wat vervelend. Ik wil volgende week een vervolg zien. Komt Deb als volgende op de tafel of gaan ze een of andere affaire aan. Dat zou wel lachen zijn. 6 seizoenen heeft het geduurd voordat die doos erachter kwam. Het werd echt tijd.

Nu kan hij haar uitleggen dat hij de Bay Harbor Butcher is, dat hij Brian heeft vermoord en Doakes, en the skinner en Miguel Prado en Trinity en Jordan Chase. Lol, die heeft flink wat in te halen.
In het eerste boek komt Deb er al achter. Maar in de tv serie hebben ze het veranderd. Geen idee waarom. Heb ook de boeken niet gelezen, dus weet ook niet hoe het verder gaat.
pi_105773708
Leuk einde :s)
  maandag 19 december 2011 @ 16:21:14 #286
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_105775180
omfg dat einde :o :o :X
Op elke fokker past een bril.
pi_105775270
Er word ook vrij weinig gedaan met de boeken. De verhaallijnen zijn compleet anders. Wel vind ik voor het eerst een serie leuker dan boeken. Vind het wel ontzettend jammer dat ze niet wat meer het eerste boek hebben gevolgd toen Deb al toen ze op de tafel lag kon horen wie Dexter echt was.
  maandag 19 december 2011 @ 16:38:41 #288
232369 CbassNL
Sjaak Trekhaak
pi_105776015
Ik vond het wel een leuk seizoen hoor. Niet super geschreven, maar was toch vaak erg leuk om naar te kijken. Het blijft één van de betere series op tv, en ik snap niet dat er zoveel zeikerds zijn. Deze serie zal snel zijn afgelopen als alles realistisch zou zijn. :P

Die plottwist met Gellar vond ik wel echt super slecht uitgewerkt. Dat was wel echt het grote minpunt voor mij in dit seizoen.

Ik ben benieuwd hoe het gaat ontwikkelen in 't volgende seizoen. Louis zal wel een grote rol gaan spelen en ik denk ook dat Dexter zal denken dat de plastic hand van Travis afkomt, omdat zijn vingerafdrukken erop zitten. Misschien dat Louis daardoor gefrustreerd raakt ofzo. Ja ik vraag me echt af wat zijn ding is met Dexter?

Dat samen met dat hele ding met Debra, genoeg om naar uit te kijken in het volgende seizoen. :)
  maandag 19 december 2011 @ 16:41:26 #289
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_105776164
1e aflevering van volgend seizoen:

Deb rent huilend weg uit kerk, struikelt van de trap en breekt haar nek.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_105776178
Tot en met Gellar was het aardig, daarna was het dramatisch met als hoogtepunt de laatste aflevering. Waar je een climax verwacht gebeurt er alleen iets de laatste minuut. Bummer..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_105777428
Het bij uitstek slechtste seizoen van Dexter heeft een einde waar, denk ik, iedereen al seizoenen lang naar loopt te smachten. Heel mooi :D
pi_105777759
"I am a father, a son and a serial killer"

_O_
pi_105778303
op naar seizoen 7. al kijk ik er allemaal niet echt meer naar uit denk ik.
pi_105778310
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 16:21 schreef Catch_me het volgende:
omfg dat einde :o :o :X
Dat was het hoogtepunt van het seizoen ja, verder vond ik t maar matig. En heel kut dat we nu 9 maanden moeten wachten om Debs reactie te zien. Ik had niet gedacht dat ze het lef zouden hebben om Deb er eindelijk bij te betrekken. Maar ja als ze ziet dat het Travis is is ze vast om te praten..
  maandag 19 december 2011 @ 17:35:23 #295
232369 CbassNL
Sjaak Trekhaak
pi_105778570
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2011 17:08 schreef Blaxje het volgende:
Het bij uitstek slechtste seizoen van Dexter heeft een einde waar, denk ik, iedereen al seizoenen lang naar loopt te smachten. Heel mooi :D
Waarom vond je dit seizoen nou zo slecht? Op een paar matige geschreven scenario's na vond ik dit een topseizoen. Beter dan de vorige twee volgens mij. Er gebeurde veel, goede opbouw, toffe badguy, toffe crime scenes en een hele goede cliffhanger natuurlijk. Zelfs de verhalen eromheen met Louis, Quinn & Angel en zo konden me wel boeien. Dat hadden de vorige seizoenen veel minder. Ik vond dit echt één van de betere seizoenen, ondanks de slechte plottwist met Gellar en dat Dexter overal op een vage manier vanaf kwam. Maar de rest maakt het goed voor mij...
pi_105778770
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef CbassNL het volgende:

[..]

Waarom vond je dit seizoen nou zo slecht? Op een paar matige geschreven scenario's na vond ik dit een topseizoen. Beter dan de vorige twee volgens mij. Er gebeurde veel, goede opbouw, toffe badguy, toffe crime scenes en een hele goede cliffhanger natuurlijk. Zelfs de verhalen eromheen met Louis, Quinn & Angel en zo konden me wel boeien. Dat hadden de vorige seizoenen veel minder. Ik vond dit echt één van de betere seizoenen, ondanks de slechte plottwist met Gellar en dat Dexter overal op een vage manier vanaf kwam. Maar de rest maakt het goed voor mij...
Ik denk dat het met name gaat omdat het niet erg geloofwaardig overkomt allemaal. Natuurlijk is dat wel vaker het probleem geweest maar dit seizoen was toch wel de cherry on de taart wat betreft 'toevaligheden'.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  † In Memoriam † maandag 19 december 2011 @ 18:16:37 #297
230491 Zith
pls tip
pi_105780162
Waar ik me vooral om ergerde dit seizoen en vorig was het Quin en badguy-detective gebeuren van vorig seizoen: het druppeltje bloed op Quin's schoen is niet van de detective dus Quin gaat vrijuit... Ja, en al die vingerafdrukken dan? Die afluistergoederen die op Quin's naam stonden? Al die telefoontjes tussen Quin en die detective dan? :(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 19 december 2011 @ 18:18:35 #298
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_105780242
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef CbassNL het volgende:

[..]

Waarom vond je dit seizoen nou zo slecht? Op een paar matige geschreven scenario's na vond ik dit een topseizoen. Beter dan de vorige twee volgens mij. Er gebeurde veel, goede opbouw, toffe badguy, toffe crime scenes en een hele goede cliffhanger natuurlijk. Zelfs de verhalen eromheen met Louis, Quinn & Angel en zo konden me wel boeien. Dat hadden de vorige seizoenen veel minder. Ik vond dit echt één van de betere seizoenen, ondanks de slechte plottwist met Gellar en dat Dexter overal op een vage manier vanaf kwam. Maar de rest maakt het goed voor mij...
Na zes seizoenen waarin Dexter niets overkomt (behalve Rita's dood, maar zelfs daar kwam ie overheen/mee weg) wordt het uitermate voorspelbaar. Je weet nu dat Dexter toch niet gepakt wordt, dus is de spanning weg.
En inderdaad, er zijn teveel toevalligheden en slordigheden in de serie gekropen. Nu had Dexter daar altijd wel last van, maar nu begint het storend te worden. De "onthulling" dat Gellar allang overleden is, zag iedereen zo'n beetje allang aankomen. Debra die een verliefdheid op haar broer krijgt aangepraat slaat ook amper ergens op.
Dat Debra nu eindelijk te zien krijgt wat haar broer is, is mooi meegenomen, maar natuurlijk veel te laat. Het zal ongetwijfeld wel weer met een sisser aflopen.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_105780586
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef CbassNL het volgende:

[..]

Waarom vond je dit seizoen nou zo slecht? Op een paar matige geschreven scenario's na vond ik dit een topseizoen. Beter dan de vorige twee volgens mij. Er gebeurde veel, goede opbouw, toffe badguy, toffe crime scenes en een hele goede cliffhanger natuurlijk. Zelfs de verhalen eromheen met Louis, Quinn & Angel en zo konden me wel boeien. Dat hadden de vorige seizoenen veel minder. Ik vond dit echt één van de betere seizoenen, ondanks de slechte plottwist met Gellar en dat Dexter overal op een vage manier vanaf kwam. Maar de rest maakt het goed voor mij...
Je gaat toch niet serieus nemen dat je het Trinity seizoen minder vind dan dit seizoen?
  maandag 19 december 2011 @ 18:40:13 #300
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_105781238
Pluspuntje voor de naam van de boot trouwens. Waarom konden de schrijvers niet zo aandachtig schrijven voor de rest? :P
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')