Waaaatquote:Op zondag 11 december 2011 21:30 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
Mestreech dus, wantj wat lupse angesj noe ruig te doan
kinjt? ich wil waal us weite wie oud doe bis????? ich kom oet limburg mannequote:Op zondag 11 december 2011 21:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Waaaathoe bus doe den oet kinjt ?!
najaa ich bun 19 mear ich snap noe waal desse oet limburgs kumstquote:Op zondag 11 december 2011 21:33 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
kinjt? ich wil waal us weite wie oud doe bis????? ich kom oet limburg manne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op zondag 11 december 2011 21:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
najaa ich bun 19 mear ich snap noe waal desse oet limburgs kumstmaar hoe van den?
potverdorieeeee mannuhhhhhhhhwtf is this shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
quote:Op zondag 11 december 2011 21:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
najaa ich bun 19 mear ich snap noe waal desse oet limburgs kumstmaar hoe van den?
potverdorieeeee mannuhhhhhhhhmissjien motte veer us get goan afspreake, leefde begintj mit ruzie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist lekker. Vooral als je hard geneukt hebt en er komt zo'n sliert zeer vochtig schijt mee naar buiten.quote:Op zondag 11 december 2011 21:48 schreef haan33 het volgende:
Het ergste is nog dat sommige mannen met hun tollie in het sterretje gaan.
Please...quote:Op zondag 11 december 2011 21:54 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Dat is juist lekker. Vooral als je hard geneukt hebt en er komt zo'n sliert zeer vochtig schijt mee naar buiten.
Welkom in mijn thuisdorpquote:Op zondag 11 december 2011 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Limburgs
Limburg
Ik moet morgen voor m'n werk naar een of ander gat in Limburg genaamd Stein
Gelukkig ligt het ongeveer op de grens, dus ik rij lekker via Belgie om zo kort mogelijk in Limburg te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als wea afspreake is ut waal zo fijn om te weite hoesse woanstquote:Op zondag 11 december 2011 21:50 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
missjien motte veer us get goan afspreake, leefde begintj mit ruzie.
Durft er neet om in het openbaar te zikke. Wacht maar es veur tsjwea minuten.quote:Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
als wea afspreake is ut waal zo fijn om te weite hoesse woanstdus vertel mich maaar uns kearollllllllllllll
WAAR BEN JIJ DAN VAN VUILE LIMBURGER DAT JE BENTquote:Op zondag 11 december 2011 22:00 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Durft er neet om in het openbaar te zikke. Wacht maar es veur tsjwea minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
gelukkig is het geen mooie vrouw anders was het echt drama.quote:Op zondag 11 december 2011 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een negert is bruin. Poep.
Daarom.
Er kwam wat maagzuur omhoog bij het lezen van deze postquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het juist wel sexy. De poep van een mooie vrouw is als een goede reep chocolade.
Nee natuurlijk niet.quote:
Dit zeggen en vervolgens geen foto in je fobo hebbenquote:Op maandag 12 december 2011 00:30 schreef classpc het volgende:
Mooie vrouwen poepen niet, dat kan ik uit eigen ervaring zeggen.
En daarbij: een gegeven vrouw kijk je niet in de anus.
Ik heb geen zin om al die stalkertjes van FOK! op straat tegen te komenquote:Op maandag 12 december 2011 00:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit zeggen en vervolgens geen foto in je fobo hebben
quote:Op maandag 12 december 2011 00:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij ze daar zelf om vraagt, want dan misschien wel.quote:Op maandag 12 december 2011 00:30 schreef classpc het volgende:
Mooie vrouwen poepen niet, dat kan ik uit eigen ervaring zeggen.
En daarbij: een gegeven vrouw kijk je niet in de anus.
Haha, dat ben jij zeker?quote:Op maandag 12 december 2011 01:21 schreef Jack_is_Back het volgende:
Dit topic is ook geil: http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/91629/0
Vooral die willem, wat een held![]()
![]()
![]()
''Ga er maar eens met je vinger langs en ruik er aan.'' - Willem
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
ha ik woon in Belgie dus ik ben juist blij dat ze poepen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |