En dan kom je thuis, nog geen 5 minuten later... ja hoor daar gaat ze... dan weet je dat je de komende week in een open riool woont...quote:Op zondag 11 december 2011 19:50 schreef robber57 het volgende:
NOG verontrustender zijn die vrouwen die gewoon 8 dagen op vakantie kunnen gaan zonder te poepen![]()
Hoe the fuck is dat mogelijk?, 9:18 smorgens en het MOET er uit, nix ophouden,wachten of ff rekken.
Hoe doen vrouwen dat toch?
Nee die roken shag...quote:Op zondag 11 december 2011 20:07 schreef Gomez.Adams het volgende:
TS kent alleen lelijke wijven. Want alleen zij doen dit.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het juist wel sexy. De poep van een mooie vrouw is als een goede reep chocolade.
Dat gebeurd alleen bij negers.quote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef Herpderphawk het volgende:
Een vrouw slaat haar poep in de baarmoeder op, totdat ze word bevrucht door een man, negen maanden later komt het er allemaal uit
arme jij.. maak het uit !quote:Op zondag 11 december 2011 21:17 schreef Biogarde het volgende:
En ze stinken echt harder dan kerels. En ze poepen soms dagen niet
Waarom wil je dat?quote:
verzonnen postsquote:Op zondag 11 december 2011 21:17 schreef Biogarde het volgende:
En ze stinken echt harder dan kerels. En ze poepen soms dagen niet
quote:Op zondag 11 december 2011 21:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha goeie.. nee ik wil wel met jou moet je het eerst uitmaken met die stinkerd van je
Jij fapt nog op posters uit de Hitkrant. Ga eerst maar neuken en samenwonen, dan praten we verder.quote:
Lijkt me goed. Wanner beginnen we?quote:Op zondag 11 december 2011 21:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha goeie.. nee ik wil wel met jou moet je het eerst uitmaken met die stinkerd van je
doe mos dien moel haaje jonk.quote:Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
je bent wel echt zeker van je zaak, zal je om te beginnen niet eerst een foto'tje posten?
Uhm.. ik heb alle tijdquote:Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij fapt nog op posters uit de Hitkrant. Ga eerst maar neuken en samenwonen, dan praten we verder.
[..]
Lijkt me goed. Wanner beginnen we?
Hahah de hitkrantquote:Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij fapt nog op posters uit de Hitkrant. Ga eerst maar neuken en samenwonen, dan praten we verder.
joaa limburg.. tja det is geheim hoe ich woan hé ich blief eine fokker maar doe hebs groate moel teage mich doe koekwaus bun ich neat van gedeand.quote:Op zondag 11 december 2011 21:25 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
hahaaha kumst doe auch oet limburg???? maastricht als ik dat goed lees he?
Mestreech dus, wantj wat lupse angesj noe ruig te doanquote:Op zondag 11 december 2011 21:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
joaa limburg.. tja det is geheim hoe ich woan hé ich blief eine fokker maar doe hebs groate moel teage mich doe koekwaus bun ich neat van gedeand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |