gelukkig is het geen mooie vrouw anders was het echt drama.quote:Op zondag 11 december 2011 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een negert is bruin. Poep.
Daarom.
Er kwam wat maagzuur omhoog bij het lezen van deze postquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het juist wel sexy. De poep van een mooie vrouw is als een goede reep chocolade.
Nee natuurlijk niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Dit zeggen en vervolgens geen foto in je fobo hebbenquote:Op maandag 12 december 2011 00:30 schreef classpc het volgende:
Mooie vrouwen poepen niet, dat kan ik uit eigen ervaring zeggen.
En daarbij: een gegeven vrouw kijk je niet in de anus.
Ik heb geen zin om al die stalkertjes van FOK! op straat tegen te komenquote:Op maandag 12 december 2011 00:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit zeggen en vervolgens geen foto in je fobo hebben
quote:Op maandag 12 december 2011 00:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij ze daar zelf om vraagt, want dan misschien wel.quote:Op maandag 12 december 2011 00:30 schreef classpc het volgende:
Mooie vrouwen poepen niet, dat kan ik uit eigen ervaring zeggen.
En daarbij: een gegeven vrouw kijk je niet in de anus.
Haha, dat ben jij zeker?quote:Op maandag 12 december 2011 01:21 schreef Jack_is_Back het volgende:
Dit topic is ook geil: http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/91629/0
Vooral die willem, wat een held![]()
![]()
![]()
''Ga er maar eens met je vinger langs en ruik er aan.'' - Willem
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
ha ik woon in Belgie dus ik ben juist blij dat ze poepen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |