Bleiblei is mijn heldquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
een shjn naamtopic, zal ie leuk vinden
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:54 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
niet echt trouwjurkish tho![]()
Lekker hangen schat!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga The Hangover 1 en 2 maar kijken. Petje is alleen naar het etentje met het voetbalteam, ik ben echt te ziek
En een potje bier erbij! Hielp gisteren ook
Ik heb net The Hangover 1 gehuurdquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga The Hangover 1 en 2 maar kijken. Petje is alleen naar het etentje met het voetbalteam, ik ben echt te ziek
En een potje bier erbij! Hielp gisteren ook
Goed voor de lijn wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:56 schreef Loqi het volgende:
Maaarrrrrr [ afbeelding ] is net zo leuk als een lego trouwjurk toch?
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
mijn bwo collega noemt mijn kapsel pittig
jah natuurlijk, wat denken ze welquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag het jaJe was ook heeeeul snel met erop te reageren
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mwehehehe ik ben vet grappige 9gag plaatjes aan het kijken maar kqn niet kopieren op aaipet
Nee?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je die lama's al gezien ?
Ik zocht m, maar kan niet vindenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Batllama en president barack ollama.
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit al een uur te 9gaggen ipv dat ik aan het studeren ben
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriend
Ik heb net mijn nagels gelakt met AA![]()
en toen kwam hij thuis. Dus hij had honger, ik de oven voorverwarmen voor een pizza. En ik vraag hem de doos en plastic voor me open te maken. Dus hij: 'Huh
Heb je iets met je hand?' Dus ik met mijn vingers wiebelen (in het licht, want sparklies
) En hij serieus zo:
'Wat mooi! Serieus, wat mooi! Deze vind ik echt de mooiste die je hebt.'
En hij ook met mijn vingers wiebelen![]()
how cutequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriend
en toen kwam hij thuis. Dus hij had honger, ik de oven voorverwarmen voor een pizza. En ik vraag hem de doos en plastic voor me open te maken. Dus hij: 'Huh
Heb je iets met je hand?' Dus ik met mijn vingers wiebelen (in het licht, want sparklies
) En hij serieus zo:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriend
) En hij serieus zo:
En daarna batsen??quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Haha ja lief he, normaal is hij nooit zo
Nu ga ik The Hangover met hem kijkenFijne avond ladies!
Een teken dat je geen zure matten meer moet etenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Elke keer als ik zure matten eet doet mijn tong vet pijn aan de rechterkant.
Wasdaa?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een teken dat je geen zure matten meer moet eten
Fuck your lifequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu doet chips eten en prik drinken ook pijn
Mijn leven is een hell
Ja, damn... dan had je nu in een hoekje kunnen gaan zitten krassenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had vandaag die gratis scheermesjes moeten halen
Hey, heb je hem ook weerquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het Kras-Lot dan win je wel eens wat
Gebrokenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mijn teen gestoten een paar uur terug en nu doet hij nog pijn en heel mijn been ook
Goeden redenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gebroken
Nu kun je geen tentamens maken, EINZ!!11!111!1!!
Nee, want dan moet je in het gips en kun je niet op school komenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goeden reden![]()
Ik kan hem wel bewegen heur
Dan staat de verwarming een tikkeltje te laag.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef megamandy het volgende:
Wat is het hier trouwens stil. Heeft iedereen opeens een leven?
Mijn vriend was gister nieuwsgierig wat ik hier typte, zeg ik moet je ook maar op Fok! gaanZegt hij Neuh ik heb een leven
![]()
![]()
![]()
koooooooud!quote:Op zondag 11 december 2011 00:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
joeehoeee!!!
zo slapen, doodmoe van schaatsen
ik verlang naar heerlijke bedjequote:Op zondag 11 december 2011 00:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
koooooooud!
ik ben ook moe maar wil niet naar bed
een HTF herkennen als je er 1 ziet, he has the skillsquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriend
) En hij serieus zo:
Hier ookquote:Op zondag 11 december 2011 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Morgen ! Hier weer aan het werk *ow goody*
Studeren gaat goed?quote:Op zondag 11 december 2011 10:40 schreef Lindytje het volgende:
Voooooogeltjes, kom eens naar ons vogelhuisje
Bwhehehehe, ja, heel goedquote:Op zondag 11 december 2011 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Studeren gaat goed?
*afgeleid worden door de kleinste dingen*
Zo herkenbaar hihihii.... Blij dat ik de studeertijd voorbij ben
hehehe... Het waren voor mij ook altijd de tijden dat ik plots bedacht: Whaoo.. wat heb ik veel pennen! Even kijken of ze het nog allemaal doen *schrijf schrijf skribbel skrabbel*quote:Op zondag 11 december 2011 10:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe, ja, heel goed
Ik kijk om de 2 minuten of er al vogeltjes zijn
Bij ons welquote:Op zondag 11 december 2011 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zouden ze bij de shell met zo'n winkelgedeelte roomboter verkopen? Dan kan ik cake maken.
Ja, zoiets dus...quote:Op zondag 11 december 2011 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hehehe... Het waren voor mij ook altijd de tijden dat ik plots bedacht: Whaoo.. wat heb ik veel pennen! Even kijken of ze het nog allemaal doen *schrijf schrijf skribbel skrabbel**half uur later* Zo. Tijd weer nuttig besteed; nu eerst pauze.
[..]
Bij ons wel
Maar hier is de supermarkt ook gewoon op zondag open
Hier is de AH pas vanaf 4uur open, geen zin om daarop te wachten.quote:Op zondag 11 december 2011 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hehehe... Het waren voor mij ook altijd de tijden dat ik plots bedacht: Whaoo.. wat heb ik veel pennen! Even kijken of ze het nog allemaal doen *schrijf schrijf skribbel skrabbel**half uur later* Zo. Tijd weer nuttig besteed; nu eerst pauze.
[..]
Bij ons wel
Maar hier is de supermarkt ook gewoon op zondag open
quote:Op zondag 11 december 2011 11:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zoiets dus...
Zooooo, nog een samenvatting gevonden!! En de sheets geopend! So hee!!!!
*tijd voor pauze*
quote:Op zondag 11 december 2011 11:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zoiets dus...
Zooooo, nog een samenvatting gevonden!! En de sheets geopend! So hee!!!!
*tijd voor pauze*
Moet je toch weer zelf bellenquote:Op zondag 11 december 2011 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bwaohh ik word maar niet wakker..![]()
![]()
En ik ga straks maar eens mams bellen.... vragen waarom ze maar de helft van mijn mail beantwoord heeft
Jupquote:
Nou, friet is altijd goed natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2011 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup![]()
Mja ik kan het ook negeren; maar op 1 of andere manier klinkt 'friet' op oud en nieuw toch niet zo aantrekkelijk
quote:Op zondag 11 december 2011 11:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ooit cake gemaakt met margarine ipv roomboter?
Is dat wel te kanen? Ik ben een zeikerdquote:Op zondag 11 december 2011 11:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Kan prima ! Doe ik wel vaker namelijk.
Jep, is prima te kanenquote:Op zondag 11 december 2011 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat wel te kanen? Ik ben een zeikerd
Dan deel je het uitquote:Op zondag 11 december 2011 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
En nu wil ik ook een cake bakken....
*pakt spullies en legt werk verder op zij*
Ik maak altijd alles met margarine. Ik vind roomboter niet lekker. Proef het ook meteen als het ergens door zit.quote:Op zondag 11 december 2011 11:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zat het ook net te denkenquote:Op zondag 11 december 2011 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
En nu wil ik ook een cake bakken....
*pakt spullies en legt werk verder op zij*
quote:Op zondag 11 december 2011 01:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
een HTF herkennen als je er 1 ziet, he has the skills
quote:Op zondag 11 december 2011 12:13 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gewoon vannacht 4u lang zitten praten met m'n date, en dat was heel fijnen nou komt ie vanavond langs want hij is hier in de buurt
Wat liefquote:
Uhuquote:Op zondag 11 december 2011 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Die kerel die je dinsdag had laten zitten en de hele tijd niks meer van zich liet horen?
quote:Op zondag 11 december 2011 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Mijne vindt het allemaal wel best.
"Kijk; mooi he!" "Jaja; ga weg van de tv"
Morantisch. We are
Die van mij had het gisteren tegen een vriendin van me nog over mij door te zeggen "al die rotzooi van haar"quote:Op zondag 11 december 2011 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Mijne vindt het allemaal wel best.
"Kijk; mooi he!" "Jaja; ga weg van de tv"
Morantisch. We are
Ik zou er allang klaar mee zijn na zoietsquote:Op zondag 11 december 2011 12:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Uhuwe hebben echt gepraat over van alles, en heb hem ook gevraagd wat ik nou van hem moet verwachten endezo, en hij was heel eerlijk over alles, en hij zei dus ook dat hij voelt dat dit wel wat kan worden tussen ons
En heb wel tegen hem gezegd dat ie vanavond niet ineens een vergadering moet plannen ofzo, want dan krijgt ie klappen
Herkenbaarquote:Op zondag 11 december 2011 12:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die van mij had het gisteren tegen een vriendin van me nog over mij door te zeggen "al die rotzooi van haar"
Ik ook... Maar hoop dat het toch nog gezellig wordt dicoquote:Op zondag 11 december 2011 12:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou er allang klaar mee zijn na zoiets![]()
Maar tof dat je het een kans geeft, hoop dat het vanavond leuk wordt
Haters gonna hatequote:Op zondag 11 december 2011 12:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb geloof ik een hele heisa veroorzaakt door in het Android topic te vragen wat de voor-nadelen zijn van android vergeleken met iPhone
Whehehehe, ik ben er inmiddels wel uit (android it will be), maar ze zitten daar nog verder te ruziën
Ik ga voor de Google Nexus S, is "maar" 250,- en dat scheelt nogal met de Apple prijzenquote:Op zondag 11 december 2011 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haters gonna hate
Beiden prima. android werkt makkelijk (als je het eenmaal doorhebt); en ios is ook gewoon simpel.
Allen gekloot met itunes altijd
Maar als ik straks mag verlengen en nieuwe foon uitzoeken; ga ik wellicht ook overstappen naar iphone. Vindt het nét iets gebruikvriendelijker. Alhoewel... Tegen dan (nog anderhalf jaar) zullen er al zat nieuwe alternatieven uit zijn qua foons
mijn moeder zette serieus twee bomen met zeshonderd lampjes per boom op voordat de clusterverlichting kwamquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:49 schreef Diconnected het volgende:
Kerstboom in elkaar zetten met mama, mama helemaal blij om alle lichtjes er in te doen. Mama is altijd lichtjes-blij, gaan 200 lichtjes in den boom
Oke dan is mijn moeder nog niks dusquote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn moeder zette serieus twee bomen met zeshonderd lampjes per boom op voordat de clusterverlichting kwam
quote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
nee, tweehonderd lampjes is een amateur!!
Babbiesquote:
Ze bedoelen het vlees zonder de velletjesquote:Op zondag 11 december 2011 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
WTF..... "Snijd tussen de vliesjes van de grapefruit de partjes uit de vrucht. "
Ik moet de wat snijden van de wat van de grapefruit ?
Bedoelen ze gewoon 'het binnenste' van een grapefruit?
Skjoeeeeeeeee !! Kookgodin! Help mij
dit dusquote:Op zondag 11 december 2011 13:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze bedoelen het vlees zonder de velletjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Hmmm true !quote:Op zondag 11 december 2011 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar priem dan zijn je hapjes al ham en kaas en je voorgerecht ook. Dan zou ik iets anders doen
Een lekkere salade ofzo?quote:Op zondag 11 december 2011 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmmm true !
*gaat een ander voorgerecht zoeken*
quote:Op zondag 11 december 2011 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
"Ja met pa"
"met zus. Is ma thuis?"
"Nee die is net even weg; over 10min. is ze er weer"
"Ok..... en hoe is het?"
"Ja alles goed...... Zal ik anders vragen of ma terugbelt?"
"Ok !"
"Ok dag !"Paps aan de telefoon.. Het valt op dat ie niet van telefoneren houdt
Het is niet de droogtijd maar de vermeende tijd die je erover doet om je nagels ermee te lakkenquote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
je moet droogtijden op flesjes nooit te serieus nemen he
ik heb voor het eerst in maanden weer oorbellen in, mijn oorlellen voelen nu als een zwerende vinger
Mario Kart 7 DS en Tetris DSquote:Op zondag 11 december 2011 14:50 schreef BGTes het volgende:
Welke games heb je besteld Sharana?
Ik heb toenstraks mijn nagels gelakt met die eensecondelak van Bourjois, nummer 8. Heul geen 1 secondeMaar wel mooi
had je zware oorbellen in? of zijn je oorlellen gewoon snel geirriteerd?quote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb voor het eerst in maanden weer oorbellen in, mijn oorlellen voelen nu als een zwerende vinger
Daarom hou ik dat nooit langer vol dan 3 uur en doe ze dan vervolgens weer 3 maanden niet inquote:Op zondag 11 december 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
herkenbaar, terwijl ik vroegah echt altijd oorbellen in had. Soms wel drie in 1 gaatjequote:Op zondag 11 december 2011 14:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daarom hou ik dat nooit langer vol dan 3 uur en doe ze dan vervolgens weer 3 maanden niet in
Ik had vroeger ook altijd oorbellenquote:Op zondag 11 december 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar, terwijl ik vroegah echt altijd oorbellen in had. Soms wel drie in 1 gaatjedoodskoppers en spinnewebbers enzo
met kort haar vind ik bellen wel toffer, vandaar dat ik weer een poging waag nu
dan moet je geen gouden oorringen indoen!quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook altijd oorbellen
Maar op de een of andere manier vind ik mezelf nu net zwarte piet als ik oorbellen in doe
Maar goeden poging, hou vol
Dat doe ik ook nietquote:Op zondag 11 december 2011 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet je geen gouden oorringen indoen!
en terecht, luie mormels moeten aangepakt worden!!quote:Op zondag 11 december 2011 15:07 schreef Lindytje het volgende:
I haz a mad![]()
![]()
Kutstudiegenoten met wie je een verslag moet maken
Heel gezeik, presentatie voor het vak hebben A. en ik samen gedaan, heel het onderzoeksverslag dus ook opgezet, want daar moest de presentatie over gaan....
Nu hebben we feedback terug en moet er een en ander aangepast worden... Voor 22 december. Maar de kutjes kunnen weer niet, 'want ze moeten leren'
Zo, en nu hebben ze een bitchmail van me gehad en kunnen ze er in zakken
(oh, en leuk, als ik ze tegenkom, durven ze me niet aan te kijken, want 'ze zijn een beetje bang voor mij'![]()
![]()
![]()
Nee kutten, ik zeg wat ik vind, dat is iets heel anders! )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen had ik nog een hele tirade geschreven, maar die heb ik maar gewist en niet verstuurd
[ Bericht 0% gewijzigd door Mirjam op 14-03-2012 17:34:26 ]Don't come closer, I might hurt you
kut studenten ookquote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt. Die j. is echt de ergste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kut studenten ook
groepsopdrachten zijn altijd verrot als je een paar mongolen erbij hebt die niet meewerken
liever dan alles in je eentje doen, zolang zij maar niet jouw voldoende krijgenJa, dat was echt dikke naaierij bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A. en ik hebben al voor 25% van hun punt gezorgd nu en gaan daar nu nog eens 25% bij doen
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat was echt dikke naaierij bij jou
A. en ik hebben al voor 25% van hun punt gezorgd nu en gaan daar nu nog eens 25% bij doen
Ik ga mijn energie denk ik maar niet meer aan ze verspillen... Nquote:Op zondag 11 december 2011 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
achterlijk, zou ze goed aanpakken
Altijd gezelligquote:Op zondag 11 december 2011 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
Een uur met moeders aan de telefoon... My ear hurts
Ahh heb je nog steeds zo'n last meissie? Hoelang duurt zoiets? Of hangt dat net van je hoeveelheid stress ofzo af?quote:Op zondag 11 december 2011 16:37 schreef BGTes het volgende:
Sharana ik zal straks proberen om een foto te maken van mijn mani, maar mijn nagels zijn wel kort
Ik had net even een flinke huilbui tegen de schouder van mijn vriend. Constante pijn in mijn maag is echt vermoeiend, en ik wil er zo graag weer vanaf.. Maar hoe harder ik me daar druk om ga maken, hoe erger de pijn wordt. Heb vanmiddag ook al drie kwartier onder de douche gezeten met dat warme water over me heen, dan is het minder stekend maar vooral zeurend. Dat luchtte flink op.
Nu is hij weer naar huis, zijn ouders zijn zoveel jaar getrouwd vandaag. Had graag meegewild maar kan amper mijn armen optillen om me aan te kleden dus leek me geen goed idee
Uhuquote:Op zondag 11 december 2011 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahh heb je nog steeds zo'n last meissie? Hoelang duurt zoiets? Of hangt dat net van je hoeveelheid stress ofzo af?
Nou sterkte dan maar. En probeer je indd, hoe moeilijk ook, je er niet al te veel druk over te maken. Maar dat weet je zelf ookquote:Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef BGTes het volgende:
[..]
UhuDe vorige keren duurde het ongeveer een week, daar zit ik nu ook op. Laatst dacht ik dat er verbetering in kwam maar dat bleek loos alarm. Misschien dat nu ik alleen ben en met niemand rekening hoef te houden het beter gaat, vooral vrij bewegen tijdens het slapen maakt verschil. We zullen zien..
What's happening at 7?quote:Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
hopelijk knap je snel op bgtes!
is het al zeven uur?
babybabybabybabybaby! Rammelrammel!!!quote:
Ohjaa ofcoursee! Ahw wat schattig. Was bb niet bang dat ze hem zouden verwoesten?quote:Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
babybabybabybabybaby! Rammelrammel!!!
Net kennissen over de vloer gehad met 2 dochters van 12 en 24 maanden, als opwarmertjede legotrein onder de kerstboom was een hit
Wat ga je eten?quote:Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
is eten aan het bestellen, nommmm
nee, zijn echt bizar gehoozame dames, dat scheeltquote:Op zondag 11 december 2011 17:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohjaa ofcoursee! Ahw wat schattig. Was bb niet bang dat ze hem zouden verwoesten?
Heerlijk, zulke kindersquote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, zijn echt bizar gehoozame dames, dat scheelt
the grudge
Lekkorquote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Grote doner speciaal schotel met uiensaus
Wel begrijpelijk toch (als het waar is)?quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef Diconnected het volgende:
Hahahahahaaaaaaa. Ha. Ha. Ha.![]()
Meneer z'n kat is aangereden toen ie aan het werk was net, dus nu ligt z'n kat in kritieke toestand in de kliniek, en hij is dus daar nu heen, dus hij komt niet meer vanavond.![]()
wat anke zegt, als het waar is zou ik ook naar de dierenarts gaan en de rest afzeggen hoorquote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef Diconnected het volgende:
Hahahahahaaaaaaa. Ha. Ha. Ha.![]()
Meneer z'n kat is aangereden toen ie aan het werk was net, dus nu ligt z'n kat in kritieke toestand in de kliniek, en hij is dus daar nu heen, dus hij komt niet meer vanavond.![]()
Dit! Lijkt me niet dat ie daar over liegt (tochquote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk toch (als het waar is)?
Meat loaf is zo ontzettend smerigquote:Op zondag 11 december 2011 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://firstlookthencook.com/2011/02/19/cheesy-meat-loaf-minis/
Ik wil dezon maken
Ze verkopen dat nu ook bij de Lidlquote:Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Meat loaf is zo ontzettend smerig
Nietquote:Op zondag 11 december 2011 17:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Meat loaf is zo ontzettend smerig
Ohlordquote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze verkopen dat nu ook bij de Lidl
Wel man.quote:
Ja ik eet Omeprazol en sucralfaat alsof het snoepjes zijnquote:Op zondag 11 december 2011 17:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
BGTes heb je wel medicatie voor je maag? Wel kut he, zo`n pijn! Ik heb het al 3 jaar en het wil maar niet weggaan
Kan je niet allergisch zijn voor omeprazol? Ik had dat dus ook v/d week gekregen, en ik werd er echt ziek van.quote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja ik eet Omeprazol en sucralfaat alsof het snoepjes zijnIk zou willen dat ik er een ibuprofen tegen kon nemen maar dat is al helemaal niet slim!
Waar heb je last van dan? En heb je daar wel wat tegen? Dat lijkt me echt gruwelijk
Nee het werkte de vorige 3 keer ook gewoonquote:Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kan je niet allergisch zijn voor omeprazol? Ik had dat dus ook v/d week gekregen, en ik werd er echt ziek van.
Oh ok! Wel vervelend zegquote:Op zondag 11 december 2011 17:51 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee het werkte de vorige 3 keer ook gewoon
Maag en slokdarmontsteking door middenrifbreuk en dus reflux.quote:Op zondag 11 december 2011 17:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja ik eet Omeprazol en sucralfaat alsof het snoepjes zijnIk zou willen dat ik er een ibuprofen tegen kon nemen maar dat is al helemaal niet slim!
Waar heb je last van dan? En heb je daar wel wat tegen? Dat lijkt me echt gruwelijk
Reflux, shitquote:Op zondag 11 december 2011 17:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Maag en slokdarmontsteking door middenrifbreuk en dus reflux.
Ik heb al 6 verschillende maagzuurremmers geprobeerd maar ze werken geen van allenNu komende week naar de MaagDarmLeverarts..zien wat die er van zegt
Haha ja die pylori, doe mij die maarquote:Op zondag 11 december 2011 18:17 schreef BGTes het volgende:
[..]
Reflux, shit![]()
Ik hoopte al dat ze bij mij de H Pylori zouden vinden, dan zou het een kuurtje zijn en opgelost. Maar nee..
Ik hoop dat ze volgende week uitvinden waar het aan ligt dan!
babybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabybabyquote:
Is heel leukquote:Op zondag 11 december 2011 19:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
New Girl op tv! Ik hoor daar zoveel goede dingen over. Eerst maar even dat kijken.
Is leukquote:Op zondag 11 december 2011 19:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
New Girl op tv! Ik hoor daar zoveel goede dingen over. Eerst maar even dat kijken.
quote:Op zondag 11 december 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
hij is zo klein! En hij heeft lang zwart haar en een mat!
quote:Op zondag 11 december 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
hij is zo klein! En hij heeft lang zwart haar en een mat!
Ik ben benieuwd! Al kan ik nķg een serieverslaving me eigenlijk niet veroorlovenquote:
Ja, dát!!! Ik vind dat altijd zooooo cutequote:Op zondag 11 december 2011 19:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik vind die nageltjes altijd zo bizar, hoe klein!
Die heb je toch wel even bijgevijld met je glasvijl he?quote:Op zondag 11 december 2011 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
hij had echt lange nageltjes trouwens
ze vijlen ze wel tegenwoordig ja, knippen doen ze nog niet bij zukke kleine babbelsquote:Op zondag 11 december 2011 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die heb je toch wel even bijgevijld met je glasvijl he?
Serieus ja?quote:Op zondag 11 december 2011 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze vijlen ze wel tegenwoordig ja, knippen doen ze nog niet bij zukke kleine babbels
Ja, da's waar... je knipt er zo een vingertje afquote:Op zondag 11 december 2011 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
ja, verbaasde mij ook! Maar goed, minder kans op schade natuurlijk
*tralalalalalaaaaaa, knip knip knip*quote:Op zondag 11 december 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
whehe idd... Die mini priegelvingertjes!
Ook hendigquote:Op zondag 11 december 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
plus dat ze van vijlen ook minder scherp worden, krassen ze zichzelf minder makkelijk open
quote:Op zondag 11 december 2011 19:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
*tralalalalalaaaaaa, knip knip knip*Oh... kut...
'Schahat... had jij al gezien dat baby aan 1 kant maar 4 vingertjes heeft??'
Ik heb serieus wel eens in de vinger van mn baby geknipt. Hij was toen een maand of 3 en ik huilde nog harder dan hijquote:Op zondag 11 december 2011 19:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, da's waar... je knipt er zo een vingertje af
quote:Op zondag 11 december 2011 20:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel eens in de vinger van mn baby geknipt. Hij was toen een maand of 3 en ik huilde nog harder dan hij
Daarna alleen nog maar gevijld dus
omgquote:Op zondag 11 december 2011 20:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel eens in de vinger van mn baby geknipt. Hij was toen een maand of 3 en ik huilde nog harder dan hij
Daarna alleen nog maar gevijld dus
Ik nu ook wel maar nog steeds met een beetje buikpijn hoor whehequote:Op zondag 11 december 2011 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest stiekem een beetje lachen
ja, dat snap ik... Ik zou ook heeeeeel erg schrikkenquote:Op zondag 11 december 2011 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik nu ook wel maar nog steeds met een beetje buikpijn hoor whehe
Kon je nou morgen weer bij de specialist terecht?quote:Op zondag 11 december 2011 20:10 schreef Diconnected het volgende:
Arme baby![]()
Ik zit met ijs op me knie, das kooooooud
Jeps, morgen om half 5. Ben benieuwd, moeten toch maar eens even gaan overleggen voor een andere oplossing, want dit gaat hem niet worden.quote:Op zondag 11 december 2011 20:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kon je nou morgen weer bij de specialist terecht?
Ik zou zeggen doe er een brace om, dit is toch ook niks? Klote voor je zeg!quote:Op zondag 11 december 2011 20:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jeps, morgen om half 5. Ben benieuwd, moeten toch maar eens even gaan overleggen voor een andere oplossing, want dit gaat hem niet worden.
Naja als we er morgen niet uitkomen met de arts, dan ga ik kijken voor een andere arts/ziekenhuis, eventueel in België, aangezien ze daar wel al nieuwe knieeën zetten bij jonge mensen...quote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doe er een brace om, dit is toch ook niks? Klote voor je zeg!
In Duitsland schijnen ze ook beter in te zien dat het soms gewoon echt nodig is dat ook jonge mensen nieuwe heupen enz nodig hebben!quote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja als we er morgen niet uitkomen met de arts, dan ga ik kijken voor een andere arts/ziekenhuis, eventueel in België, aangezien ze daar wel al nieuwe knieeën zetten bij jonge mensen...
Kakquote:Op zondag 11 december 2011 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb ik een heel mooi jurkje gezien voor de kerst, issie al uitverkocht op hm.com
Ja ik ga ze morgen even bellenquote:
Hoi! Hoe was je Sinterklaasviering?quote:
Ik hoop dat ze m in de winkel nog hebben danquote:Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ga ze morgen even bellenHij is echt perfect, met ook mouwen enzo. Anders ga ik weer zo krampachtig op zoek naar een vestje voor eroverheen
Dank!quote:Op zondag 11 december 2011 21:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze m in de winkel nog hebben dan
Oh, ik ga niet morgenquote:Op zondag 11 december 2011 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank!
Welterusten Lin! En supaaah veel succes morgen
Ow bwhehe. Nou slaap lekker iigquote:Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ik ga niet morgen
Ik ben nu aan den studie voor woensdag
Ik had besloten dat ik het toch niet ging halen, ik ga voor de her![]()
Maar toch bedankt!
Zou je hem niet even doorlezen dan, zodat je weet wat je kunt verwachten?quote:Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ik ga niet morgen
Ik ben nu aan den studie voor woensdag
Ik had besloten dat ik het toch niet ging halen, ik ga voor de her![]()
Maar toch bedankt!
Het soort vragen is al bekend gelukkigquote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zou je hem niet even doorlezen dan, zodat je weet wat je kunt verwachten?
Oh, sorry, ik ben laat.quote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoi! Hoe was je Sinterklaasviering?
Kan je niet naar hem toe om hem te ondersteunen in deze moeilijke tijden?quote:Op zondag 11 december 2011 22:00 schreef Diconnected het volgende:
Slaaplekker Lin en succes met je tentamen![]()
Bwuh het idee dat ik nu lekker met hem cosy op de bank had kunnen zittenzo maar eens even berichten hoe het gaat met z'n poezel.
Mooi zo!quote:Op zondag 11 december 2011 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik ben laat.
Was leueuk! Erg gezellig, leuke cadeau's gehad. En ondertussen gesmst met. Was ook leuk!
Dat vroeg ik mij inderdaad af, of je niet beter gewoon een nieuw paar knieën kon krijgen. Want die blijven ongeveer 15 jaar goed toch? Nou dan liever 1x in de 15 jaar een operatie dan om de paar weken weer op krukkenquote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja als we er morgen niet uitkomen met de arts, dan ga ik kijken voor een andere arts/ziekenhuis, eventueel in België, aangezien ze daar wel al nieuwe knieeën zetten bij jonge mensen...
Kan niet oneindig gebeuren zover ik weet, daarom zijn ze voorzichtig.quote:Op zondag 11 december 2011 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij inderdaad af, of je niet beter gewoon een nieuw paar knieën kon krijgen. Want die blijven ongeveer 15 jaar goed toch? Nou dan liever 1x in de 15 jaar een operatie dan om de paar weken weer op krukken
Woensdag wordt het als het goed is. Want hij kon dinsdag toch niet.quote:Op zondag 11 december 2011 22:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mooi zo!Wat hebbie allemaal gehad?
En je kan zeker niet wachten tot dinsdag?
Kon dat maar, maar dan moet ik met de trein enzo, niet handigquote:Op zondag 11 december 2011 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan je niet naar hem toe om hem te ondersteunen in deze moeilijke tijden?
Maar wel kut ja, het zit echt niet mee.
Ah okee!quote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Woensdag wordt het als het goed is. Want hij kon dinsdag toch niet.Even afwachten wat ik van m'n hospiteerplekjes hoor en dan morgen vaststellen of woensdag doorgaat en hoe laat enzo. Vind het ook wel heel eng, we kennen elkaar al zo lang en weet niet hoe hij er in staat. Maar heb er wil zin in!
Cadeautjes waren 2 Catrice lakjes, elastiekjes (zonder metaal, was ik nog naar op zoek), elastiekje met bloem eraan, chocolade-Sinterklaas en handboeien ().
quote:Op zondag 11 december 2011 22:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kon dat maar, maar dan moet ik met de trein enzo, niet handig
En ja wat betreft nieuwe knie, je kan maar 2x max. Een nieuwe knie krijgen, dus daardoor doen ze het niet zo snel. Maar wie weet hoe de technologie over 15 jaar is, loop ik met een robotknie ofzo
Ja zoiets, en anders haal ik je wel neer met m'n laserstraalquote:Op zondag 11 december 2011 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ja! En dan ren je ons er allemaal uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |