Bleiblei is mijn heldquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
een shjn naamtopic, zal ie leuk vinden
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:54 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
niet echt trouwjurkish tho![]()
Lekker hangen schat!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga The Hangover 1 en 2 maar kijken. Petje is alleen naar het etentje met het voetbalteam, ik ben echt te ziek
En een potje bier erbij! Hielp gisteren ook
Ik heb net The Hangover 1 gehuurdquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga The Hangover 1 en 2 maar kijken. Petje is alleen naar het etentje met het voetbalteam, ik ben echt te ziek
En een potje bier erbij! Hielp gisteren ook
Goed voor de lijn wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:56 schreef Loqi het volgende:
Maaarrrrrr [ afbeelding ] is net zo leuk als een lego trouwjurk toch?
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
mijn bwo collega noemt mijn kapsel pittig
jah natuurlijk, wat denken ze welquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag het jaJe was ook heeeeul snel met erop te reageren
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mwehehehe ik ben vet grappige 9gag plaatjes aan het kijken maar kqn niet kopieren op aaipet
Nee?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je die lama's al gezien ?
Ik zocht m, maar kan niet vindenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Batllama en president barack ollama.
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit al een uur te 9gaggen ipv dat ik aan het studeren ben
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriend
Ik heb net mijn nagels gelakt met AA![]()
en toen kwam hij thuis. Dus hij had honger, ik de oven voorverwarmen voor een pizza. En ik vraag hem de doos en plastic voor me open te maken. Dus hij: 'Huh
Heb je iets met je hand?' Dus ik met mijn vingers wiebelen (in het licht, want sparklies
) En hij serieus zo:
'Wat mooi! Serieus, wat mooi! Deze vind ik echt de mooiste die je hebt.'
En hij ook met mijn vingers wiebelen![]()
how cutequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriend
en toen kwam hij thuis. Dus hij had honger, ik de oven voorverwarmen voor een pizza. En ik vraag hem de doos en plastic voor me open te maken. Dus hij: 'Huh
Heb je iets met je hand?' Dus ik met mijn vingers wiebelen (in het licht, want sparklies
) En hij serieus zo:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriend
) En hij serieus zo:
En daarna batsen??quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Haha ja lief he, normaal is hij nooit zo
Nu ga ik The Hangover met hem kijkenFijne avond ladies!
Een teken dat je geen zure matten meer moet etenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Elke keer als ik zure matten eet doet mijn tong vet pijn aan de rechterkant.
Wasdaa?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een teken dat je geen zure matten meer moet eten
Fuck your lifequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu doet chips eten en prik drinken ook pijn
Mijn leven is een hell
Ja, damn... dan had je nu in een hoekje kunnen gaan zitten krassenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had vandaag die gratis scheermesjes moeten halen
Hey, heb je hem ook weerquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het Kras-Lot dan win je wel eens wat
Gebrokenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mijn teen gestoten een paar uur terug en nu doet hij nog pijn en heel mijn been ook
Goeden redenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gebroken
Nu kun je geen tentamens maken, EINZ!!11!111!1!!
Nee, want dan moet je in het gips en kun je niet op school komenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goeden reden![]()
Ik kan hem wel bewegen heur
Dan staat de verwarming een tikkeltje te laag.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef megamandy het volgende:
Wat is het hier trouwens stil. Heeft iedereen opeens een leven?
Mijn vriend was gister nieuwsgierig wat ik hier typte, zeg ik moet je ook maar op Fok! gaanZegt hij Neuh ik heb een leven
![]()
![]()
![]()
koooooooud!quote:Op zondag 11 december 2011 00:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
joeehoeee!!!
zo slapen, doodmoe van schaatsen
ik verlang naar heerlijke bedjequote:Op zondag 11 december 2011 00:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
koooooooud!
ik ben ook moe maar wil niet naar bed
een HTF herkennen als je er 1 ziet, he has the skillsquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriend
) En hij serieus zo:
Hier ookquote:Op zondag 11 december 2011 10:24 schreef PriemGirl het volgende:
Morgen ! Hier weer aan het werk *ow goody*
Studeren gaat goed?quote:Op zondag 11 december 2011 10:40 schreef Lindytje het volgende:
Voooooogeltjes, kom eens naar ons vogelhuisje
Bwhehehehe, ja, heel goedquote:Op zondag 11 december 2011 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Studeren gaat goed?
*afgeleid worden door de kleinste dingen*
Zo herkenbaar hihihii.... Blij dat ik de studeertijd voorbij ben
hehehe... Het waren voor mij ook altijd de tijden dat ik plots bedacht: Whaoo.. wat heb ik veel pennen! Even kijken of ze het nog allemaal doen *schrijf schrijf skribbel skrabbel*quote:Op zondag 11 december 2011 10:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehe, ja, heel goed
Ik kijk om de 2 minuten of er al vogeltjes zijn
Bij ons welquote:Op zondag 11 december 2011 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zouden ze bij de shell met zo'n winkelgedeelte roomboter verkopen? Dan kan ik cake maken.
Ja, zoiets dus...quote:Op zondag 11 december 2011 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hehehe... Het waren voor mij ook altijd de tijden dat ik plots bedacht: Whaoo.. wat heb ik veel pennen! Even kijken of ze het nog allemaal doen *schrijf schrijf skribbel skrabbel**half uur later* Zo. Tijd weer nuttig besteed; nu eerst pauze.
[..]
Bij ons wel
Maar hier is de supermarkt ook gewoon op zondag open
Hier is de AH pas vanaf 4uur open, geen zin om daarop te wachten.quote:Op zondag 11 december 2011 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hehehe... Het waren voor mij ook altijd de tijden dat ik plots bedacht: Whaoo.. wat heb ik veel pennen! Even kijken of ze het nog allemaal doen *schrijf schrijf skribbel skrabbel**half uur later* Zo. Tijd weer nuttig besteed; nu eerst pauze.
[..]
Bij ons wel
Maar hier is de supermarkt ook gewoon op zondag open
quote:Op zondag 11 december 2011 11:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zoiets dus...
Zooooo, nog een samenvatting gevonden!! En de sheets geopend! So hee!!!!
*tijd voor pauze*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |