Bleiblei is mijn heldquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
een shjn naamtopic, zal ie leuk vinden
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:54 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
niet echt trouwjurkish tho![]()
Lekker hangen schat!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga The Hangover 1 en 2 maar kijken. Petje is alleen naar het etentje met het voetbalteam, ik ben echt te ziek
En een potje bier erbij! Hielp gisteren ook
Ik heb net The Hangover 1 gehuurdquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga The Hangover 1 en 2 maar kijken. Petje is alleen naar het etentje met het voetbalteam, ik ben echt te ziek
En een potje bier erbij! Hielp gisteren ook
Goed voor de lijn wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:56 schreef Loqi het volgende:
Maaarrrrrr [ afbeelding ] is net zo leuk als een lego trouwjurk toch?
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
mijn bwo collega noemt mijn kapsel pittig
jah natuurlijk, wat denken ze welquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag het jaJe was ook heeeeul snel met erop te reageren
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mwehehehe ik ben vet grappige 9gag plaatjes aan het kijken maar kqn niet kopieren op aaipet
Nee?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je die lama's al gezien ?
Ik zocht m, maar kan niet vindenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Batllama en president barack ollama.
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit al een uur te 9gaggen ipv dat ik aan het studeren ben
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriend
Ik heb net mijn nagels gelakt met AA![]()
en toen kwam hij thuis. Dus hij had honger, ik de oven voorverwarmen voor een pizza. En ik vraag hem de doos en plastic voor me open te maken. Dus hij: 'Huh
Heb je iets met je hand?' Dus ik met mijn vingers wiebelen (in het licht, want sparklies
) En hij serieus zo:
'Wat mooi! Serieus, wat mooi! Deze vind ik echt de mooiste die je hebt.'
En hij ook met mijn vingers wiebelen![]()
how cutequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriend
en toen kwam hij thuis. Dus hij had honger, ik de oven voorverwarmen voor een pizza. En ik vraag hem de doos en plastic voor me open te maken. Dus hij: 'Huh
Heb je iets met je hand?' Dus ik met mijn vingers wiebelen (in het licht, want sparklies
) En hij serieus zo:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriend
) En hij serieus zo:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |