mwoah... wel een beetje hetzelfde idee, maar heb niet het idee dat Focus begint.quote:Op maandag 12 december 2011 22:07 schreef Sirolf het volgende:
En toch denk ik nog steeds dat Hocus Pocus van Focus begint als Maccabees - Pelican wordt gedraaid...
quote:Op maandag 12 december 2011 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah... wel een beetje hetzelfde idee, maar heb niet het idee dat Focus begint.
Zit nu wel de hele nacht met Focus in m'n kop trouwens ben ik bangkomt mijn vouw straks weer: 'Waarom jodel jij in je slaap
'
tist jong? hoop dat een nachtje nachtrust je goed doet.quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef Pino112 het volgende:
Zo, wat een dag met allemaal kutnieuws. Proberen te slapen maar.
Dat ongeluk?quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef Pino112 het volgende:
Zo, wat een dag met allemaal kutnieuws. Proberen te slapen maar.
Ah, gatver... Das ook erg naarquote:Op maandag 12 december 2011 23:42 schreef Pino112 het volgende:
Dat ongeluk ook ja, maar ken haar niet hoor.
Oudklasgenoot van vorig schooljaar vanochtend overleden aan leukemie, had ze al voor de tweede of derde keer.
Kutzooi.
Omg, dat ook nog... Sterkte!quote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef Pino112 het volgende:
Oh, ik heb morgenochtend ook nog rij-examen om 9u. Kan er ook nog wel bij.
jupquote:Op maandag 12 december 2011 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tist jong? hoop dat een nachtje nachtrust je goed doet.
en ik heb mijn avond gedaan met een prima film en een redelijk vermakelijke film.
Donderdag is song van het jaar toch? is dat heel MetMichiel en 3voor12, dus van 19.00u tot 01.00u?
mmm, ik heb nog een bak vakantieuren staan. vrijdag wellicht ook maar vrijnemen dan...quote:
Die homofiele negerquote:Op maandag 12 december 2011 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
plus voor jou de groetjes van:
[ afbeelding ]
Edgar is heul niet homofiel, ik heb vernomen dat hij dikke verkering heeft met dat blonde meisje met een vlecht in het haarquote:
dat maakt hem nog steeds geen homoquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Edgar is heul niet homofiel, ik heb vernomen dat hij dikke verkering heeft met dat blonde meisje met een vlecht in het haar
ik bedoel: dan kan het nog steeds een homo zijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat maakt hem nog steeds geen homo
Ik vermoed op de een of andere manier dat je een G teveel hebt gebruikt...quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat maakt hem nog steeds geen homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |