Dat was ook niet de bedoeling iigquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef welkominspace het volgende:
zeker niet met chocolade/suiker, dat remt je trip behoorlijk
Dit inderdaad, geeft de beste trip.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:14 schreef moonmovies het volgende:
Water aan de kook brengen. Als het gekookt is de truffels erbij (in kleine stukjes snijden eerst) en daarna de truffels ongeveer 15 minuten in het water laten en af en toe roeren. Belangrijk is dat je het water niet laat koken, dus laat het op een laag pitje en haal het af en toe van het vuur.
Daarna schenk je het in een beker en drink je het op. De stukjes kan je er inlaten en alsnog op eten, of eruit zeven. Net wat je zelf liever hebt.
dit is wel het beste eigenlijk, al dat gedoe voor hetzelfde effect uiteindelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:15 schreef babipangang het volgende:
Zijn gewoon rauw te eten, hebben een beetje notensmaak
half FOK! heeft ze al in huisquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
goffedomme waarom zag ik het niet
Als je ze kookt of te heet maakt gaat de werkzame stof naar de klote en zijn het niet meer dan vieze champignons. Dus ik denk het niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:21 schreef welkominspace het volgende:
zijn ze trouwens niet gewoon te roerbakken ofzo?
lekker truffel-noodles ofzo
maar als thee lukt(zonder te koken idd) dan zou je het wel door je gerecht kunnen verwerken als het al van het vuur af is denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Als je ze kookt of te heet maakt gaat de werkzame stof naar de klote en zijn het niet meer dan vieze champignons. Dus ik denk het niet.
Ik had die link van jou of nietquote:
Ik had hem bij www.trufflemagic.com besteld, en gewoon gelezen, wellicht waren er andere manieren om het te consumeren ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:29 schreef Staal het volgende:
Verkapt, ik zit aan de truffeltopic..
Als je nu even verder had gelezen op die site:
http://www.magic-truffels.nl/gebruik-magic-truffels
Tip: neem ze niet in zure stemming.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik had die link van jou of niet?
[..]
Ik had hem bij www.trufflemagic.com besteld, en gewoon gelezen, wellicht waren er andere manieren om het te consumeren ?
Maar je hebt vast de OP niet gelezen?
i knowquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Tip: neem ze niet in zure stemming.
Ik had die van mij op een pizza gedaan, werkte prima maar je smaakt het nog steeds wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik had die link van jou of niet?
[..]
Ik had hem bij www.trufflemagic.com besteld, en gewoon gelezen, wellicht waren er andere manieren om het te consumeren ?
Maar je hebt vast de OP niet gelezen?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik had die van mij op een pizza gedaan, werkte prima maar je smaakt het nog steeds wel.
is het niet meer geluktquote:
Nee nog niet moet zo nog ff iemand ophalen met de. auto. Lijkt me niet verstan#igc om er nu al van te snoepenquote:
Je moet truffels toch zo lang mogelijk in je mond laten omdat dáár juist de werkzame stoffen worden opgenomen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik had die van mij op een pizza gedaan, werkte prima maar je smaakt het nog steeds wel.
met paddo's is dat wel zoquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Je moet truffels toch zo lang mogelijk in je mond laten omdat dáár juist de werkzame stoffen worden opgenomen?
Of ben ik nou in de zeik genomen destijds?
mietjequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nee nog niet moet zo nog ff iemand ophalen met de. auto. Lijkt me niet verstan#igc om er nu al van te snoepen
Eerder verstandigquote:
Zo duur is het anders nietquote:
mwa, voor iets wat ik nooit geprobeerd heb?quote:
Tsjah das waar.quote:Op zondag 11 december 2011 00:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mwa, voor iets wat ik nooit geprobeerd heb?
18 euro om iets te proberen vind ik prijzig, ik heb liever een bescheiden kleine hoeveelheid voor eenzelfde bescheiden prijs zodat ik eerst kan kijken of het bevalt
Dat zal dan ook voor het eerst zijn dat ik in dat forum postquote:Op zondag 11 december 2011 00:17 schreef welkominspace het volgende:
als je ze doet lezen we hier trouwens graag een live report
Het Grote Paddotopic #53: The Psychedelic Experience
quote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat zal dan ook voor het eerst zijn dat ik in dat topic post![]()
Spermadonor, dit willen we gewoon live meemaken natuurlijk. Dat snap je natuurlijk zelf ook wel.quote:
verslag volgt hier: Het Grote Paddotopic #53: The Psychedelic Experience ... over een kleinhalf uurtje neem ik wat inquote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Spermadonor, dit willen we gewoon live meemaken natuurlijk. Dat snap je natuurlijk zelf ook wel.
Ik leef nog gezellig onder mijn steen en dan zijn truffels niet anders dan onder de grond groeiende paddestoelen en dus een dure toevoeging aan gerechten. Maar onwijs lekker in een paté bijv..
Je moet het wel een keer gaan waarmaken natuurlijk. We willen je zien flippen nu. Live. Dus post nog maar veel door en zet je cam aan..
in het paddotopicquote:Op zondag 11 december 2011 00:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
verslag volgt hier... over een kleinhalf uurtje neem ik wat in
Heb het aangepastquote:Op zondag 11 december 2011 00:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in het paddotopic
die is drukker en heb je meer andere gebruikers
die n00bs hier
Ingenomen:quote:
Arme TS. Die jongen wil es een keer wat proberen en alle junkies staan wel klaar hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 00:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in het paddotopic
die is drukker en heb je meer andere gebruikers
die n00bs hier
I told you.quote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef SpermaDonor het volgende:
en hoelang duurt het voordat het begint te werken eigenlijk nu?
edit:
wat een tyfus gore nasmaak zeg
quote:
Haha snap ik.quote:
Nee, volgens mij ook. Ik kauw er altijd wel een paar minuten op. Lekkere brij in m'n mond, daarna doorslikken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Je moet truffels toch zo lang mogelijk in je mond laten omdat dáár juist de werkzame stoffen worden opgenomen?
Of ben ik nou in de zeik genomen destijds?
Het kauwen is niet zo erg, maar zodra je het doorslikt, die gore nasmaakquote:Op zondag 11 december 2011 14:24 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Haha snap ik.
Ik doelde op die gore smaak.
Het was wel goed bevallen begrijp ik.
Mooizo.
ow ?quote:
ow hahaquote:
Ik had een heel pakje weggeknaagd maar omdat ik even later moest overgeven was het allemaal vrij mild en kan ik er geen goed oordeel over vellen.quote:Op zondag 11 december 2011 14:34 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Het kauwen is niet zo erg, maar zodra je het doorslikt, die gore nasmaak
Maar goed, de trip is wel lekker maar niet zoals bij echte paddo'sDie zijn wel heftiger (althans die ik 7 jaar geleden had dan,)
Kotsen door die smaakquote:Op zondag 11 december 2011 15:04 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Ik had een heel pakje weggeknaagd maar omdat ik even later moest overgeven was het allemaal vrij mild en kan ik er geen goed oordeel over vellen.
Als je maar genoeg truffels neem kan je daar ook een heftige trip mee beleven denk ik hoor.
Paddo's blijven toch het mooist denk ik.
Meer diepgang.
Suiker heeft geen effect en chocolade (cacoa) heeft weldegelijk een versterkerd effect (niet innemen met maoi)quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef welkominspace het volgende:
Gier. Dat spul kost niks man.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
goffedomme waarom zag ik het niet
?quote:Op zondag 11 december 2011 17:58 schreef Gomez.Adams het volgende:
Gaat dit topic nou gewoon over paddo's, of over onschuldige truffels?
Over Magische Truffels jaquote:Op zondag 11 december 2011 17:58 schreef Gomez.Adams het volgende:
Deze manquote:Op zondag 11 december 2011 18:37 schreef moonmovies het volgende:
Paddo's en truffels zijn ongeveer net zo onschuldig hoor
haha kloptquote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef welkominspace het volgende:
tot hoelaat ben je doorgegaan dan?
om half 5 ofzo zag ik nog een op de FP een bericht van je
Ik ben ook naar de klote.quote:Op zondag 11 december 2011 18:53 schreef welkominspace het volgende:
ja, ik heb vanmorgen 1 of 2 uurtjes geslapen ofzo en daarna kon ik niet meer verder slapen.
ik ben nu fucking brak
haha, heb ik ook wel eens met Senseo, dan wil ik koffie maken, is het water op, dan maar geen koffiequote:Op zondag 11 december 2011 19:00 schreef welkominspace het volgende:
wil de hele dag al koffie maar te brak om het te zetten
hahaquote:Op zondag 11 december 2011 20:02 schreef welkominspace het volgende:
ik heb zelfs nog geen wiet gehaald
sterker nog, ik heb vandaag maar 1 of 2 keer op m'n voeten gestaan
quote:Op zondag 11 december 2011 17:58 schreef Gomez.Adams het volgende:
Dit soort jokersquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef welkominspace het volgende:
jokerquote:Op zondag 11 december 2011 21:11 schreef leppeh het volgende:
[..]
Dit soort jokersIn chocolade zit zelfs een hele kleine hoeveelheid MAO remmers waardoor je trip alleen maar sterker kan worden. Suiker doet niks met je trip.
Gewoon 15gram, dan weet je zeker dat je spacedquote:Op zondag 11 december 2011 22:32 schreef moonmovies het volgende:
Ja, of iets meer. Ik deed 1e keer 10 gram. Normale portie is 15 gram ongeveer.
Cacao werkt inderdaad versterkend en suiker of vitamine c om je uit de trip te halen is onzin. Dat vertellen ze newbie's omdat een trip nogal eens te overweldigend kan zijn. Placebo effect denk ik.quote:Op zondag 11 december 2011 21:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
joker
maar dan vergis ik me ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |