Ik ben ook naar de klote.quote:Op zondag 11 december 2011 18:53 schreef welkominspace het volgende:
ja, ik heb vanmorgen 1 of 2 uurtjes geslapen ofzo en daarna kon ik niet meer verder slapen.
ik ben nu fucking brak
haha, heb ik ook wel eens met Senseo, dan wil ik koffie maken, is het water op, dan maar geen koffiequote:Op zondag 11 december 2011 19:00 schreef welkominspace het volgende:
wil de hele dag al koffie maar te brak om het te zetten
hahaquote:Op zondag 11 december 2011 20:02 schreef welkominspace het volgende:
ik heb zelfs nog geen wiet gehaald
sterker nog, ik heb vandaag maar 1 of 2 keer op m'n voeten gestaan
quote:Op zondag 11 december 2011 17:58 schreef Gomez.Adams het volgende:
Gaat dit topic nou gewoon over paddo's, of over onschuldige truffels?
Dit soort jokersquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef welkominspace het volgende:
zeker niet met chocolade/suiker, dat remt je trip behoorlijk
jokerquote:Op zondag 11 december 2011 21:11 schreef leppeh het volgende:
[..]
Dit soort jokersIn chocolade zit zelfs een hele kleine hoeveelheid MAO remmers waardoor je trip alleen maar sterker kan worden. Suiker doet niks met je trip.
Gewoon 15gram, dan weet je zeker dat je spacedquote:Op zondag 11 december 2011 22:32 schreef moonmovies het volgende:
Ja, of iets meer. Ik deed 1e keer 10 gram. Normale portie is 15 gram ongeveer.
Cacao werkt inderdaad versterkend en suiker of vitamine c om je uit de trip te halen is onzin. Dat vertellen ze newbie's omdat een trip nogal eens te overweldigend kan zijn. Placebo effect denk ik.quote:Op zondag 11 december 2011 21:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
joker
maar dan vergis ik me ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |