Ik had die van mij op een pizza gedaan, werkte prima maar je smaakt het nog steeds wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik had die link van jou of niet?
[..]
Ik had hem bij www.trufflemagic.com besteld, en gewoon gelezen, wellicht waren er andere manieren om het te consumeren ?
Maar je hebt vast de OP niet gelezen?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik had die van mij op een pizza gedaan, werkte prima maar je smaakt het nog steeds wel.
is het niet meer geluktquote:
Nee nog niet moet zo nog ff iemand ophalen met de. auto. Lijkt me niet verstan#igc om er nu al van te snoepenquote:
Je moet truffels toch zo lang mogelijk in je mond laten omdat dáár juist de werkzame stoffen worden opgenomen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik had die van mij op een pizza gedaan, werkte prima maar je smaakt het nog steeds wel.
met paddo's is dat wel zoquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Je moet truffels toch zo lang mogelijk in je mond laten omdat dáár juist de werkzame stoffen worden opgenomen?
Of ben ik nou in de zeik genomen destijds?
mietjequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nee nog niet moet zo nog ff iemand ophalen met de. auto. Lijkt me niet verstan#igc om er nu al van te snoepen
Eerder verstandigquote:
Zo duur is het anders nietquote:
mwa, voor iets wat ik nooit geprobeerd heb?quote:
Tsjah das waar.quote:Op zondag 11 december 2011 00:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mwa, voor iets wat ik nooit geprobeerd heb?
18 euro om iets te proberen vind ik prijzig, ik heb liever een bescheiden kleine hoeveelheid voor eenzelfde bescheiden prijs zodat ik eerst kan kijken of het bevalt
Dat zal dan ook voor het eerst zijn dat ik in dat forum postquote:Op zondag 11 december 2011 00:17 schreef welkominspace het volgende:
als je ze doet lezen we hier trouwens graag een live report
Het Grote Paddotopic #53: The Psychedelic Experience
quote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat zal dan ook voor het eerst zijn dat ik in dat topic post![]()
Spermadonor, dit willen we gewoon live meemaken natuurlijk. Dat snap je natuurlijk zelf ook wel.quote:
verslag volgt hier: Het Grote Paddotopic #53: The Psychedelic Experience ... over een kleinhalf uurtje neem ik wat inquote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Spermadonor, dit willen we gewoon live meemaken natuurlijk. Dat snap je natuurlijk zelf ook wel.
Ik leef nog gezellig onder mijn steen en dan zijn truffels niet anders dan onder de grond groeiende paddestoelen en dus een dure toevoeging aan gerechten. Maar onwijs lekker in een paté bijv..
Je moet het wel een keer gaan waarmaken natuurlijk. We willen je zien flippen nu. Live. Dus post nog maar veel door en zet je cam aan..
in het paddotopicquote:Op zondag 11 december 2011 00:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
verslag volgt hier... over een kleinhalf uurtje neem ik wat in
Heb het aangepastquote:Op zondag 11 december 2011 00:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in het paddotopic
die is drukker en heb je meer andere gebruikers
die n00bs hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |