Geen gekke vraag! We besteden de verhuizing uit, dus alles wordt voor ons gedaan. Als we de kast nu in elkaar zetten is dat weer één ding minder om op de dag van de verhuizing zelf te doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:10 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik lurk al een poosje mee, maar vraag me nu af waarom je de kast vóór de verhuizing in elkaar zet..?
En het is een klusje van niks.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:48 schreef Bleie het volgende:
Die vloerbedekking achter de knieschotten is wel een goed idee, misschien moeten we dat toch ook maar doen.
Nou, hè? Ik had een vriendinnetje met zo'n ruimte in haar kamer en ik was er zó jaloers op. Geweldig lijkt het me! Hell, ik ga er een matras in gooien en een leeslampje en niemand die me wat maakt.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:26 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh ben benieuwd hoe het bij Loeszie wordt!!
Spelen achter de knieschottennostalgie! Zooo leuk!
Oh, ik vind dit typisch zo'n klusje dat je doet als je al een week overtijd loopt.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:13 schreef Bleie het volgende:
[..]
Niet als je 38 weken zwanger bentMaar na de bevalling moet het wel een keertje lukken.
Heeft geen zin, denk ik, want ze gaan eerst de vloer zandstralen en zo. Morgen is mijn lief er 's ochtends om ze te ontvangen; ik ga gewoon werken. Op z'n vroegst zal er dinsdag iets te zien zijn, denk ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:10 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, bijna vloet-tijd! Ben erg benieuwd. Kan je morgen al plaatjes maken?
Ah, vandaar! Slim!quote:Op zondag 8 januari 2012 17:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geen gekke vraag! We besteden de verhuizing uit, dus alles wordt voor ons gedaan. Als we de kast nu in elkaar zetten is dat weer één ding minder om op de dag van de verhuizing zelf te doen.
Wij laten de verhuizers zelfs de grote meubels demonteren.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:04 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ah, vandaar! Slim!
Ik zit momenteel zelf ook in een verhuizing en ben juist van alles aan het demonteren, dus het kwam me ietwat onlogisch over
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, hè? Ik had een vriendinnetje met zo'n ruimte in haar kamer en ik was er zó jaloers op. Geweldig lijkt het me! Hell, ik ga er een matras in gooien en een leeslampje en niemand die me wat maakt.
Maak je wel foto's vooraf?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij laten de verhuizers zelfs de grote meubels demonteren.Mijn schoonouders betalen het verhuisbedrijf, zo lief.
Hoe gaat het inpakken? Is het stressen?
Nou fijn toch juist? Wij gaan pas in het voorjaar verhuizen maar krijgen binnenkort de makelaar op bezoek, dus we moesten van vol woonhuis naar ikea-catalogus... Bah, rotklus. Maar het ergste is achter de rug gelukkig! Wie weet open ik tegen die tijd ook wel ´n topic, 't is zo gezellig meelezen hierquote:Op zondag 8 januari 2012 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij laten de verhuizers zelfs de grote meubels demonteren.Mijn schoonouders betalen het verhuisbedrijf, zo lief.
Hoe gaat het inpakken? Is het stressen?
Waarvan? Kostbare dingen? Alle meubels?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:30 schreef Ml-etje het volgende:
Maak je wel foto's vooraf?
Scheelt discussie als er wat mis gaat.
Ja, doen! Krijg je nog nuttige tips ook.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:31 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Nou fijn toch juist? Wij gaan pas in het voorjaar verhuizen maar krijgen binnenkort de makelaar op bezoek, dus we moesten van vol woonhuis naar ikea-catalogus... Bah, rotklus. Maar het ergste is achter de rug gelukkig! Wie weet open ik tegen die tijd ook wel ´n topic, 't is zo gezellig meelezen hier
Ik zat al te turen maar kon me niet voorstellen dat dat hem was.... Wat onpraktisch, ook niet mooi weg te werken zoiets, ben blij dat wij hem wel aan de muur hebben zitten!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef Claudia_x het volgende:
Fijn om te horen!
Bij ons zit de lichtknop tegen het hekwerk. Als je goed kijkt zie je een donkergrijze buis lopen en bovenaan zit een stopcontact met daarboven een lichtknop. Beetje maf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |