In Zuid-Afrika kan de AWB er ook wat van.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:45 schreef waht het volgende:
Laten we overigens niet te veel waarde hechten aan vlaggen. Waar ze voor staan vult iedereen immers zelf in.
Uitgezonderd de vlag van Nazi-Duitsland wellicht.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cross_Cafe
India
Nou kop op, vertel even wat je Marokkaanse vriendjes zouden doen als ik met de Israelische en de Amerikaanse vlag loop.quote:
Dat kunnen alleen maar blanken van lage sociaal-economische status zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika kan de AWB er ook wat van.
[ afbeelding ]
Hard uitlachen. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou kop op, vertel even wat je Marokkaanse vriendjes zouden doen als ik met de Israelische en de Amerikaanse vlag loop.
Ja, inderdaad. De cijfers komen jou niet uit dus moffelen we het onderzoek weg onder het mom "dat onderzoek is lekker geloofwaardig".quote:
Inderdaad. Net als Palestijnse vlaggen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hard uitlachen. Zoals het hoort.
Niet echt, de meesten gaan voor DA (Democratic Alliance a.k.a. de liberalen) maar het verschilt hoor, niet echt gebonden aan economische status.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:50 schreef waht het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen maar blanken van lage sociaal-economische status zijn.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef GSbrder het volgende:
Deze vlag zullen Remlof et al. ook leuk vinden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ach er is tenminste 1 vlag waarmee ik meteen gestenigd word.
[ afbeelding ]
In de VS. bedoel jequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
Maar die nazi-achtige vlag is toch van het Arische Broederschap of zoiets achterlijks?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt, de meesten gaan voor DA (Democratic Alliance a.k.a. de liberalen) maar het verschilt hoor, niet echt gebonden aan economische status.
Neehoor, Afrikaner Weerstandsbeweging.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:53 schreef waht het volgende:
[..]
Maar die nazi-achtige vlag is toch van het Arische Broederschap of zoiets achterlijks?
When you're going to San Francisco....quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet meteen denken aan die Top Gear aflevering.quote:
Ja Arkansas hoef ik er niet mee in te lopen idd.quote:
Hitler heeft daar een andere lading in Europa he. Hitler wordt daar bewonderd om zijn leiderschap (niet op de moord op 6 miljoen joden) omdat hij van Duitsland een sterke natie wist te maken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cross_Cafe
India
Hm.. spijtig. Ze kunnen ook gewoon de prinsenvlag hanteren willen ze enig fatsoen behouden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor, Afrikaner Weerstandsbeweging.
Hun alternatieve vlag is de Transvaalse vlag, en die zie je overal nog wel waar wat trotse blanken wonen zegmaar, of de prinsenvlag inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:54 schreef waht het volgende:
[..]
Hm.. spijtig. Ze kunnen ook gewoon de prinsenvlag hanteren willen ze enig fatsoen behouden.
De gemiddelde Indiër is bekend met Hitler? Overigens alsnog verderfelijk in mijn ogen om hem dan zo te vereren. Je weet immers dat hij zoveel mensen heeft vermoord....onschuldigen ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hitler heeft daar een andere lading in Europa he. Hitler wordt daar bewonderd om zijn leiderschap (niet op de moord op 6 miljoen joden) omdat hij van Duitsland een sterke natie wist te maken.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De gemiddelde Indiër is bekend met Hitler? Overigens alsnog verderfelijk in mijn ogen om hem dan zo te vereren. Je weet immers dat hij zoveel mensen heeft vermoord....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |