Eerst hoofdletters gebruikenquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:39 schreef _GdR_ het volgende:
tong80. serieuze vraag.
hoe oud ben je? heb je werk en of hobbies?
Serieus?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:39 schreef _GdR_ het volgende:
tong80. serieuze vraag.
hoe oud ben je? heb je werk en of hobbies?
ik hou altijd vloei over na een pakje zware van nelle en die berg ik op in mn jasquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef tong80 het volgende:
Ik koop tegenwoordig pakjes van 10 Mascotte's
Al doende leert men Leeellquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:51 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hou altijd vloei over na een pakje zware van nelle en die berg ik op in mn jas
heb 5 halve pakjes vloei als back-up nu
absoluut !quote:
Je kunt het ook verkeerd ingeschat hebben met de hoeveelheid shag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:41 schreef Karina het volgende:
Ik ben blij dat ik geen shag rook (kan niet draaien), moet je niet alleen opletten dat je je aansteker niet vergeet, maar OOK nog eens een keertje dat je genoeg vloei hebt.
Dat is met sigaretten wat lastiger, dan moet ik mijn asbak omkeren en de peuken gaan roken, als ik dat ga doen, dan ben ik wel heel ver heen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt het ook verkeerd ingeschat hebben met de hoeveelheid shag.
Ik bewaar tegenwoordig altijd het laatste restje in een la.
Zal me niet meer gebeuren dat ik op zondagavond zonder zit.
Gruis, ik bewaar het altijd een tijdje maar toch gooi ik het altijd weg voordat ik het gebruik, ik haat het namelijk om gruis te draaienquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt het ook verkeerd ingeschat hebben met de hoeveelheid shag.
Ik bewaar tegenwoordig altijd het laatste restje in een la.
Zal me niet meer gebeuren dat ik op zondagavond zonder zit.
De eerste keer :quote:Op woensdag 14 december 2011 07:50 schreef Karina het volgende:
Om te voorkomen dat ik zonder kom, koop ik tegenwoordig wel altijd een slof, alleen sla je dan stijl achterover als je moet betalen, 52 euro, ik lijk wel gek.
Mijn koffiefilters waren ooit op.quote:Op maandag 19 december 2011 21:32 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Aangezien ik zelf meestal peuken rook is vuur dus het probleem. Vloei kan je in principe van alles bouwen, heb serieus een keertje met krantenpapier een jointje gedraaid, lekker is anders maar het viel te roken.
Ik heb standaaard 5 sigaretten in mijn la zitten, voor als mijn pakje per ongeluk leeg is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is met sigaretten wat lastiger, dan moet ik mijn asbak omkeren en de peuken gaan roken, als ik dat ga doen, dan ben ik wel heel ver heen.
Ja met een lucifer.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je aansteker kapot is kan je altijd het gas fornuis gebruiken.
Stenen tijdperk tong ?quote:
Die gasaanstekers gaan bij mij altijd in no time kapot.quote:
En ze zijn zó opquote:Op woensdag 21 december 2011 09:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die gasaanstekers gaan bij mij altijd in no time kapot.
Maar denk je daarna dan niet "WTF heb ik nou weer zitten rokenquote:Op maandag 19 december 2011 21:32 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Aangezien ik zelf meestal peuken rook is vuur dus het probleem. Vloei kan je in principe van alles bouwen, heb serieus een keertje met krantenpapier een jointje gedraaid, lekker is anders maar het viel te roken.
Zelf heb ik eigenlijk altijd wel standaard 2 aanstekers mee en peuken is eigenlijk ook nooit een probleem en als ze op zijn hossel ik met mijn charmes altijd wel een peukje bij een dame.
Maar met een lege gasaansteker krijg je je fornuis nog steeds aan hoor.quote:
Hoe was dat?quote:Op maandag 19 december 2011 21:32 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Vloei kan je in principe van alles bouwen, heb serieus een keertje met krantenpapier een jointje gedraaid, lekker is anders maar het viel te roken.
Vriend van mij was een keer dronken, ging die naar zo'n stations plee. Kon die geen wc papier vinden, heeft die ze reet met aan elkaar gelikte vloeitjes afgeveegdquote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Dat ik nu moet schijten, terwijl ik op de wc zit en het wc-papier op is en ik dus met vloeitjes moet afvegen..
Niet als je je fornuis nog ouderwets eerst moet aanstekenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:55 schreef cohorne het volgende:
geen vloei meer hebben, vuur komt er nog altijd uit je fornuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |