quote:Op maandag 12 december 2011 08:25 schreef James1988 het volgende:
En in Breda staat de Fyra weer op kopspoortje 8. Op spoor 5 staat de superlange sprinter naar Den Haag, bestaande uit 4 bakken SLT.
zo hoort het ookquote:Op maandag 12 december 2011 10:43 schreef MCH het volgende:
Het lot van een zwartrijder in Schotland (sorry voor link dumpert)
ik kan woensdag wel even kijken en anders wordt het maandag. 7 bakken GTW wordt de nieuwe max voor de sneltrein.quote:Op maandag 12 december 2011 09:21 schreef greavy het volgende:
Ik dacht dat de sneltrein 1 of 2 bakjes extra kreeg in de spits. In Groningen staat de stopper nu op 6a en de sneltrein op 4a
is gewoon schandalig. Ik snap dat er vanuit Groningen meer moet rijden vanwege de studenten, maar 3 bakken uit Leeuwarden is veel te karig omdat de reizigersstroom daar ook druk is. Dat worden vanaf Leeuwarden al achterblijvers lijkt me ...quote:Op maandag 12 december 2011 09:05 schreef greavy het volgende:
De NoordOost gaat er niet op vooruit: Er is een rit die voorheen met 9 bakjes ICM-III reed, gaat nu met 12 bakjes rijden. 9 uit Groningen en 3 uit Leeuwarden. En die 3 uit Leeuwarden zijn wel krap, en die gaan er tussen Zwolle en Leeuwarden niet op vooruit. Met mogelijk zelfs opnieuw achterblijvers mogelijk..
Kun je beter in Amersfoort met het voorste of achterste stel doen en die dan even op goederen parkeren.quote:Op maandag 12 december 2011 11:04 schreef greavy het volgende:
Gaat om trein (10)760. Trap desnoods in Zwolle 3 bakjes af ofzo...
weet ik, maar omdat het krap zal worden met een korte opeenvolging van treinen en kruisende bewegingen leek het me handiger om Bokkeduinen even over te slaan en het stel er pas later heen te brengen of desnoods gaat het stel weer terug naar het noorden of oosten.quote:Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef greavy het volgende:
Trein van een uur later laat wel 3 bakjes achter in Zwolle... Maar inderdaad, Amersfoort is ook een optie.
En die zal in Amersfoort niet op GE geparkeerd worden, maar op de Bokkeduinen
boehoequote:Op maandag 12 december 2011 10:43 schreef MCH het volgende:
Het lot van een zwartrijder in Schotland (sorry voor link dumpert)
quote:Het ingebruiknemen van het nieuwe station Westervoort verliep voor de burgemeester en wethouders van de Gelderse gemeente niet zoals verwacht.
Het college wilde in de nacht van zaterdag op zondag de allereerste trein nemen die in hun gemeente zou stoppen. Maar de machinist sloeg het station over omdat hij vond dat de oude dienstregeling nog gold.
Daardoor bleef het voltallige gemeentebestuur om half drie 's nachts met een fles champagne achter op het station in het naastgelegen Duiven. "ProRail en Syntus wisten ervan, maar er is kennelijk iets fout gegaan in de communicatie", verklaarde een woordvoerder van de gemeente Westervoort. "Het college is op eigen gelegenheid thuisgekomen."
Gisteren is het nieuwe station alsnog officieel geopend. Het is voor het eerst in 75 jaar dat er in Westervoort weer treinen stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |