Nee want het was echt een eigenwijze botte lul die zelfs boos werd. Vreselijke vent, serieus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:44 schreef cafpow het volgende:
@auti
Op zich wel een redelijke brief alleen zou het stukje 'een van de meest walgelijke personen' anders kunnen? Dus iets minder tegen de persoon zelf maar meer het zakelijke aspect ervan?
Je hoeft met bovenstaande niks, dit is simpelweg mijn visie erop...
Houd wel in het achterhoofd dat het jouw interpretatie is dat hij boos werd. Die arts/psychiater heeft er jaren voor gestudeerd, arts word je niet zomaar. Daar staat wel tegenover dat je vorige artsen het goed vonden dat je medicatie is gestopt. Hebben zij dat ook vermeld in je dossier ? Je geeft aan dat ADHD het minste van je problemen is. Maar: ook schrijf je regelmatig dat je helemaal hyper bent, onrustig e.d. Dat zijn toch symptomen die veelvuldig optreden bij ADHD.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:48 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee want het was echt een eigenwijze botte lul die zelfs boos werd. Vreselijke vent, serieus.
Hij luisterde ook totaal niet meer en begon toen.. hey hallo, HALLO!! Je hebt ADHD.. dús Ritalin, zonder Ritalin kunnen wij je niet helpen.
Hij was daar van op de hoogte maar hij wou niet verder luisteren, dus ook niet horen waar ik momenteel mee zit en dat het juist een stuk beter gaat/ging zonder de Ritalin. Ik werd ook echt niet minder druk ofzo hoor van de Ritalin, wel van de alcohol en cannabis waar ik nu ook al een tijd vanaf ben. Maar daar kwam ik niet eens aan toe.. hij ging helemaal op slot en liet mij niet meer uitpraten.. NEE!! STOP!! Hallo! HALLO!!! Je bent druk want je hebt ADHD dus moet je Ritalin. Ik slikte 5 maal daags 20mg van die bende.. dat mag niet eens dat is een te hoge dosering en daar wil hij mij gewoon op terug zetten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:25 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Houd wel in het achterhoofd dat het jouw interpretatie is dat hij boos werd. Die arts/psychiater heeft er jaren voor gestudeerd, arts word je niet zomaar. Daar staat wel tegenover dat je vorige artsen het goed vonden dat je medicatie is gestopt. Hebben zij dat ook vermeld in je dossier ? Je geeft aan dat ADHD het minste van je problemen is. Maar: ook schrijf je regelmatig dat je helemaal hyper bent, onrustig e.d. Dat zijn toch symptomen die veelvuldig optreden bij ADHD.
Zelf ben het ook weleens niet eens geweest met UWV of een werkgever, maar dan probeerde ik toch correct te blijven. Ik werkte per slot van rekening ook maar met loondispensatie. En juist in die positie moet je het hebben van de hulpverlening.
Oh ik ben de tel kwijt, dit is vanaf mijn jeugd meegerekend de 4e of 5e psychiater, dan is er nog een psycholoog geweest, 3 SPV'ers, PIT zorg, een speciale jobcoach die veel heeft weten te betekenen en goed was, mijn huisarts.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Hoeveel hulpverleners heb je al gehad Auti? Waarom moet je naar een andere? (heb niet alle topics teruggelezen, dus als je het al verteld hebt mijn excuses)
Overprikkeling van zintuigen. Snel afgeleid zijn door bijv kleding die jeukt, harde geluiden en dan reageren kinderen met PDD heftiger dan nodig is in relatie tot de situatie, omdat ze zich niet op een normale verbale manier kunnen uiten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:44 schreef grrrbeer het volgende:
Hoe moet ik dat "overprikkelde" voor me zien bij PDD?
Gaat het zo slecht?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:02 schreef Auti het volgende:
Dit is een mooie uitleg
Voor mij is momenteel de crisisdienst onderweg om mij te beoordelen.
Slecht genoeg dat de huisarts vanmorgen alles in werking heeft gezet, en daar ben ik wel blij mee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gaat het zo slecht?
Sterkte man.
Ik wens je het aller beste toe, Auti!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:08 schreef Auti het volgende:
Zo, dat was een goed gesprek. Echt fijn als er wel geluisterd wordt. Ik heb nu extra medicijnen en ze gaan net als mijn huisarts ook contact opnemen met die malle psychiater en dan moet ik morgen gaan bellen voor een nieuwe afspraak met hem. Ze gaan hem even uitleggen waar momenteel de problemen liggen e.d. en ik moet ondertussen zoveel mogelijk stress en spanning vermijden maar ook weer rustig aan wat actiever worden en gaan sporten ofzo.
Ik hoef ook niet naar het bloedprikpunt om bloed af te laten nemen, ze komen naar mijn huis toe en als het echt niet gaat dan kan ik ook altijd weer de crisisdienst inschakelen.
Gozer!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:40 schreef robuust89 het volgende:
Hadiho, it's me!
Goed nieuws: vast contract aangeboden gekregen
"Slecht nieuws: " eens in de zoveel tijd komt het verlangen naar een relatie opzettenoké, het is haalbaar, en dat heeft werk nodig. Frappant vind ik dat ik me al kan voorstellen hoe het eruit kan zien, maar de stappen er naartoe; geen idee.
Maar dit soort rare gedachten gaan vanzelf over![]()
ik Timmer nu aardig aan de weg, dacht ik zo
Ik zit nu op de helpdeskquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:02 schreef Auti het volgende:
Thnxs en ook summer2bird bedankt.
Ik hou het voorlopig even rustig, ik ga denk ik tekenen ofzo of schrijven, afleiding en rust zoeken in kunst. Of een beetje sudoworstelen in Linux en een beetje sniffen wat er in de lucht hangt.
[..]
Gozer!Mooi nieuws! Wat voor werk doe je dan ook al weer?
Rustig, maar achteraf heb ik spijt dat ik vanmiddag een opname niet heb aangekaart. Nu ik het gesprek en de situatie zelf wat beter heb begrepen en over nagedacht kom ik tot de conclusie dat een opname eigenlijk wel zeer verstandig is. Ook na een kort gesprek met mijn moeder die nog een gesprek heeft gehad met mijn huisarts. Mijn huisarts vind het ook beter als ik even wordt opgenomen. Maar vanmiddag voelde ik mij best goed en zat ik in een zware roes van de medicijnen en slaap en was ik gerust gesteld omdat er gehoor was gegeven aan mijn hulpvraag.quote:
Sterkte, Auti. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Gelukkig dat je niet schaamt. Gelukkig dat je niet alleen zit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Rustig, maar achteraf heb ik spijt dat ik vanmiddag een opname niet heb aangekaart. Nu ik het gesprek en de situatie zelf wat beter heb begrepen en over nagedacht kom ik tot de conclusie dat een opname eigenlijk wel zeer verstandig is. Ook na een kort gesprek met mijn moeder die nog een gesprek heeft gehad met mijn huisarts. Mijn huisarts vind het ook beter als ik even wordt opgenomen. Maar vanmiddag voelde ik mij best goed en zat ik in een zware roes van de medicijnen en slaap en was ik gerust gesteld omdat er gehoor was gegeven aan mijn hulpvraag.
Echter.. ik heb stemmingswisselingen.. en ik ben een tikkende tijdbom, ik had vanochtend ook aangekaart dat het momenteel echt heel slecht gaat wat betreft die tijdbom en daardoor had mijn huisarts ook de crisisdienst ingeschakeld. Maar op het moment dat ik met hun in gesprek was was ik dus rustig en heb het eigenlijk niet zo over die opgekropte gevoelens en stemmingswisselingen gehad. Ik heb wel medicijnen gekregen om mijzelf knock out te laten gaan (2,5 mg Lorazepam tabletten) maar ik word liever even onder 24 uurs begeleiding gesteld en dat ze mij in de gaten kunnen houden. Dit ga ik morgen aankaarten als ik de psychiater bel. Dus de kans ik zeer aannemelijk dat ik komend weekend in de psychiatrische inrichting verblijf. Dat vind ik niet erg en ik schaam mij daar ook niet voor.
Neem ik mijn laptop en wat spulletjes mee en zorg ik voor een verbinding met mijn "command centre" via mijn server en dan ga ik lekker hacken tussen de gekken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |