abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106360838
@auti
Op zich wel een redelijke brief alleen zou het stukje 'een van de meest walgelijke personen' anders kunnen? Dus iets minder tegen de persoon zelf maar meer het zakelijke aspect ervan?

Je hoeft met bovenstaande niks, dit is simpelweg mijn visie erop...
pi_106361007
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:44 schreef cafpow het volgende:
@auti
Op zich wel een redelijke brief alleen zou het stukje 'een van de meest walgelijke personen' anders kunnen? Dus iets minder tegen de persoon zelf maar meer het zakelijke aspect ervan?

Je hoeft met bovenstaande niks, dit is simpelweg mijn visie erop...
Nee want het was echt een eigenwijze botte lul die zelfs boos werd. Vreselijke vent, serieus.
Hij luisterde ook totaal niet meer en begon toen.. hey hallo, HALLO!! Je hebt ADHD.. dús Ritalin, zonder Ritalin kunnen wij je niet helpen.
-weg-
pi_106361179
Hij wist zgn ook 99% zeker dat mijn epileptische aanval niet door de Ritalin kwam terwijl het gewoon een overdosis was en dus wel degelijk door de Ritalin kwam.

Edit; en ik kan prima leven met mijn ADHD "klachten" er spelen heel andere dingen vanjuit mijn andere diagnoses + dat er momenteel hoogstwaarschijnlijk enkele somatische (mooi woord!!) problemen zijn. De EEG en MRI scans heb ik al gehad, nog geen uitslag van, alleen het bloedprikken wil nog niet lukken en daarom ga ik donderdag weer naar de huisarts en ga ik van daaruit verder. Waarschijnlijk wordt ik dan tijdelijk opgenomen in het ziekenhuis voor enkele testen zoals bijvoorbeeld een dorsttest e.d. en dan kunnen ze ook wel beter bloed af nemen.
-weg-
  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:25:06 #179
297051 schaal_9
Caissičre B
pi_106378390
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:48 schreef Auti het volgende:

[..]

Nee want het was echt een eigenwijze botte lul die zelfs boos werd. Vreselijke vent, serieus.
Hij luisterde ook totaal niet meer en begon toen.. hey hallo, HALLO!! Je hebt ADHD.. dús Ritalin, zonder Ritalin kunnen wij je niet helpen.
Houd wel in het achterhoofd dat het jouw interpretatie is dat hij boos werd. Die arts/psychiater heeft er jaren voor gestudeerd, arts word je niet zomaar. Daar staat wel tegenover dat je vorige artsen het goed vonden dat je medicatie is gestopt. Hebben zij dat ook vermeld in je dossier ? Je geeft aan dat ADHD het minste van je problemen is. Maar: ook schrijf je regelmatig dat je helemaal hyper bent, onrustig e.d. Dat zijn toch symptomen die veelvuldig optreden bij ADHD.

Zelf ben het ook weleens niet eens geweest met UWV of een werkgever, maar dan probeerde ik toch correct te blijven. Ik werkte per slot van rekening ook maar met loondispensatie. En juist in die positie moet je het hebben van de hulpverlening.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:26:51 #180
297051 schaal_9
Caissičre B
pi_106378490
Bij de weg, iedereen een gelukkig 2012 toegewenst, met bovenal... veel succes bij de vrouwen/mannen *O*
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_106379534
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 23:25 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Houd wel in het achterhoofd dat het jouw interpretatie is dat hij boos werd. Die arts/psychiater heeft er jaren voor gestudeerd, arts word je niet zomaar. Daar staat wel tegenover dat je vorige artsen het goed vonden dat je medicatie is gestopt. Hebben zij dat ook vermeld in je dossier ? Je geeft aan dat ADHD het minste van je problemen is. Maar: ook schrijf je regelmatig dat je helemaal hyper bent, onrustig e.d. Dat zijn toch symptomen die veelvuldig optreden bij ADHD.

Zelf ben het ook weleens niet eens geweest met UWV of een werkgever, maar dan probeerde ik toch correct te blijven. Ik werkte per slot van rekening ook maar met loondispensatie. En juist in die positie moet je het hebben van de hulpverlening.
Hij was daar van op de hoogte maar hij wou niet verder luisteren, dus ook niet horen waar ik momenteel mee zit en dat het juist een stuk beter gaat/ging zonder de Ritalin. Ik werd ook echt niet minder druk ofzo hoor van de Ritalin, wel van de alcohol en cannabis waar ik nu ook al een tijd vanaf ben. Maar daar kwam ik niet eens aan toe.. hij ging helemaal op slot en liet mij niet meer uitpraten.. NEE!! STOP!! Hallo! HALLO!!! Je bent druk want je hebt ADHD dus moet je Ritalin. Ik slikte 5 maal daags 20mg van die bende.. dat mag niet eens dat is een te hoge dosering en daar wil hij mij gewoon op terug zetten.
Met Ritalin trapte ik mijn voet kapot en daarbij ook de pezen in mijn knie overbelasten, een soort van tik.. daar ben ik nu ook van af.
Ritalin is ook gewoon keiharde bende, keer op keer is er bewezen dat het mij niet helpt en dat de nadelen/bijwerkingen erger zijn dan het minimale voordeeltje dat het gaf qua rust in mijn kop.

Lees voor de gein ook eens de bijsluiter van die troep, want dat is het. Maar het is zo'n liefhebber die het liefst zoveel mogelijk voorschrijft, ik heb er nog 150 liggen en het liefst trap ik ze stuk voor stuk door zijn neusgaten zijn strot in als hij er zo'n fan van is... ik hoef ze iig niet meer, NOOIT meer.

Maar dat was het dus ook, hij zag alleen maar een ADHD patient, en zijn mening is dat ADHD patienten Ritalin MOETEN gebruiken. Ga ik geen Ritalin gebruiken dan kan hij mij ook niet helpen. Kortzichtig simpel figuur is het, totaal geen aandacht voor de patient en persoonlijke omstandigheden.. enkel denken en handelen volgens de DSM. Gewoon een receptenboer, dat is het.. en ik kan daar echt wel een genuanceerde mening over geven want ik draai al een tijdje mee als patient en heb diverse hulpverleners mogen ontmoeten. Dit is met stip de grootste boer die ik ben tegen gekomen.

En hun netwerk is ook niet echt veilig.. Ik zit nog te twijfelen of ik een klacht zal in dienen via de patientenbelangenvereniging en als ik dat doe dan zal ik die ook even uit zijn printer laten spugen. Echt een bende is het daar.
-weg-
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:57:58 #182
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_106390275
Hoeveel hulpverleners heb je al gehad Auti? Waarom moet je naar een andere? (heb niet alle topics teruggelezen, dus als je het al verteld hebt mijn excuses)
Prrrrr
pi_106392296
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Hoeveel hulpverleners heb je al gehad Auti? Waarom moet je naar een andere? (heb niet alle topics teruggelezen, dus als je het al verteld hebt mijn excuses)
Oh ik ben de tel kwijt, dit is vanaf mijn jeugd meegerekend de 4e of 5e psychiater, dan is er nog een psycholoog geweest, 3 SPV'ers, PIT zorg, een speciale jobcoach die veel heeft weten te betekenen en goed was, mijn huisarts.
Ik ben doorverwezen naar de TIZ omdat de praktijk waar ik nu bij zit/zat te klein is en mijn problemen te complex om mij goed te kunnen helpen. Alleen die TIZ hier faalt nogal.
Die SPV'er van de TIZ die ik nu zou krijgen schijnt wel een goede te zijn en dat geloof ik ook wel maar die is er momenteel dus ook niet :') en hij kan weer niets doen eerdat die malle psychiater mij goed gesproken heeft en medicatie geeft e.d. Maar die komt dus met Ritalin en ziet alleen maar een ADHD patient. Dit gaat gewoon niet werken. Mij Ritalin voorschrijven is totaal onverantwoord, zeker momenteel, maar ja.. ik heb ADHD op mijn diagnoselijstje staan dus ik MOET Ritalin gebruiken volgens die psychiater 8)7

Momenteel voel ik mij ook weer helemaal niet goed en morgen ga ik naar mijn super goede huisarts.
-weg-
pi_106420617
Hadiho, it's me! *O*
Goed nieuws: vast contract aangeboden gekregen _O_
"Slecht nieuws: " eens in de zoveel tijd komt het verlangen naar een relatie opzetten :{ oké, het is haalbaar, en dat heeft werk nodig. Frappant vind ik dat ik me al kan voorstellen hoe het eruit kan zien, maar de stappen er naartoe; geen idee.
Maar dit soort rare gedachten gaan vanzelf over _O- :P ik Timmer nu aardig aan de weg, dacht ik zo ^O^
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  donderdag 5 januari 2012 @ 09:44:35 #185
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106429233
Hoe moet ik dat "overprikkelde" voor me zien bij PDD?
'Cos boys don't cry.
pi_106430738
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:44 schreef grrrbeer het volgende:
Hoe moet ik dat "overprikkelde" voor me zien bij PDD?
Overprikkeling van zintuigen. Snel afgeleid zijn door bijv kleding die jeukt, harde geluiden en dan reageren kinderen met PDD heftiger dan nodig is in relatie tot de situatie, omdat ze zich niet op een normale verbale manier kunnen uiten.
pi_106431184
Dit is een mooie uitleg

Voor mij is momenteel de crisisdienst onderweg om mij te beoordelen.
-weg-
pi_106431747
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:02 schreef Auti het volgende:
Dit is een mooie uitleg

Voor mij is momenteel de crisisdienst onderweg om mij te beoordelen.
Gaat het zo slecht?
Sterkte man.
Twiddel
pi_106431922
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:21 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Gaat het zo slecht?
Sterkte man.
Slecht genoeg dat de huisarts vanmorgen alles in werking heeft gezet, en daar ben ik wel blij mee.
Ik weet ook niet wat ik moet verwachten of hoe het straks verder gaat.. ze kunnen nu elk moment aankomen en dan gaan we praten. Maar echt goed gaat het niet nee, nu ben ik rustig door de medicijnen en omdat ik erg moe ben (te weinig geslapen) maar de medicijnen werken ook niet altijd goed...

oh ze zijn er nu.. wordt vervolgd.
-weg-
pi_106433367
Sterkte Auti.
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
pi_106435474
Zo, dat was een goed gesprek. Echt fijn als er wel geluisterd wordt. Ik heb nu extra medicijnen en ze gaan net als mijn huisarts ook contact opnemen met die malle psychiater en dan moet ik morgen gaan bellen voor een nieuwe afspraak met hem. Ze gaan hem even uitleggen waar momenteel de problemen liggen e.d. en ik moet ondertussen zoveel mogelijk stress en spanning vermijden maar ook weer rustig aan wat actiever worden en gaan sporten ofzo.

Ik hoef ook niet naar het bloedprikpunt om bloed af te laten nemen, ze komen naar mijn huis toe en als het echt niet gaat dan kan ik ook altijd weer de crisisdienst inschakelen.
-weg-
pi_106440347
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:08 schreef Auti het volgende:
Zo, dat was een goed gesprek. Echt fijn als er wel geluisterd wordt. Ik heb nu extra medicijnen en ze gaan net als mijn huisarts ook contact opnemen met die malle psychiater en dan moet ik morgen gaan bellen voor een nieuwe afspraak met hem. Ze gaan hem even uitleggen waar momenteel de problemen liggen e.d. en ik moet ondertussen zoveel mogelijk stress en spanning vermijden maar ook weer rustig aan wat actiever worden en gaan sporten ofzo.

Ik hoef ook niet naar het bloedprikpunt om bloed af te laten nemen, ze komen naar mijn huis toe en als het echt niet gaat dan kan ik ook altijd weer de crisisdienst inschakelen.
Ik wens je het aller beste toe, Auti!
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
pi_106442000
Thnxs en ook summer2bird bedankt.

Ik hou het voorlopig even rustig, ik ga denk ik tekenen ofzo of schrijven, afleiding en rust zoeken in kunst. Of een beetje sudoworstelen in Linux en een beetje sniffen wat er in de lucht hangt.

quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:40 schreef robuust89 het volgende:
Hadiho, it's me! *O*
Goed nieuws: vast contract aangeboden gekregen _O_
"Slecht nieuws: " eens in de zoveel tijd komt het verlangen naar een relatie opzetten :{ oké, het is haalbaar, en dat heeft werk nodig. Frappant vind ik dat ik me al kan voorstellen hoe het eruit kan zien, maar de stappen er naartoe; geen idee.
Maar dit soort rare gedachten gaan vanzelf over _O- :P ik Timmer nu aardig aan de weg, dacht ik zo ^O^
Gozer! ^O^ Mooi nieuws! Wat voor werk doe je dan ook al weer?
-weg-
pi_106443367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:02 schreef Auti het volgende:
Thnxs en ook summer2bird bedankt.

Ik hou het voorlopig even rustig, ik ga denk ik tekenen ofzo of schrijven, afleiding en rust zoeken in kunst. Of een beetje sudoworstelen in Linux en een beetje sniffen wat er in de lucht hangt.

[..]

Gozer! ^O^ Mooi nieuws! Wat voor werk doe je dan ook al weer?
Ik zit nu op de helpdesk :D
Jouw reactie: :o _O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_106444155
Sterkte Auti!
Children of the night. What music they make.
pi_106455618
Auti, hoe is het nu?
pi_106456490
quote:
15s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Auti, hoe is het nu?
Rustig, maar achteraf heb ik spijt dat ik vanmiddag een opname niet heb aangekaart. Nu ik het gesprek en de situatie zelf wat beter heb begrepen en over nagedacht kom ik tot de conclusie dat een opname eigenlijk wel zeer verstandig is. Ook na een kort gesprek met mijn moeder die nog een gesprek heeft gehad met mijn huisarts. Mijn huisarts vind het ook beter als ik even wordt opgenomen. Maar vanmiddag voelde ik mij best goed en zat ik in een zware roes van de medicijnen en slaap en was ik gerust gesteld omdat er gehoor was gegeven aan mijn hulpvraag.

Echter.. ik heb stemmingswisselingen.. en ik ben een tikkende tijdbom, ik had vanochtend ook aangekaart dat het momenteel echt heel slecht gaat wat betreft die tijdbom en daardoor had mijn huisarts ook de crisisdienst ingeschakeld. Maar op het moment dat ik met hun in gesprek was was ik dus rustig en heb het eigenlijk niet zo over die opgekropte gevoelens en stemmingswisselingen gehad. Ik heb wel medicijnen gekregen om mijzelf knock out te laten gaan (2,5 mg Lorazepam tabletten) maar ik word liever even onder 24 uurs begeleiding gesteld en dat ze mij in de gaten kunnen houden. Dit ga ik morgen aankaarten als ik de psychiater bel. Dus de kans ik zeer aannemelijk dat ik komend weekend in de psychiatrische inrichting verblijf. Dat vind ik niet erg en ik schaam mij daar ook niet voor.

Neem ik mijn laptop en wat spulletjes mee en zorg ik voor een verbinding met mijn "command centre" via mijn server en dan ga ik lekker hacken tussen de gekken _O- ;)
-weg-
pi_106460331
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 20:56 schreef Auti het volgende:

[..]

Rustig, maar achteraf heb ik spijt dat ik vanmiddag een opname niet heb aangekaart. Nu ik het gesprek en de situatie zelf wat beter heb begrepen en over nagedacht kom ik tot de conclusie dat een opname eigenlijk wel zeer verstandig is. Ook na een kort gesprek met mijn moeder die nog een gesprek heeft gehad met mijn huisarts. Mijn huisarts vind het ook beter als ik even wordt opgenomen. Maar vanmiddag voelde ik mij best goed en zat ik in een zware roes van de medicijnen en slaap en was ik gerust gesteld omdat er gehoor was gegeven aan mijn hulpvraag.

Echter.. ik heb stemmingswisselingen.. en ik ben een tikkende tijdbom, ik had vanochtend ook aangekaart dat het momenteel echt heel slecht gaat wat betreft die tijdbom en daardoor had mijn huisarts ook de crisisdienst ingeschakeld. Maar op het moment dat ik met hun in gesprek was was ik dus rustig en heb het eigenlijk niet zo over die opgekropte gevoelens en stemmingswisselingen gehad. Ik heb wel medicijnen gekregen om mijzelf knock out te laten gaan (2,5 mg Lorazepam tabletten) maar ik word liever even onder 24 uurs begeleiding gesteld en dat ze mij in de gaten kunnen houden. Dit ga ik morgen aankaarten als ik de psychiater bel. Dus de kans ik zeer aannemelijk dat ik komend weekend in de psychiatrische inrichting verblijf. Dat vind ik niet erg en ik schaam mij daar ook niet voor.

Neem ik mijn laptop en wat spulletjes mee en zorg ik voor een verbinding met mijn "command centre" via mijn server en dan ga ik lekker hacken tussen de gekken _O- ;)
Sterkte, Auti. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Gelukkig dat je niet schaamt. Gelukkig dat je niet alleen zit. :{
pi_106472163
zo... Auti... sterkte ermee!

Voor de rest allemaal nog de beste wensen! Was druk, zwaar thuis en even wat minder trek om te posten.

Moet zodadelijk naar de Psychiater voor m'n 4e analyse gesprek. Gaat een uurtje of 2 duren en geen idee wat ik kan verwachten. *zenuwt*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')