abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106265528
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2011 21:49 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik vind bijna alle stoornissen en ziektes zeer interessant. Het is gewoon fascinerend over hoe het menselijk lichaam werkt (en de geest ook) en hoe snel er iets mis kan gaan.
Ik spendeer ook het meeste van mijn vrije tijd door te lezen over ziektebeelden, op youtube kijk ik vaak naar mensen met bizarre aandoeningen en stoornissen. Ik lees ook half Wikipedia over ziektes en stoornissen.

Men, wat heb ik een hoofdpijn. Zal blij zijn als het hele gedoe achter de rug is.
Ook dat gedoe met handen schudden met de buren om elkaar een gelukkig nieuwjaar te wensen, niks voor mij :+

Ik heb ook nog een enorme voorliefde voor strips en series, films, boeken over superhelden, SyFi en fantasie. Voornamelijk omdat ik zelf totaal geen fantasie heb :+
Maf he :D
Zo ben ik nu al een tijdje helemaal hopeloos verslaafd aan X-men, spiderman, the lord of the rings en dergelijke.
Mijn boekenkast puilt echt uit van de boeken nu :X :') :D

Nog 1 dagje, morgen wordt er al wat minder vuurwerk afgevuurd en daarna al stukken minder.

Wat voor werk doe je trouwens? :)
Dat is nog eens een leuke voorliefde. 8-) 14.gif
signatuurloos
pi_106266296
Ik heb een hele rits met losse flodders >:)
Ik wil ze eigenlijk laten knallen.
-weg-
pi_106266494
GELUKKIG NIEUWJAAR!
-weg-
  zondag 1 januari 2012 @ 00:58:21 #154
297051 schaal_9
Caissière B
pi_106267412
Iedereen een gelukkig en gezond 2012!
Hier in .fr gelukkig geen last van herrie :-)

En het was zowaar nog een gezellige jaarwisseling...
We hadden ook wat vuurwerk.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_106269878
Gelukkig nieuwjaar. :)
pi_106269929
Ja, dit moet een mooi, gelukkig en gezond jaartje worden :Y
-weg-
pi_106280037
Eindelijk is alle herrie bijna opgehouden, gelukkig werken oordoppen relatief ok.

Ze zijn hier vrolijk doorgegaan in de ochtend, dus het was fijn wakkerworden. Maar iedereen een goed jaar. Laten we hopen op wat minder gezeik en oorlog in de wereld.
pi_106283873
Aaaargh, het zal de spanning van afgelopen dagen, en ontregeling van een nacht onderduiken bij mijn ouders wel wezen, maar ik voel me zo gigantisch opgefokt en geïrriteerd, en ik heb geen idee waaraan dus ik kan er niets aan doen :{

Maar goed 2012 allemaal ;)
pi_106287171
Gelukkig nieuwjaar aan de mensen hiero! :D
pi_106288469
Voor de oude garde, een heel goed 2012 gewenst :*
En voor de rest ook uiteraard
pi_106289860
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Voor de oude garde, een heel goed 2012 gewenst :*
En voor de rest ook uiteraard
Cassandra, is het met je?
pi_106290301
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Cassandra, is het met je?
Goed hoor en met jou?
pi_106304783
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Goed hoor en met jou?
Mooi. Zo allemaal z'n gangetje. :)
pi_106311545
Ben dan wel 2 dagen te laat, toch iedereen een gelukkig nieuwjaar toegewenst!

:)
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
pi_106311666
Jullie ook allemaal *O*
Children of the night. What music they make.
pi_106331635
Gelukkig nieuwjaar :)
pi_106331952
Morgen eerste gesprek bij nieuwe psych en dus officiele intake bij de TIZ, wordt meteen pittig..
Vind het spannend en ben benieuwd. Vanmorgen heb ik dus nog geprobeerd om bloed af te laten nemen, wat echt nodig is, en ik voelde me al beroerd (moet ook nuchter) maar probeerde door te bijten..maar net voordat ze wou beginnen kreeg ik een paniekaanval en moest ik dus weer weg ;(

Dat moet ik morgen dus ook vertellen en dan zal er ook wel een overleg komen met de huisarts en misschien ook wel met de neuroloog en waarschijnlijk zal ik dan wel een paar daagjes opgenomen moeten worden. Ik vind het spannend en ik hoop dat ze me goed kunnen helpen.
-weg-
pi_106333220
Succes Auti! :)

Ik kan me goed voorstellen dat het je veel spanning oplevert en dat je er paniekerig van wordt. In ieder geval hoop ik dat het je allemaal uiteindelijk iets positiefs zal opleveren.
pi_106351095
Nou, dat was dus catastrofaal.. Wat een lul van een vent, met stip de grootste &(#$&@ die ik ooit ben tegen gekomen. Niet luisteren, betweterig en een gróót Ritalin fan. Hij kan mij ook niet helpen als ik Ritalin weiger, luisterde verder ook niet meer en had het alleen maar over dat ik druk ben en dat ik ADHD heb dús Ritalin. Fokkin receptenboer die hoogstwaarschijnlijk commissie krijgt om zoveel mogelijk voor te schrijven.. Been there done that.
Gaat ook echt niet meer klikken met dat figuur, ik ben maar weggegaan.. wat een eikel, daar heb ik dan weken op moeten wachten ;(

Nu donderdag naar de huisarts, kon ook vanmiddag al terecht maar ik heb mijn portie al weer gehad voor vandaag, en het stormt ook nog eens.. Past uitstekend bij hoe onstuimig en wild ik nu ben.
Gatverdamme wat een nasmaak, zeker ook na de ervaring van het eerste gesprek bij deze club.
TIZ is dus niets, iig niet deze afdeling hier van Dijk en Duin.. Daarom lopen er ook zoveel gekken rond hier in dit gehucht, de échte professionele hulp zit in andere gemeentes. Eerst was mij ook voorgehouden dat ik hulp zou krijgen van een (F)-ACT team en daar was ik ook blij mee maar dit is dus iets anders en dat (F)-ACT zit niet bij Dijk en Duin maar bij InGeest en dat zit in Haarlem.
Daar ga ik mij nu dus ook aanmelden, het is wel erg ver weg en wat omslachtiger maar hun kunnen mij veel beter helpen dan dit clubje amateurs hier in de gemeente.

Nu maar weer tot rust komen en dit achter mij laten. Dus nog even doorbijten en afwachten totdat ik opnieuw kan beginnen met een traject.
-weg-
pi_106354352
Dat is kut -O-
Children of the night. What music they make.
pi_106355884
Ik heb gelukkig echt een schat van een huisarts, ze is echt een mensen mens en dat ontbrak vandaag maar weer eens heel erg in het figuur dat mij zou moeten helpen. Dus ik heb goede hoop dat het vast wel goed gaat komen en ik denk ook dat ze donderdag goed in zal grijpen, daar is ze héél erg goed in. Die neemt echt stappen en hangt meteen aan de telefoon e.d. Die kijkt ook echt naar de persoon ipv generaliseren en ze kent mij heel erg goed.
-weg-
  dinsdag 3 januari 2012 @ 15:46:07 #172
297051 schaal_9
Caissière B
pi_106358054
@Auti: jammer dat het niet klikt, en de vraag die je je ook kan stellen is: waarom je de Ritalin weigert te slikken. Zijn deze medicijnen door een arts voorgeschreven of ging hij er min of meer van uit dat je Ritalin gebruikt zonder dat hij inzicht heeft in je medicatie?
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_106358406
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 15:46 schreef schaal_9 het volgende:
@Auti: jammer dat het niet klikt, en de vraag die je je ook kan stellen is: waarom je de Ritalin weigert te slikken. Zijn deze medicijnen door een arts voorgeschreven of ging hij er min of meer van uit dat je Ritalin gebruikt zonder dat hij inzicht heeft in je medicatie?
Ik heb in totaal 4 x op Ritalin gezeten maar de voordelen wegen niet op tegen de nadelen. Het werkt voor mij minimaal, heb hoge dosisering nodig (te hoog zelfs) en het gaf mij nog meer slapeloosheid.
De laatste keer eindigde dus in een epileptische aanval en toen ben ik ook meteen gestopt en de artsen vonden dat ook goed. Ik red het ook prima zonder, maar hij vind het een super medicijn want als je ADHD hebt dan moet je Ritalin slikken en ik MOET van hem dus ook weer opnieuw beginnen anders kan hij mij niet helpen. Ik raak die troep echter met geen vinger meer aan.
Daarnaast is ADHD wel het minste van mijn problemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Auti op 03-01-2012 16:17:58 ]
-weg-
pi_106359721
Hai
Allemaal nog ff een fijn 2012 gewenst.
Lees hier veel mee maar post minder..maar vond het wel eerlijk toch iedereen een fijn 2012 te wensen.
Aangezien ik door jullie soms mezelf net ietsjes beter kan snappen ;)
pi_106359726
Mailtje naar wat mijn nieuwe SPV'er zou moeten worden:

Beste x,

Langs deze weg wil ik graag laten weten niet verder met jullie in zee te willen. Ik erken jullie niet als een professionele organisatie en de
psychiater is toch wel één van de meest walgelijke mensen die ik ooit in mijn leven heb ontmoet. Veel mensen hebben baat bij het gebruik van
methylfenidaat hydrochloride maar IK niet, dit is keer op keer gebleken maar meneer wilt daar niet aan. Hij blijft zich vasthouden aan zijn
standaard handboekje; ADHD = Ritalin, en zonder Ritalin kan hij niet helpen. Dat maakt hem niets meer dan een simpele receptenboer die vooral
niet wilt luisteren en daar kan ik niets mee. Daar komt bij dat ADHD nog wel één van mijn minste problemen is.

Zodoende kies ik dus toch voor inGeest Zuiderpoort, iets wat ik al veel eerder had moeten doen.
-weg-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')