Nou, dat was dus catastrofaal.. Wat een lul van een vent, met stip de grootste &(#$&@ die ik ooit ben tegen gekomen. Niet luisteren, betweterig en een gróót Ritalin fan. Hij kan mij ook niet helpen als ik Ritalin weiger, luisterde verder ook niet meer en had het alleen maar over dat ik druk ben en dat ik ADHD heb dús Ritalin. Fokkin receptenboer die hoogstwaarschijnlijk commissie krijgt om zoveel mogelijk voor te schrijven..  Been there done that. 
Gaat ook echt niet meer klikken met dat figuur, ik ben maar weggegaan.. wat een eikel, daar heb ik dan weken op moeten wachten  
 Nu donderdag naar de huisarts, kon ook vanmiddag al terecht maar ik heb mijn portie al weer gehad voor vandaag, en het stormt ook nog eens.. Past uitstekend bij hoe onstuimig en wild ik nu ben. 
Gatverdamme wat een nasmaak, zeker ook na de ervaring van het eerste gesprek bij deze club.
TIZ is dus niets, iig niet deze afdeling hier van Dijk en Duin.. Daarom lopen er ook zoveel gekken rond hier in dit gehucht, de échte professionele hulp zit in andere gemeentes. Eerst was mij ook voorgehouden dat ik hulp zou krijgen van een (F)-ACT team en daar was ik ook blij mee maar dit is dus iets anders en dat (F)-ACT zit niet bij Dijk en Duin maar bij InGeest en dat zit in Haarlem. 
Daar ga ik mij nu dus ook aanmelden, het is wel erg ver weg en wat omslachtiger maar hun kunnen mij veel beter helpen dan dit clubje amateurs hier in de gemeente. 
Nu maar weer tot rust komen en dit achter mij laten. Dus nog even doorbijten en afwachten totdat ik opnieuw kan beginnen met een traject.