quote:Op maandag 19 december 2011 10:11 schreef Sjeen het volgende:
Ja, dat kan ik dus ook straksdeze is voor ernaast
Ik heb die onderste. Vorige mixer was doorgebrand omdat hij zo oud was lolquote:Op maandag 19 december 2011 10:27 schreef Sjeen het volgende:
Jup, bovenaan op het laspunt en onder waar ding in plastic zit ook:
[ afbeelding ]
en nu wil ik een mixer waar zoiets bij zit:
[ afbeelding ]
Mooie vogeltjesquote:Op zondag 18 december 2011 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Wauw wat een geweldige hamburgercupcakes limbolandgirl!
En Lovelylady een mooie Phineastaart.
Ik heb vandaag deze taart gemaakt:
[ afbeelding ]
In ieder geval gemberkoekjes, of het een huisje wordt of niet weet ik nog niet maar ik heb wel een probleem:quote:Op maandag 19 december 2011 16:11 schreef Silmarwen het volgende:
Gaan er nog mensen gingerbread huisjes maken? Ga het misschien proberen, even kijken hoe ik met tijd zit.
Jumbo.quote:Op maandag 19 december 2011 22:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In ieder geval gemberkoekjes, of het een huisje wordt of niet weet ik nog niet maar ik heb wel een probleem:
Mijn AH XL verkoopt geen golden syrup meer
Nog andere winkels waar het te krijgen is?
Het gaat in 1 keer goed. Klinkt opschepperig he?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:38 schreef trui het volgende:
respect! moet je nou vaak opnieuw beginnen of gaat 't meeste in een keer goed bij jou?
Wat zonde!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ga er een week naar kijken en dan gaat ie de groene bak in.En misschien sloop ik er een bloemetje af als aandenken.
Hij is wel lekker (hoewel ik marspein lekkerder vind dan fondant), maar ik wil er liever een week naar kijken dan hem nu aansnijden.quote:
Thnx, hij stond hier nog niet officieel in de schappen maar ze hadden het welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |