Pino! bah!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje opgewonden van![]()
.
ik heb iets geleerd vandaag!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Fix That For You (moest dat ook opzoeken).
gehgehgehquote:
tja, Rinus bij Ekstra Weekend...dat wil wel!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:36 schreef CindieY het volgende:
Tjemig, wat hebben jullie veel geluld zeg
Nou, ik ben er niet rouwig om dat ik dat gemist heb. Ik moet natuurlijk aan het begin van het weekend ziek wordenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, Rinus bij Ekstra Weekend...dat wil wel!
ik heb me kapot gelachen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, ik ben er niet rouwig om dat ik dat gemist heb. Ik moet natuurlijk aan het begin van het weekend ziek worden
Dat had ik vorige week. Succes.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, ik ben er niet rouwig om dat ik dat gemist heb. Ik moet natuurlijk aan het begin van het weekend ziek worden
quote:
wat een dombo zeg. zelf ik weet dat Jagger zingt en dat Richards iets met snaren doet.....quote:
Die Nando ken ik verder niet, maar van Martje weet ik dat dit een ouderwetse black out is.quote:
Neequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die Nando ken ik verder niet, maar van Martje weet ik dat dit een ouderwetse black out is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |