Die verhalen idd wel vaker gehoord. Laat dus never nooit niet iemand in mijn auto zitten om 'even bij te komen' na een ongelukquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:17 schreef SiGNe het volgende:
Bij een vriend van me is een keer z'n auto opengeknipt omdat hij een slachtoffer in zijn auto liet zitten nadat zij een ongeluk had gehad.
Hij was verder helemaal niet betrokken bij het ongeluk maar zag het gebeuren en verleende hulp.
Zijn auto moest opengeknipt worden omdat het slachtoffer nekproblemen bleek te hebben.
Dus deur eruit, dak eraf, brace tussen de rug en de stoel aanbrengen en vervolgens de rugleuning eraf knippen.
In het geval van een mogelijke nekbreuk (en mogelijke verlamming daardoor) nemen ze geen enkel risico.
Mooie hiervan is ook nog eens dat dit niet verzekerd wordtquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:17 schreef SiGNe het volgende:
Bij een vriend van me is een keer z'n auto opengeknipt omdat hij een slachtoffer in zijn auto liet zitten nadat zij een ongeluk had gehad.
Hij was verder helemaal niet betrokken bij het ongeluk maar zag het gebeuren en verleende hulp.
Zijn auto moest opengeknipt worden omdat het slachtoffer nekproblemen bleek te hebben.
Dus deur eruit, dak eraf, brace tussen de rug en de stoel aanbrengen en vervolgens de rugleuning eraf knippen.
In het geval van een mogelijke nekbreuk (en mogelijke verlamming daardoor) nemen ze geen enkel risico.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:17 schreef SiGNe het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Mooie hiervan is ook nog eens dat dit niet verzekerd wordt
O ja, dat snap ik nog stééds nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik moet nu weer denken aan die man die werd gewurgd door zijn eigen auto
Dan kun je hier je hersens over breken: http://www.nu.nl/binnenla(...)eden-eigen-auto.htmlquote:
quote:De schade viel mee, aldus de politie donderdag.
Deze kan ik nog wel inkomen: ze stond/liep met haar benen naast de auto terwijl ze probeerde met haar hand de handrem aan te trekken, omdat de auto rolde struikelde ze over haar eigen voeten en werd ze door de voorwielen van de auto overredenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:30 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan kun je hier je hersens over breken: http://www.nu.nl/binnenla(...)eden-eigen-auto.html
[..]![]()
Inderdaad. Zoals de Chinezen dat ook zo mooi kunnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus?Denk dat ik de eerstvolgende keer dat ik een ongeluk zie maar gewoon snel doorrij.. Gewoon voor de zekerheid.
Klopt, het is niet verzekerd via je autoverzekering, je komt wel in aanmerking voor een kleine schadevergoeding maar dat is nog minder dan de dagwaarde.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Mooie hiervan is ook nog eens dat dit niet verzekerd wordt
Moet je bij een politie auto doen :p boem heel de wagen kapot.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:18 schreef Palomar het volgende:
[..]
Die verhalen idd wel vaker gehoord. Laat dus never nooit niet iemand in mijn auto zitten om 'even bij te komen' na een ongeluk
Niet iemand in je auto laten zitten en doorrijden is wel even wat anders hequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus?Denk dat ik de eerstvolgende keer dat ik een ongeluk zie maar gewoon snel doorrij.. Gewoon voor de zekerheid.
Ik was in zo een situatie de auto was zo in de prak er was niets terug te zetten, na een uur was ik bevrijd met zagen en hakken. Hoop dat het je nooit meemaakt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:10 schreef CarltonBanks het volgende:
en je zit bekneld tussen het stuur en de stoel.
Waarom zagen ze dan die hele auto open ipv gewoon de stoel naar achter te zetten?
Dat hangt neem ik aan toch van je verzekering af? Ik heb een allrisk dekking waarin deze situatie voor zover ik weet niet uitgesloten is. Tenslotte breng ik zelf de schade niet toe aan de auto.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Klopt, het is niet verzekerd via je autoverzekering, je komt wel in aanmerking voor een kleine schadevergoeding maar dat is nog minder dan de dagwaarde.
Het ging om een Audi A3, leasebak van een paar maanden oud.
Gelukkig was het een tijdelijke auto en stond ie op naam van de zaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |