We gaan morgen Grunn anders helemaal afdrogenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:12 schreef e-wok het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je zou maar fan zijn van zo'n amateurclub
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:15 schreef remlof het volgende:
[..]
We gaan morgen Grunn anders helemaal afdrogen
Ik denk dat het dan alleen ons tweeen zou worden... Dat is wat karig... Zullen we het anders maar uitstellen? Nieuwe datum prikken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:39 schreef Sally het volgende:
Hmz, ik wil best zo meteen de deur uit, maar dan moet ik wel zeker weten dat er ook iemand is, natuurlijkAlleen is ook maar zo... eh...
Anders kunnen we ook alleen sushi doen?
En waar is diegene dan die de sushi-tips vroeg? Was dat nou voodoolady, of toch Loki?
Edit: het was Loki. En die kon vandaag niet.![]()
Nou, ik wil wel suhsi gaan eten vanaaf. Daar heb ik nou juist voor gespaardquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan alleen ons tweeen zou worden... Dat is wat karig... Zullen we het anders maar uitstellen? Nieuwe datum prikken?
Klopt, maar ik had al aangegeven dat ik niet kan vanavond..quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel suhsi gaan eten vanaaf. Daar heb ik nou juist voor gespaard![]()
Dus vanaaf sushi bij Xu-Xi? Volgens mij was jij de andere grote fan
Owquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had al aangegeven dat ik niet kan vanavond..sorry
Point taken. Had je ook wel kunnen koffiedrinkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef picodealion het volgende:
Ja, na 3 dagen binnen in dit muffe hol zitten/liggen kon ik wel even wat frisse lucht gebruiken hoor.
sorry, ik zal het niet weer doen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef picodealion het volgende:
Whoa, UPC verandert net een minuut geleden opeens mijn IP adres. Waar is dat nu weer voor nodig>?
Arnhem Shore.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:48 schreef Hello_Quickie het volgende:
http://arnhem.dichtbij.nl(...)_dag_42#reactie23920!!!
Oh en deze http://arnhem.dichtbij.nl(...)occupy_arnhem_dag_41
Ik had die nog niet eens gezien.
My god Jersey Shore is er niks bijwaar is mijn popcorn
Ja heel irritant.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat Sugar Hill, heeft dat alleen een facebook? Geen website?
Ik geloof trouwens dat de hele binnenstad zonder stroom heeft gezeten, waardoor ook auto's vastzaten omdat parkeergarages en slagbomen en die paaltjes die in de grond moeten zakken, niet meer werkten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:49 schreef remlof het volgende:
De Grote Stroomstoring van 10 december 2011
Heh.quote:Op zondag 11 december 2011 13:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik geloof trouwens dat de hele binnenstad zonder stroom heeft gezeten, waardoor ook auto's vastzaten omdat parkeergarages en slagbomen en die paaltjes die in de grond moeten zakken, niet meer werkten..
Vond het wel lachenquote:Op zondag 11 december 2011 13:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik geloof trouwens dat de hele binnenstad zonder stroom heeft gezeten, waardoor ook auto's vastzaten omdat parkeergarages en slagbomen en die paaltjes die in de grond moeten zakken, niet meer werkten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |