Nee, dat komt door de inhoud van bepaalde posts.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat komt omdat die smiley zo vaak gespamt wordt, deis de nieuwe . van deze topicreeks geworden
Het is een briljante smiley, mits goed en niet al te vaak gebruikt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou van de huillach. Al ben ik niet eens zo denigrerend aangelegd.
Je kan hem in 80% van je posts gebruiken, het is briljant.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Net een Zwitsers zakmes, je kunt het op zoveel manieren toepassen.
Die smiley word sowieso kei veel gebruiktquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat komt omdat die smiley zo vaak gespamt wordt, deis de nieuwe . van deze topicreeks geworden
Jij wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan hem in 80% van je posts gebruiken, het is briljant.
Maar ik bedoel hem meestal ook niet denigrerend.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hopelijk een vrouwquote:
Nee, dat komt omdat het de nieuwe . van sommige users in deze reeks is geworden. Of eigenlijk zelfs op heel fok!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat komt door de inhoud van bepaalde posts.
Namen, rugnummers en foto's graagquote:
Ik gebruik hem nog het meest over mezelfquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat wou je daarmee zeggen?quote:
En in die overige 20% posts plemp je hem in een spoiler.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan hem in 80% van je posts gebruiken, het is briljant.
Nu heb ik wel jullie aandachtquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Namen, rugnummers en foto's graag
Je gebruikt hem als zelfspot emoticon?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gebruik hem nog het meest over mezelf
(zoals hier dus)
Vraag is, nu je in het middelpunt van de belangstelling staat...wat ga je met die belangstelling doen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu heb ik wel jullie aandachthaha
Omdat ik haar nog niet ontmoet heb.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je het niet weet?(ja, daar is 'ie weer)
Net als ik, dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gebruikt hem als zelfspot emoticon?
En nu?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu heb ik wel jullie aandachthaha
Ja het is gewoon een leesteken geworden!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat het de nieuwe . van sommige users in deze reeks is geworden. Of eigenlijk zelfs op heel fok!
altijd al geweest als je het fok breed bekijktquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat het de nieuwe . van sommige users in deze reeks is geworden. Of eigenlijk zelfs op heel fok!
Mijn levensverhaal vertellenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vraag is, nu je in het middelpunt van de belangstelling staat...wat ga je met die belangstelling doen?
Wat meteen verklaart waarom ik hem zoveel gebruik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe ken je haar dan? En je wist toch niet of het een vrouw was?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik haar nog niet ontmoet heb.
Wel naar jezelf toe. Jij doet dat heel vaak. Zelfspot, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik bedoel hem meestal ook niet denigrerend.
ja onder anderequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook. Iets te vaak, dat weet ik bestquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel naar jezelf toe. Jij doet dat heel vaak. Zelfspot, inderdaad.
Het is een leugenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe ken je haar dan? En je wist toch niet of het een vrouw was?
Ik bedoel dan ook denigrerend naar anderen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel naar jezelf toe. Jij doet dat heel vaak. Zelfspot, inderdaad.
Een OMG-erlebnis.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja onder andere
het is een soort van OMG in mijn ogen
en ik heb ook vaak een OMG gevoel over mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |