Dat zal mij niet gebeuren, ik resurrect elke dooiequote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik moest voor een quest een meisje redden, compleet kasteel uitgemoord, gaat ze bij elk lijk staan: "agh, a dead body!"
Dat nooit, ik kom later wel een keer terugquote:
Ik wist niet dat je ze ook als wapen kon gebruikenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik werd zonet de hele tijd vermoord door een mage in een grote.
Hij had me echt steeds in 2 klappen dood en had een of andere spell waarmee mijn wapen steeds wegvloog.
Ik heb hem met wat health potions toch dood gekregen.
Kan, vooral als je de game herinstallerrd met mods erbijquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan je save corrupt zijn? Ik werd bij mij vaak uit de game gegooid en dus game opnieuwr geïnstalleerd en backup gemaakt van mn saves. Nu opnieuw erop gezet, wat mods erbij en nu knalt hij er bij mij oude saves al bij het laadscherm eruit. Nieuwe game start wel gewoon...
Op vrijdag 9 december 2011 22:16 schreef RickoKun het volgende:
Wat mij betreft wint Skyrim inderdaad ja, want heb toch niks met die andere games.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Moet wel, is toch beter dan AC, MW3 en Battlfield 3 bij elkaar.
En Fifa 12 wint dat sowieso nooit.
Als je er 100000 hebt krijg je een achievement!quote:
In de Bannered Marequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik moet de hangover quest ook nog doen.
Dat is toch ook in Whiterun?
Wat is er zo bijzonder aan die achievements?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef Maanvis het volgende:
De achievements zijn trouwens vrij makkelijk dus ik denk dat ik binnenkort 100% completion heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |