Dat zal mij niet gebeuren, ik resurrect elke dooiequote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik moest voor een quest een meisje redden, compleet kasteel uitgemoord, gaat ze bij elk lijk staan: "agh, a dead body!"
Dat nooit, ik kom later wel een keer terugquote:
Ik wist niet dat je ze ook als wapen kon gebruikenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik werd zonet de hele tijd vermoord door een mage in een grote.
Hij had me echt steeds in 2 klappen dood en had een of andere spell waarmee mijn wapen steeds wegvloog.
Ik heb hem met wat health potions toch dood gekregen.
Kan, vooral als je de game herinstallerrd met mods erbijquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan je save corrupt zijn? Ik werd bij mij vaak uit de game gegooid en dus game opnieuwr geïnstalleerd en backup gemaakt van mn saves. Nu opnieuw erop gezet, wat mods erbij en nu knalt hij er bij mij oude saves al bij het laadscherm eruit. Nieuwe game start wel gewoon...
Op vrijdag 9 december 2011 22:16 schreef RickoKun het volgende:
Wat mij betreft wint Skyrim inderdaad ja, want heb toch niks met die andere games.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Moet wel, is toch beter dan AC, MW3 en Battlfield 3 bij elkaar.
En Fifa 12 wint dat sowieso nooit.
Als je er 100000 hebt krijg je een achievement!quote:
In de Bannered Marequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik moet de hangover quest ook nog doen.
Dat is toch ook in Whiterun?
Wat is er zo bijzonder aan die achievements?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef Maanvis het volgende:
De achievements zijn trouwens vrij makkelijk dus ik denk dat ik binnenkort 100% completion heb
Die draken met een naam zijn ook wel te doen. Zitten er een beetje tussenin denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:05 schreef Gezicht het volgende:
Kwam me net een dode draak uit de lucht vallen toen ik ergens heen fast-travelde, gratis dragon soul.
Verschil in de moeilijkheid van draken is trouwens absurd, ik ben level 22 en krijg een frost dragon bijna niet af, en een "gewone" dragon stelt geen drol voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen illuminati-teken, het heeft een ingame betekenisquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:37 schreef tochweerhenk het volgende:
illuminati tekentje gevonden onder een bruggetje in Whiterun, dat zit toch altijd wel in elk filmpje/spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:18 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Geen illuminati-teken, het heeft een ingame betekenisVroeg me al af wat die tekens waren! BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Savegames zijn corrupt... allemaal ja![]()
![]()
Bij mij ook denk je?!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan je save corrupt zijn? Ik werd bij mij vaak uit de game gegooid en dus game opnieuwr geïnstalleerd en backup gemaakt van mn saves. Nu opnieuw erop gezet, wat mods erbij en nu knalt hij er bij mij oude saves al bij het laadscherm eruit. Nieuwe game start wel gewoon...
de savegames van de vorige patch zijn niet compatibel met de huidige!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Savegames zijn corrupt... allemaal ja![]()
![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:08 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
Meen je dat? Ligt daar dus het probleem? Want na de patch van donderdag (of was het woensdag) klapte Skyrim er bij mijn saves constant uit...quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de savegames van de vorige patch zijn niet compatibel met de huidige!
Nou jongen wil je er over praten? Als blijk van waardering zullen we met zijn allen via een note in totaal 1000 coins geven zodat je een paard kan kopen.quote:
We kijken in skyrim nergens meer van op.quote:
Ik vraag me nog steeds af wie in godsnaam in al die semi-verlaten dungeons bewoond door niet-menselijke wezens alle kaarsen steeds weer aansteekt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:41 schreef The_Substitute het volgende:
We kijken in skyrim nergens meer van op.
Óf Fargoth, óf de Adoring Fan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wie in godsnaam in al die semi-verlaten dungeons bewoond door niet-menselijke wezens alle kaarsen steeds weer aansteekt.
En nuttigquote:
Zou kunnen. Ik heb in elk geval nergens last van en heb met alle patches tig savegames gemaakt en die doen het nog steeds allemaalquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de savegames van de vorige patch zijn niet compatibel met de huidige!
Ook mods geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb in elk geval nergens last van en heb met alle patches tig savegames gemaakt en die doen het nog steeds allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |