quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik kon ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:23 schreef GlenSpey het volgende:
Skyrim in een impuls tóch gekocht, maar in het plastic laten zitten. Retour die handel
Royal sadness deze post.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:23 schreef GlenSpey het volgende:
Skyrim in een impuls tóch gekocht, maar in het plastic laten zitten. Retour die handel
Wat gebeurt daar nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:50 schreef Michhas het volgende:
Holy shit hij vliegt echt fucking hard naar achter![]()
![]()
![]()
Geen idee, maar het is wel fucking briljantquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat gebeurt daar nou eigenlijk?
I used to open doors like you... Then I took a pneumatic prank to the kneequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat gebeurt daar nou eigenlijk?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef DjNivek het volgende:
[..]
I used to open doors like you... Then I took a pneumatic prank to the knee
Ziets dacht ik ook ja, maar luchtdruk lijkt me onmogelijk aangezien er ook volk in die andere ruimte staatquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel fucking briljant
Chemische reactie ofzo denk ik, of iets met luchtdruk
Het is wel met luchtdruk, hier de making of:quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ziets dacht ik ook ja, maar luchtdruk lijkt me onmogelijk aangezien er ook volk in die andere ruimte staat
Even kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:58 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het is wel met luchtdruk, hier de making of:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ahhh ik had dat hele "kanon" niet gezien
Ik weet niet waarom ik zo hard blijf lachen om die arrow grappenquote:
Dat zal mij niet gebeuren, ik resurrect elke dooiequote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik moest voor een quest een meisje redden, compleet kasteel uitgemoord, gaat ze bij elk lijk staan: "agh, a dead body!"
Dat nooit, ik kom later wel een keer terugquote:
Ik wist niet dat je ze ook als wapen kon gebruikenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik werd zonet de hele tijd vermoord door een mage in een grote.
Hij had me echt steeds in 2 klappen dood en had een of andere spell waarmee mijn wapen steeds wegvloog.
Ik heb hem met wat health potions toch dood gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |