Baww.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
In de bus was geen zitplek meer en toen zei een jongen: 'Je mag wel bij mij op schoot komen zitten.'
Dus dat werkt ook nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Halve glimlach gegeven en verder niks.
Goed puntquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Misschien dat het wel werkt bij een meisje die wel een jongen zoekt?
Nee ik ga niet met de bus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
*ziet Royco1 heftig in zijn notitieblokje schrijven
Ja, wel een beetje jong voor mij, maar wel knap, maar ik had natuurlijk geen interesse in hem.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
Lol....
Hallo allemaal, HC80, was het een leuke jongen?
Ja, slecht planquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:54 schreef Royco1 het volgende:
Nee ik ga niet met de bus.
En het gedeelte stoppen met de auto en aanspreken hadden we al besproken he
Uiteraard had jij geen interesse in hem.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:54 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje jong voor mij, maar wel knap, maar ik had natuurlijk geen interesse in hem.
True true.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hangt wel af van de intonatie en gezichtsuitdrukking natuurlijk
Nee, maar dat kon hij ook niet weten, op zich vond ik het best een goede poging van hem.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard had jij geen interesse in hem.
En wat betekende die halve glimlach van jou naar hem toe dan. Dat hij er wel leuk uitzag maar zijn toenadering was minder?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Halve glimlach gegeven en verder niks.
De arme knappe jongen toch hè, weer ongeluk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, maar dat kon hij ook niet weten, op zich vond ik het best een goede poging van hem.
Want?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Capstan het volgende:
Oh, die leuke stagiaire waar ik het een tijdje geleden over had, heeft dus helemaal niet (zoals ik eerst dacht) een foto van haar vriend op haar telefoon; het zal een neefje of zo zijn.
Dat neemt niet weg dat ze alsnog een vriend zou kunnen hebben en ik er alsnog niks mee ga doen
Volgens mij zei ik gisteren al eens: dat ligt geheel aan de jongen/man die het zegtquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, maar dat kon hij ook niet weten, op zich vond ik het best een goede poging van hem.
Dat ik het leuk vond dat hij het op deze manier probeerde, maar dat ik verder geen interesse had. Maar ook omdat vriendelijk glimlachen nou eenmaal in mijn aard zit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat betekende die halve glimlach van jou naar hem toe als ik vragen mag. Dat hij er wel leuk uitzag voor jou maar zijn toenadering was een afknapper?
Mooie meiden hebben volgens mij altijd een vriend en zoniet danwel een neuker.. Dat is haast een ongeschreven regel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Capstan het volgende:
Oh, die leuke stagiaire waar ik het een tijdje geleden over had, heeft dus helemaal niet (zoals ik eerst dacht) een foto van haar vriend op haar telefoon; het zal een neefje of zo zijn.
Dat neemt niet weg dat ze alsnog een vriend zou kunnen hebben en ik er alsnog niks mee ga doen
Die neukt vanavond een sletje in het toilet van de plaatselijke dancing terwijl hij aan HC denkt:')quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
De arme knappe jongen toch hè, weer ongeluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |