Kenjenagaanquote:
Dat is lief, alsof het een koud trillend rietje is die jij wel wil verwarmen met je grote handenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:54 schreef Capstan het volgende:
Dat zweten valt dan dan weer mee. Maar het voelt gewoon minder prettig. Alsof ik liever zelf voor de warmte zorg
Gelukkig is er nog iets romantisch danquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is lief, alsof het een koud trillend rietje is die jij wel wil verwarmen met je grote handen![]()
De romantiek van het afberen
Nah, eens moeten we daar toch overheen komenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die smiley is verboden in dit topic.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Arme andere users!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga uitloggen als ik nog 2 van die smiley's ziequote:
Dat dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog iets romantisch dan
Niet uitloggen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga uitloggen als ik nog 2 van die smiley's zie![]()
De pedo Kree smiley![]()
Waar hangt die tegenwoordig uit eigenlijk?
You're asking for itquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga uitloggen als ik nog 2 van die smiley's zie![]()
De pedo Kree smiley![]()
Waar hangt die tegenwoordig uit eigenlijk?
Nu log ik uit. Fijn leven allemaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niet uitloggen!
We houden allemaal van je![]()
![]()
![]()
(waren er 3)
Tot snelquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nu log ik uit. Fijn leven allemaal
Tot vanavondquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen pedo's knipogen blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:05 schreef Royco1 het volgende:
Pedo? wat heb ik nu weer allemaal gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige users hebben eenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:05 schreef Royco1 het volgende:
Pedo? wat heb ik nu weer allemaal gemist
Je kunt helemaal niet zonder me.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor eeuwig?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Straks heeft ze alles meegelezen en komt ze binnenvallen met een 'gefoptquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor eeuwig?![]()
Je moet al mijn successen nog meemaken.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:07 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen pedo's knipogen blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inside joke.
Nee, het idee dat een bepaalde smiley voor altijd verboden is, is gewoonweg wat flauwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |