Jij houdt ook niet echt van de VVD. Zeker nu.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
Die Rutte ook met zn klote VVD-lach.
Iedere boom bloesemde ook al was het midden in de winter, de leider kwam tot aard, de verlosser, de verpleger der ons aller behoefte!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tijdens Geerst geboorte brulde een zeemonster voor de kust van Scheveningen luidkeels en zong een vertederend lied.
Whut... ?quote:
Wolla Aleikum Shalam!quote:
quote:
Linksen kunnen niet tegen vreugde.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet echt van de VVD. Zeker nu.
En Cameron moet zijn hemd onder zijn pak uit laten komen.quote:
Vrede zij met u. In het Straat-Arabischquote:
Linksen zijn nooit tegen vreugde voor iedereen. Rechtsen voor een select gezelschap. De goddelijken in het bedrijfsleven.quote:
Vrede kan nooit kwaad. Straks is het weer Kerst.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrede zij met u. In het Straat-Arabisch
Wat lijkt het me heerlijk om op een ministerie te werken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)nvaller-bij-abn.html
Waar vier jij het?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vrede kan nooit kwaad. Straks is het weer Kerst.
Leugens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Linksen zijn nooit tegen vreugde voor iedereen. Rechtsen voor een select gezelschap. De goddelijken in het bedrijfsleven.
Ik heb hetzelfde, maar dan met spreekwoorden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat lijkt het me heerlijk om op een ministerie te werken.
Die hele ambtenarij op sleeptouw moeten nemen omdat ze van toeters nog blazen weten.
Linksen zijn voor vreugde voor iedereen, maar die vreugde verdien je enkel als je 110% van je loon afstaat aan vadertje staat.quote:
Hihi, toeten noch blazen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, maar dan met spreekwoorden.
3 dagen lang?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |