Wat verwacht je daarmee te bereiken? Waarschijnlijk kost het je tijd, geld en moeite maar levert het helemaal niks op.quote:Ik daarentegen, wil nog gewoon aangifte bij de politie of die klootzak gewoon een keer op zoeken en vragen waar die bedreigingen voor nodig waren.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:03 schreef Scrummie het volgende:
Je vader overhalen NIET die 200,- te betalen. Politie inschakelen
Gewoon aangifte doen vanwege bedrijging en intinmidatie, hij probeerde immers je vader aan te raken / te slaan. Hierbij een schadevergoeding eisen mag hij gaan betalen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:03 schreef Scrummie het volgende:
Je vader overhalen NIET die 200,- te betalen. Politie inschakelen, en bij aanhoudende dreigementen en het niet optreden van justitie mij een PM sturen, schoppen we die gozer helemaal kapot!
Uiteraard een Feyenoorder.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:03 schreef Scrummie het volgende:
Je vader overhalen NIET die 200,- te betalen. Politie inschakelen, en bij aanhoudende dreigementen en het niet optreden van justitie mij een PM sturen, schoppen we die gozer helemaal kapot!
OT: Niet betalen, als er volgens de verzekeringsmaatschappij niet genoeg bewijs is, dan zegt dat al genoeg dat hij je vader probeert af te persen. Aangifte doen en afwachten. En je deur goed op slot doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Uiteraard een Feyenoorder voetbalfan.
Je begrijpt dat als je (vader) hem dat geld geeft, dat ie hierna weer meer geld gaat vragen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:58 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
...
Op de één of andere manier heeft ie mijn vader toch zo ver te krijgen dat ie 200 euro gaat overmaken.
...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:15 schreef Spaceman_Spiff het volgende:
[..]
Je begrijpt dat als je (vader) hem dat geld geeft, dat ie hierna weer meer geld gaat vragen.
Geld geven is bij deze een garantie dat ie jullie blijft lastigvallen.
Die mogelijkheid bestaat uiteraard. Mijn vader is er echter van overtuigd dat dit niet gebeurd. Hij is naïef, maar ook behoorlijk koppig. Hem kennende wordt het onmogelijk hem over te halen die gast geen geld te geven. Mij kan het echt niet boeien dat die gast mij af en toe staat op te wachten. Mijn vader daarentegen is doodsbang dat of hij of ik een keer door het lint gaat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waarom zou je in godsnaam 200 euro betalen.
Damn.
FOK! knokploegquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:03 schreef Scrummie het volgende:
schoppen we die gozer helemaal kapot!
Kun je ook normaal redeneren of scheld jij meteen op alles en iedereen. Dat kan ook de reden zijn dat je niet normaal met deze meneer kan converseren.quote:Die hoerenzoon kwam dus verhaal halen, noemde mijn vader een oplichter en beloofde hem op te zoeken en neer te steken. Bovendien zei hij, weet ie waar zijn zoon (ik dus) woont en hem wel even zal opzoeken als er niets gebeurd. .......... Enfin, mijn vader werd net gebeld door die kankerlijer.....Ik daarentegen, wil nog gewoon aangifte bij de politie of die klootzak gewoon een keer op zoeken en vragen waar die bedreigingen voor nodig waren. Wat denken jullie?
Deze meneer? Schei uit, zeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Kun je ook normaal redeneren of scheld jij meteen op alles en iedereen. Dat kan ook de reden zijn dat je niet normaal met deze meneer kan converseren.
Let eens op je taalgebruik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:33 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
Ja tering, krijg nu net te horen dat ze al af hebben gesproken om het hierbij te laten en het officieel te maken. Ja, wat kan ik nu nog doen?
Scrummie inschakelen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:33 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
Ja tering, krijg nu net te horen dat ze al af hebben gesproken om het hierbij te laten en het officieel te maken. Ja, wat kan ik nu nog doen?
tegen je vader zeggen dat je z'n zoon niet meer bent en vanavond op het vliegtuig stapt naar australiëquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:33 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
Van ons drieen ben ik de enige die normaal heeft kunnen converseren. Hoe heb ik ze in anders bedaard kunnen krijgen? Door zelf te gaan schelden en schreeuwen? Daarom snap ik ook niet waarom hij mij iets wilt aandoen, aangezien ik hem ten alle tijde respectvol ter woord heb gestaan. Vanaf nu zal dat echter anders zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Kun je ook normaal redeneren of scheld jij meteen op alles en iedereen. Dat kan ook de reden zijn dat je niet normaal met deze meneer kan converseren.
Ben dat politiek correct verdomme zat. Ik neem al die tijd een diplomatieke houding aan die voor mij niet natuurlijk aanvoelt.quote:
Ga ergens anders de huilie uithangen!quote:
Grove omgangsvormen zullen je niet helpen om dit probleem op te lossen. Het zal uiteindelijk averechts werken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:37 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
[..]
Ben dat politiek correct verdomme zat. Ik neem al die tijd een diplomatieke houding aan die voor mij niet natuurlijk aanvoelt.
Ik wil je dit met klem afraden. Meneer in kwestie heeft al blijk gegeven van een onprettige benadering. Dit geval laten escaleren gaat geen bevredigend resultaat geven voor beide partijen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:40 schreef Akwasi het volgende:
IS HET GODVERDOMME NOU AFGELOPEN MET DAT GEJANK WE GAAN DIE VENT STAMPEN.
Denk je nou serieus dat ik hem zo te woord sta? Vieze troll doe ff normaal. Die gast dreigt dat ie mijn vader gaat neersteken, maar als ik een paar scheldwoordjes plaats op een forum neem jij daar aanstoot aan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:40 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Grove omgangsvormen zullen je niet helpen om dit probleem op te lossen. Het zal uiteindelijk averechts werken.
Okéquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:43 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik wil je dit met klem afraden. Meneer in kwestie heeft al blijk gegeven van een onprettige benadering. Dit geval laten escaleren gaat geen bevredigend resultaat geven voor beide partijen.
Wat kan het mij nou schelen dat een oplossing hem geen bevredigend resultaat geeft? Gozer, die gast zijn schade wordt niet vergoed omdat niet bewezen kan worden dat die schade door ons is veroorzaakt. Natuurlijk is hij dan de verliezer en terecht ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:43 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik wil je dit met klem afraden. Meneer in kwestie heeft al blijk gegeven van een onprettige benadering. Dit geval laten escaleren gaat geen bevredigend resultaat geven voor beide partijen.
Beste Tjap.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:45 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
[..]
Wat kan het mij nou schelen dat een oplossing hem geen bevredigend resultaat geeft? Gozer, die gast zijn schade wordt niet vergoed omdat niet bewezen kan worden dat die schade door ons is veroorzaakt. Natuurlijk is hij dan de verliezer en terecht ook.
Dat betekent dat de Marokkanen nog ingeschakeld kunnen worden! De troef, de joker! Haal ze erbij, betrek ze erin!quote:
Misschien is dit wel het belangrijkste.quote:Mijn vader is opgelucht dat ie het achter zich kan laten aangezien het een moeilijk jaar voor ons is geweest.
Mijn vader heeft mij gevraagd het hierbij te laten zitten. Hij zei spijt te hebben dat hij mij hierbij heeft betrokken en wilt niet dat ik zijn problemen ga oplossen. Ik wil, aan de ene kant, niet dat hij denkt dat ik geen gehoor geef aan zijn verzoeken en aan de andere kant wil ik die gast gewoon bewerken met een honkbalknuppel. Wtf denkt hij wel niet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:03 schreef Mishu het volgende:
Je kan alsnog aangifte doen want hij heeft jou ook bedreigd. Je hoeft het hier dus niet bij te laten zitten.
En haal inderdaad de Marokkanen erbij.
Ik zou hem ook serieus pakken. En mocro's kun je tenminste op rekenen als het om een geweldsgevalletje gaat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:08 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij gevraagd het hierbij te laten zitten. Hij zei spijt te hebben dat hij mij hierbij heeft betrokken en wilt niet dat ik zijn problemen ga oplossen. Ik wil, aan de ene kant, niet dat hij denkt dat ik geen gehoor geef aan zijn verzoeken en aan de andere kant wil ik die gast gewoon bewerken met een honkbalknuppel. Wtf denkt hij wel niet?
De Marokkanen zijn er al min of meer bij betrokken. Twee vrienden van mij zijn bereid hem samen met mij op te zoeken. Ik heb alles van hem. Ook het adres van zijn vriendin waar hij vaak is.
Ik raad het je af. Vrienden van jou ga je er ook in betrekken. En het leidt alleen maar tot rotzooi. Dit gaat over en weer en van kwaad tot erger. Wees wijzer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:08 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij gevraagd het hierbij te laten zitten. Hij zei spijt te hebben dat hij mij hierbij heeft betrokken en wilt niet dat ik zijn problemen ga oplossen. Ik wil, aan de ene kant, niet dat hij denkt dat ik geen gehoor geef aan zijn verzoeken en aan de andere kant wil ik die gast gewoon bewerken met een honkbalknuppel. Wtf denkt hij wel niet?
De Marokkanen zijn er al min of meer bij betrokken. Twee vrienden van mij zijn bereid hem samen met mij op te zoeken. Ik heb alles van hem. Ook het adres van zijn vriendin waar hij vaak is.
Idd maak het maar gelijk af, djoeke die handen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:12 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik raad het je af. Vrienden van jou ga je er ook in betrekken. En het leidt alleen maar tot rotzooi. Dit gaat over en weer en van kwaad tot erger. Wees wijzer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:12 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik zou hem ook serieus pakken. En mocro's kun je tenminste op rekenen als het om een geweldsgevalletje gaat.
Vast een fucking lowlife die even uit wanhoop met een hoop geschreeuw wat poen uit een oudere heer probeert te persen.
Ik had ook telefonisch contact opgenomen met de politie. Ik vroeg hem wat zij konden doen als ik aangifte zou indienen. Nou, zei hij, dan komt er hoogstwaarschijnlijk een wijkagent bij hem langs en die zal hem duidelijk maken dat bedreiging met geweld echt niet kan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:12 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik zou hem ook serieus pakken. En mocro's kun je tenminste op rekenen als het om een geweldsgevalletje gaat.
Vast een fucking lowlife die even uit wanhoop met een hoop geschreeuw wat poen uit een oudere heer probeert te persen.
wat bedoel je met officieel maken? je vader bekent schuld? lijkt me een slecht plan, dan is er straks schade die in eerste instantie over het hoofd is gezien, en krijgt je vader nog een rekeningquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:33 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
Nee hij bekent geen schuld. Die kil gaat contact opnemen met zijn verzekeraar en zegt af te zien van verdere schade vervolging.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:16 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wat bedoel je met officieel maken? je vader bekent schuld? lijkt me een slecht plan, dan is er straks schade die in eerste instantie over het hoofd is gezien, en krijgt je vader nog een rekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |