abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:58:16 #1
346029 Lijpe_Tjap
Ik word helemaal lijp g
pi_105380632
Vijf maanden geleden deed er zich een akkefietje voor mijn deur voor. Mijn vader die mij kwam bezoeken werd agressief benaderd door een klant van een coffeeshop iets verderop. Die gozer beweerde dat mijn vader bij het fileparkeren zijn auto had geraakt en nu schade had aan de achterbumper. Mijn vader geloofde het niet en het mondde uit in een conflict waarbij ik die gozer met veel kracht moest tegenhouden omdat hij mijn vader te lijf wilde gaan. Uiteindelijk heb ik ze beide bedaard gekregen en hebben ze de schadeformulieren ingevuld en opgestuurd naar verzekeringsmaatschappijen.

Een paar maanden later werd ik benaderd door die gozer. Hij stond mij hoogstwaarschijnlijk op te wachten bij de deur. Hij vroeg mij waarom hij nog niets had gehoord van de verzekering en beweerde dat mijn vader een oplichter was. Opmerkelijk is dat hij beweerde twee weken na het incident aangereden te zijn door een advocaat en dat diegene wel zo netjes was om alles snel te regelen. Hij was enigszins opgelaten, maar ik heb hem rustig te woord gestaan en beloofde hem later op de dag terug te bellen. Uiteindelijk heb ik hem het referentienummer van de zaak gegeven en hij zei dat hij het zou regelen met de verzekering. Verder maakte ik hem duidelijk dat wij nu geen partijen meer zijn in deze kwestie, maar dat de verzekeringsmaatschappijen het maar moesten uitvechten.

Gisteren had ik vijf gemiste oproepen van die gozer. Hij probeerde mij te bereiken nadat hij een gesprek had gehad met mijn vader (hoe the fuck komt die gast aan zijn telefoonnummer). Van mijn vader hoorde ik dus dat de verzekering niet zijn schade wilt vergoeden, omdat er niet genoeg bewijs zou zijn geweest dat mijn vader ervoor verantwoordelijk was. Die hoerenzoon kwam dus verhaal halen, noemde mijn vader een oplichter en beloofde hem op te zoeken en neer te steken. Bovendien zei hij, weet ie waar zijn zoon (ik dus) woont en hem wel even zal opzoeken als er niets gebeurd. Mijn vader is hier, heel begrijpelijk, erg van geschrokken. Ikzelf wil aangifte doen bij de politie, maar mijn vader is bang voor represailles, niet om het allerminst dat ook zijn kinderen bedreigd worden.

Vandaag heb ik telefonisch contact opgenomen met de politie om advies in te winnen. Kort gezegd, hij drong erop aan dat wij aangifte deden en dat angst geen reden moest zijn om deze gast zijn gang te laten gaan. Enfin, mijn vader werd net gebeld door die kankerlijer. Hij kwam zijn excuses aanbieden en zei dat ie spijt had van zijn bedreigingen. Op de één of andere manier heeft ie mijn vader toch zo ver te krijgen dat ie 200 euro gaat overmaken.

Mijn vader is opgelucht dat ie het achter zich kan laten aangezien het een moeilijk jaar voor ons is geweest. Ik daarentegen, wil nog gewoon aangifte bij de politie of die klootzak gewoon een keer op zoeken en vragen waar die bedreigingen voor nodig waren. Wat denken jullie?
  Boks-Chick vrijdag 9 december 2011 @ 16:01:58 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105380762
Ik denk dat die gozer een oplichter is. Het is wel heel apart dat hij kort daarna aangereden is door een advocaat 'die het wel netjes heeft geregeld met hem' yeah right :')

en die schade, was die dan zo mega :?
lolwut
pi_105380810
Je vader overhalen NIET die 200,- te betalen. Politie inschakelen, en bij aanhoudende dreigementen en het niet optreden van justitie mij een PM sturen, schoppen we die gozer helemaal kapot!
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:04:01 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_105380813
quote:
Ik daarentegen, wil nog gewoon aangifte bij de politie of die klootzak gewoon een keer op zoeken en vragen waar die bedreigingen voor nodig waren.
Wat verwacht je daarmee te bereiken? Waarschijnlijk kost het je tijd, geld en moeite maar levert het helemaal niks op.
pi_105380839
Waarom zou je in godsnaam 200 euro betalen.

Damn. :')
pi_105380890
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:03 schreef Scrummie het volgende:
Je vader overhalen NIET die 200,- te betalen. Politie inschakelen
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:08:13 #7
326567 GeileKip
meneer de uil
pi_105380954
quote:
Je vader overhalen NIET die 200,- te betalen. Politie inschakelen, en bij aanhoudende dreigementen en het niet optreden van justitie mij een PM sturen, schoppen we die gozer helemaal kapot!
Gewoon aangifte doen vanwege bedrijging en intinmidatie, hij probeerde immers je vader aan te raken / te slaan. Hierbij een schadevergoeding eisen mag hij gaan betalen.
Zo kan elke idioot wel geld komen halen bij een willekeurig persoon.
FOkkers zegen altijd: It didnt happen without pics enzo.
De politie en de verzekering zegt: Zonder bewijs gebeurde het niet.

Misschien heeft de malloot zelf wel zijn auto tegen een paaltje gereden.

groeten
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:09:18 #8
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_105380992
Klappen geven! Vraag anders de FOK! knokploeg!
Trotse Belg.
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:10:21 #9
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105381028
quote:
Uiteraard een Feyenoorder. :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_105381116
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:10 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Uiteraard een Feyenoorder voetbalfan. :')
OT: Niet betalen, als er volgens de verzekeringsmaatschappij niet genoeg bewijs is, dan zegt dat al genoeg dat hij je vader probeert af te persen. Aangifte doen en afwachten. En je deur goed op slot doen.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:15:30 #11
346029 Lijpe_Tjap
Ik word helemaal lijp g
pi_105381176
Ik heb hem meerdere malen gezegd dat we die gozer geen cent geven. Je moet begrijpen dat mijn vader een echte family man is. Hij is daarnaast erg conflictmijdend. Hoewel ik het niet met hem eens ben, begrijp ik het wel enigszins vanuit zijn perspectief en in het achterhoofd houdend dat we net een zware periode achter de rug hebben.

Dat alles hoeft mij er echter niet van te weerhouden om die gast een keer op te zoeken met een paar vrienden.
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:15:47 #12
44959 Spaceman_Spiff
Erg vaag vandaag
pi_105381184
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:58 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
...
Op de één of andere manier heeft ie mijn vader toch zo ver te krijgen dat ie 200 euro gaat overmaken.
...
Je begrijpt dat als je (vader) hem dat geld geeft, dat ie hierna weer meer geld gaat vragen.
Geld geven is bij deze een garantie dat ie jullie blijft lastigvallen.
pi_105381289
tweehonderd euro eisen in een procedure ;)

bedreiging en intimidatie inderdaad!

Of klop geven, met wat middeleeuwse hulpmiddelen ;)
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:20:03 #14
346029 Lijpe_Tjap
Ik word helemaal lijp g
pi_105381308
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:15 schreef Spaceman_Spiff het volgende:

[..]

Je begrijpt dat als je (vader) hem dat geld geeft, dat ie hierna weer meer geld gaat vragen.
Geld geven is bij deze een garantie dat ie jullie blijft lastigvallen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waarom zou je in godsnaam 200 euro betalen.

Damn. :')
Die mogelijkheid bestaat uiteraard. Mijn vader is er echter van overtuigd dat dit niet gebeurd. Hij is naïef, maar ook behoorlijk koppig. Hem kennende wordt het onmogelijk hem over te halen die gast geen geld te geven. Mij kan het echt niet boeien dat die gast mij af en toe staat op te wachten. Mijn vader daarentegen is doodsbang dat of hij of ik een keer door het lint gaat.
pi_105381348
lint alvast meenemen naar je pa
duidelijk maken dat je daardoor gaat als ie geld over maakt ;)
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:23:15 #16
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_105381401
Foto en adres van gozer plaatsen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_105381498
Gewoon vragen of je een telefoonnummer kan krijgen van die advocaat en aan hem vragen of het wel waar is
pi_105381648
quote:
schoppen we die gozer helemaal kapot!
FOK! knokploeg _O_
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_105381655
quote:
Die hoerenzoon kwam dus verhaal halen, noemde mijn vader een oplichter en beloofde hem op te zoeken en neer te steken. Bovendien zei hij, weet ie waar zijn zoon (ik dus) woont en hem wel even zal opzoeken als er niets gebeurd. .......... Enfin, mijn vader werd net gebeld door die kankerlijer.....Ik daarentegen, wil nog gewoon aangifte bij de politie of die klootzak gewoon een keer op zoeken en vragen waar die bedreigingen voor nodig waren. Wat denken jullie?
Kun je ook normaal redeneren of scheld jij meteen op alles en iedereen. Dat kan ook de reden zijn dat je niet normaal met deze meneer kan converseren.
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:33:50 #20
346029 Lijpe_Tjap
Ik word helemaal lijp g
pi_105381725
Ja tering, krijg nu net te horen dat ze al af hebben gesproken om het hierbij te laten en het officieel te maken. Ja, wat kan ik nu nog doen?
pi_105381738
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Kun je ook normaal redeneren of scheld jij meteen op alles en iedereen. Dat kan ook de reden zijn dat je niet normaal met deze meneer kan converseren.
Deze meneer? Schei uit, zeg.
Dit, dus.
pi_105381747
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:33 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
Ja tering, krijg nu net te horen dat ze al af hebben gesproken om het hierbij te laten en het officieel te maken. Ja, wat kan ik nu nog doen?
Let eens op je taalgebruik.
pi_105381749
quote:
Scrummie inschakelen.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_105381785
quote:
tegen je vader zeggen dat je z'n zoon niet meer bent en vanavond op het vliegtuig stapt naar australië
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:36:03 #25
346029 Lijpe_Tjap
Ik word helemaal lijp g
pi_105381797
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Van ons drieen ben ik de enige die normaal heeft kunnen converseren. Hoe heb ik ze in anders bedaard kunnen krijgen? Door zelf te gaan schelden en schreeuwen? Daarom snap ik ook niet waarom hij mij iets wilt aandoen, aangezien ik hem ten alle tijde respectvol ter woord heb gestaan. Vanaf nu zal dat echter anders zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')