SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Door die vorige TT moest ik er steeds aan denkenquote:
Ruben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:27 schreef bijdehand het volgende:
Wie voelt zich aangesproken door de TT?
quote:
quote:
Je kunt ook gewoon een afro laten groeien.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:41 schreef bijdehand het volgende:
Maar wie laat dan ook net bij een fokmeet een poster liggen... dan word je toch bijna automatisch een meme?
Ja, of als je een afro hebtquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:41 schreef bijdehand het volgende:
Maar wie laat dan ook net bij een fokmeet een poster liggen... dan word je toch bijna automatisch een meme?
Nee wie heeft er nou een poster van zichzelf? Dat is sowieso alquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:41 schreef bijdehand het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een afro laten groeien.
QFTquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee wie heeft er nou een poster van zichzelf? Dat is sowieso al![]()
Dit ook ja; very true.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee wie heeft er nou een poster van zichzelf? Dat is sowieso al![]()
Narcismequote:Op vrijdag 9 december 2011 15:45 schreef Muisraket het volgende:
Was het trouwens geen cadeau? Maar dan rijst de vraag: waarom zou je iemand een poster van zichzelf cadeau doen?
Ik kan niet hakken. Groetjens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Butsers wij gaan sws hakken bij masters
Was een cadeautje voor een meisjequote:Op vrijdag 9 december 2011 15:45 schreef Muisraket het volgende:
Was het trouwens geen cadeau? Maar dan rijst de vraag: waarom zou je iemand een poster van zichzelf cadeau doen?
Zoiets geef je zelfs niet voor de grap.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was een cadeautje voor een meisjeEcht zo triest eigenlijk.
Boeien, gewoon losgaan. Gr gr Terror Keesquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik kan niet hakken. Groetjens.
Sowiesoquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Boeien, gewoon losgaan. Gr gr Terror Kees
Nog bedankt voor die poster met jou eropquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zoiets geef je zelfs niet voor de grap.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die poster met jou erop
Doet Hertog Jan ook mee of heb je pussybier?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:53 schreef shifto het volgende:
Ik ga maar eens verplicht pokeren met bier en collega's
Sterktequote:Op vrijdag 9 december 2011 15:53 schreef shifto het volgende:
Ik ga maar eens verplicht pokeren met bier en collega's
Palm deed mee!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doet Hertog Jan ook mee of heb je pussybier?
Nee hoor meidquote:
Het happen maakt het wel enorm leuk af en toe ja!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:32 schreef Muisraket het volgende:
En ik denk dat we wel kunnen concluderen dat het ook een stuk stiller is als ik niet het halve topic quote of elke keer hap.![]()
![]()
Da's wel zonde dan want ik probeer me in te houden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Het happen maakt het wel enorm leuk af en toe ja!![]()
![]()
Ja, elke keer dat jij je inhoud, is het stil (en god kills a kitten).quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Da's wel zonde dan want ik probeer me in te houden.
Haha, het is echt niet dat ik me elke seconde in moet houden hoor. En noooooooquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, elke keer dat jij je inhoud, is het stil (en god kills a kitten).
Ik vraag mij sowieso wel af hoe bewust je er mee omgaat. Volgens mij hap je namelijk 9/10x zonder dat je het doorhebt!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha, het is echt niet dat ik me elke seconde in moet houden hoor. En nooooooo
Als jij hapt is het wel awesome jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Da's wel zonde dan want ik probeer me in te houden.
Ja, alleen 2 in een kwartier op een lege maag voel je toch wel ergens een beetje hangenquote:
Bitch please, ik weet echt wel dat ik hap hoor, maar dat maakt me gewoon niet altijd uit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik vraag mij sowieso wel af hoe bewust je er mee omgaat. Volgens mij hap je namelijk 9/10x zonder dat je het doorhebt!![]()
En jadaarom!!!
Ja klopt, dan doet de alcohol z'n werk veel beterquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, alleen 2 in een kwartier op een lege maag voel je toch wel ergens een beetje hangenGelukkig zo naar huis en lekker eten!
Ik geloof je...quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bitch please, ik weet echt wel dat ik hap hoor, maar dat maakt me gewoon niet altijd uit.
Ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja klopt, dan doet de alcohol z'n werk veel beter
Puppies?! (Kusje op je neusquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef bijdehand het volgende:
Geen ruzie, puppies van me![]()
En drinken op een lege maag is klote als het sterke drank is
Wilde dat je ging happen..quote:
Zo heb ik mijn drank het liefstquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef bijdehand het volgende:
Geen ruzie, puppies van me![]()
En drinken op een lege maag is klote als het sterke drank is
Bewaar dat kusje maar danquote:
I like my women the way I like my whiskey: 12 years old and mixed up with cokequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:42 schreef shifto het volgende:
Zo heb ik mijn drank het liefsten dan zon erge honger hebben dat je 4 broodjes doner besteld
I like scotch that's old enough to order its own scotchquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I like my women the way I like my whiskey: 12 years old and mixed up with coke
of
I like my women the way I like my wine: 12 years old and locked in my basement
![]()
4 broodjes doner krijg ik nevernooit op
Je kent me!quote:
Juist chill.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:47 schreef bijdehand het volgende:
Kotsen en dan daarna weer verder eten
Dit. Dat is serieus het punt waar ik het meest tegenop kijk. Ik heb een klein beetje braakangst.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:47 schreef bijdehand het volgende:
Kotsen en dan daarna weer verder eten
Kotsen is kut, maar als je dronken bent krijg je er niet heel veel van mee dus scheelt ook weerquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit. Dat is serieus het punt waar ik het meest tegenop kijk. Ik heb een klein beetje braakangst.
Sowieso moet je dan zat zijn en dan doorzuipen. Ik merk altijd precies wanneer ik te veel op heb (of ik moet als een bezetene vodka drinkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit. Dat is serieus het punt waar ik het meest tegenop kijk. Ik heb een klein beetje braakangst.
Weekendquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:54 schreef bijdehand het volgende:
Zo mag bijna naar huis na een dag noeste arbeid verricht te hebben!
Ik ga ook afsluiten mensen, spam vanavond wel weer het e.e.a!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:54 schreef bijdehand het volgende:
Zo mag bijna naar huis na een dag noeste arbeid verricht te hebben!
Joepie!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga ook afsluiten mensen, spam vanavond wel weer het e.e.a!
Ik ga je dronken smssenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef bijdehand het volgende:
Vanavond spam ik niet zoveel maar ik kan wel makkelijk op facebookchat, sms en whatsappHow sad
Dealquote:
Ga je dan wel terug smssen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deal![]()
Deed Ruben vorige week bij mij
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef Muisraket het volgende:
Eerst dwarsfluitles, daarna weekend!Vanavond ben ik weg, maar misschien spam ik wel stiekem op shifto's account of zo.
Heb nog zat smsjes in m'n tegoed dus sms terugquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga je dan wel terug smssen?
Ruben is stom!
We hebben een dealquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb nog zat smsjes in m'n tegoed dus sms terug
Jij smst als eerstquote:
Na 10 bier anders durf ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij smst als eerst![]()
En ik ga nu m'n pc uitgooienDag vriendjes en vriendinnetjes
Voor wat? Je verjaardag, je wekelijkse kater, je rijbewijs?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Morgen mogen jullie mij best wel feliciteren.
first time homosexquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor wat? Je verjaardag, je wekelijkse kater, je rijbewijs?
te makkelijk, ben moequote:
Een wat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 06:30 schreef Kutstudent het volgende:
Louter geprobeerd een towerbridge te fiksen vanavond. Niet gelukt.
Vrouw van voren en achter tegelijk nemen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen mensjes.
[..]
Een wat?
Aha gewoon een trio dus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vrouw van voren en achter tegelijk nemen.
Een devils treesome. En ze moet er wel tussen hangen.quote:
goeiemorgen MRquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:31 schreef Muisraket het volgende:
Goedemorgen mensen! En gefeliciteerd Vodafone!Eindelijk 17, toch?
DeJori, hoi!quote:
Moet je lang werken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:20 schreef Muisraket het volgende:
I killed the topic.Of mensen slapen uit.. Dat lukte bij mij vandaag niet, dus vanavond ben ik echt compleet gesloopt. Heel handig, want ik moet werken.
</emomonoloog>
3 tot kwart voor 9. Dus op zich wel te doen maar ik ben niets gewend qua werktijden.quote:
Wat een rare tijden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
3 tot kwart voor 9. Dus op zich wel te doen maar ik ben niets gewend qua werktijden.
Nouja 3 uur heb ik zelf aangegeven omdat ik uit wilde slapen, de Ap is open tot 8 uur, inclusief sluiten wordt dat officieel kwart voor 9. En vorig schooljaar werkte ik elke dag (ma-vr) maar 3 uur, dus ik moet hier nog wel even aan wennen ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat een rare tijden.En nog best veel uur.. Hoezo niks gewend? Werk je normaal minder?
Wow iedere dag na school nog drie uur?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja 3 uur heb ik zelf aangegeven omdat ik uit wilde slapen, de Ap is open tot 8 uur, inclusief sluiten wordt dat officieel kwart voor 9. En vorig schooljaar werkte ik elke dag (ma-vr) maar 3 uur, dus ik moet hier nog wel even aan wennen ja.
Nee, vorig jaar hoefde ik maar 2 tot 3 dagen in de week naar school en moest ik er ook pas om 4 uur 's middags zijn. Zat er dan wel tot 's avonds laat, maar dat was eigenlijk best fijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow iedere dag na school nog drie uur?En wel begrijpelijk dat je hier dan aan moet wennen, opzich wel lekker om, om drie uur te beginnen.
Oh oke dan was het ideaal te combinerenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar hoefde ik maar 2 tot 3 dagen in de week naar school en moest ik er ook pas om 4 uur 's middags zijn. Zat er dan wel tot 's avonds laat, maar dat was eigenlijk best fijn.
Precies, dus dit valt tégen. Maar doordeweeks werken is vaak gewoon niet praktisch i.v.m. wisselende roosters. Oh en concerten doordeweeks.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh oke dan was het ideaal te combinerenEn dat is inderdaad fijn, gewoon in je weekend echt vrij i.p.v. nog te moeten werken
Ach eigenlijk past werken gewoon nooit in de planning toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Precies, dus dit valt tégen. Maar doordeweeks werken is vaak gewoon niet praktisch i.v.m. wisselende roosters. Oh en concerten doordeweeks.
Haha, klopt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach eigenlijk past werken gewoon nooit in de planning toch?
Even uitslapen moet kunnen, hele week al om half 7 mn bed uitquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:20 schreef Muisraket het volgende:
I killed the topic.Of mensen slapen uit.. Dat lukte bij mij vandaag niet, dus vanavond ben ik echt compleet gesloopt. Heel handig, want ik moet werken.
</emomonoloog>
Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat een rare tijden.En nog best veel uur.. Hoezo niks gewend? Werk je normaal minder?
Oeps, moest verder lezenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja 3 uur heb ik zelf aangegeven omdat ik uit wilde slapen, de Ap is open tot 8 uur, inclusief sluiten wordt dat officieel kwart voor 9. En vorig schooljaar werkte ik elke dag (ma-vr) maar 3 uur, dus ik moet hier nog wel even aan wennen ja.
Jij wil uitzicht op een man tijdens het neukenquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:46 schreef Kutstudent het volgende:
Vannacht afgesproken met een maatje dat we voor oud en nieuw of niks, of een towerbridge gaan fiksen, puur voor het verhaal.
Gisteravond nog bijna gelukt ook.
Jij wil dat niet als verhaal kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij wil uitzicht op een man tijdens het neuken
Doe dan als Todd, met z'n trio. Not the cool kind.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij wil dat niet als verhaal kunnen vertellen.
??quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe dan als Todd, met z'n trio. Not the cool kind.
MMM denk ik (of MMV) i.p.v. MVV.quote:
Towerbridge is MMV.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
MMM denk ik (of MMV) i.p.v. MVV.
Klopt, ik heb slecht geslapen, sorry.quote:
Tod zegt ooit 'I once had a threesome, but not the cool kind'quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
MMM denk ik (of MMV) i.p.v. MVV.
Weet ik, maar ik zat te denken welk type hij daarmee bedoelde. Of dat MMM was of MMV.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tod zegt ooit 'I once had a threesome, but not the cool kind'
Ik denk MMMquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zat te denken welk type hij daarmee bedoelde. Of dat MMM was of MMV.
Die edit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En dan is KK zeker het brugdeel
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En dan is KK zeker het brugdeel
*Probeert niet te happen*quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee nee, dat is jouw fantasie
Tik 'em aan!quote:
Je bent gewoon te laat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:21 schreef shifto het volgende:
"Goedemorgen Shifto!!!" ....
Yo..................
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je bent gewoon te laat.Maar hier is je zwaaiende emo, kleine emo:
HEEEEEEJ SHIFTOOO!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:21 schreef shifto het volgende:
"Goedemorgen Shifto!!!" ....
Yo..................
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En het liedje begon zo leuk
Maar je moet elkaar dan toch highfiven?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:47 schreef Kutstudent het volgende:
De bedoeling is gewoon MVM. Niks anders. As long as the eyes don't meet and the balls don't touch.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar je moet elkaar dan toch highfiven?
Ja klopt ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:46 schreef bijdehand het volgende:
SHIFTO IS IN DA HOUSE MIJN DAG KAN NIET MEER STUK!
Hahahahaha!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof jullie dan elkaar niet gaan aankijkenquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eén keer aankijken tijdens een high-five is wel anders dan elkaar de hele tijd zwoel aankijken hè.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof jullie dan elkaar niet gaan aankijken
En aanrakenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof jullie dan elkaar niet gaan aankijken
Jij geeft nooit iemand een hand, of een high five?quote:
Tijdens de seks? Een andere man?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij geeft nooit iemand een hand, of een high five?
Ja maar normaliter niet elkaars ballenquote:
Zal vast de vriendschap versterkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
Eén keer aankijken tijdens een high-five is wel anders dan elkaar de hele tijd zwoel aankijken hè.Lijkt me wel lullig als je net klaarkomt op het moment dat je de persoon tegenover je aankijkt.
En trouwens, je hoeft elkaar niet aan te kijken bij high fiven. Ik weet nog wel een keer toen ik en een clubgenoot beiden stonden te regelen, allebei chick tegen dezelfde muur beetje aan het schuren enalles, tijdens het regelen elkaar high five geven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tijdens de seks? Een andere man?
??
En hoe keken die chicks toen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En trouwens, je hoeft elkaar niet aan te kijken bij high fiven. Ik weet nog wel een keer toen ik en een clubgenoot beiden stonden te regelen, allebei chick tegen dezelfde muur beetje aan het schuren enalles, tijdens het regelen elkaar high five geven.
Zeker het laatstequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En hoe keken die chicks toen?Of waren ze te dronken om het te beseffen/er iets om te geven?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:58 schreef Kutstudent het volgende:
Waarschijnlijk merkten ze het wel door de plotselinge vibe van epicness in de lucht.
Heldquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, scheel. Dronken bitches
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Huishoudelijke mededeling; mocht er nou binnenkort iemand vermoord worden in 's-Hertogenbosch. Dikke kans dat ik het ben. Heb gisteren dingen lopen zeggen en nu ben ik een beetje bang voor represailles.
Bitch, je hebt de 'FOK! Den Bosch knokploeg' toch ter beschikking!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Huishoudelijke mededeling; mocht er nou binnenkort iemand vermoord worden in 's-Hertogenbosch. Dikke kans dat ik het ben. Heb gisteren dingen lopen zeggen en nu ben ik een beetje bang voor represailles.
What the...quote:
Wanneer?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
DANKJE SCHAT!quote:
DANKJE JORIquote:
DANKJEWEL MUISRAKET EN JAAAquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:31 schreef Muisraket het volgende:
Goedemorgen mensen! En gefeliciteerd Vodafone!Eindelijk 17, toch?
Feliciquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
DANKJE SCHAT!
[..]
DANKJE JORI
[..]
DANKJEWEL MUISRAKET EN JAAA
Kutventquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:12 schreef Kutstudent het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt nu officieel de status bereikt van topicbaby. Ik dacht dat je ouder was.
In een gesprek met iemand dingen verteld. Aan het einde van het gesprek komt een vriend naar me toe van; gaat dit over **? En toen zei die man; Die ken ik.. Dus ik nog verder vertellen onder het mom van dan weet je wel hoe hij echt is. Helaas bleek diegene tegen wie ik het vertelde een goede vriend van die vent te zijn.quote:
Zal het onthoudenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch, je hebt de 'FOK! Den Bosch knokploeg' toch ter beschikking!
Ok! Zolang het niet de familie Spierings ofzo is dan tenminstequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In een gesprek met iemand dingen verteld. Aan het einde van het gesprek komt een vriend naar me toe van; gaat dit over **? En toen zei die man; Die ken ik.. Dus ik nog verder vertellen onder het mom van dan weet je wel hoe hij echt is. Helaas bleek diegene tegen wie ik het vertelde een goede vriend van die vent te zijn.![]()
Leuk detail; die vent is familie en tot alles toe in staat.
[..]
Zal het onthouden
Jaa heel mooi kadoo maar allang gehad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:17 schreef BarrieButsers het volgende:
EN TELEFOONMAATSCHAPPIJ NOG CADEAUTJES GEHAD?
Thank god niet, maar met dat soort volk gaat hij dus wel om. Heb zojuist ook besloten dat ik met kerst niet naar mijn opa en oma ga omdat hij er dan ook is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok! Zolang het niet de familie Spierings ofzo is dan tenminste_!
Wat dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Jaa heel mooi kadoo maar allang gehad.
Maar de rest komt morgen
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Thank god niet, maar met dat soort volk gaat hij dus wel om. Heb zojuist ook besloten dat ik met kerst niet naar mijn opa en oma ga omdat hij er dan ook is.
Als ik het van een ander zo zou lezen zou ik echt denken wat een aanstellerquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok! Zolang het niet de familie Spierings ofzo is dan tenminste_!
Zeg dat maar niet te vlug.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan is het eindelijk toch nog goedkomen
Had hem in het BF topic gezien. Hoe mooie actie is dat danquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch, je hebt de 'FOK! Den Bosch knokploeg' toch ter beschikking!
bijdehand spreekt: jij moet mij ook nog bedanken want ik heb je ook gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
DANKJE SCHAT!
[..]
DANKJE JORI
[..]
DANKJEWEL MUISRAKET EN JAAA
Ondanks dat BDH deze zelf heeft getypt, geef ik mijn goedkeurig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:04 schreef DeJori het volgende:
Trouwens, bijdehand is fucking awesome
Wazaaaaquote:
Snapk jonguh. 'T is zaterdagavond. Iedereen is stappen.quote:
nice. Ik blijf thuis vanavondquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Nitro is bazenfilm. Nu verder zuipen
verjaardagen zuigen hequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Ook nice toch?
Moet ineens naar verjaardag, maar heb niet eens geld of cadeau voor dr
Ja, al een tijdjequote:
Ja. Alleen aan de ene kant misschien ook beter want ik was echt zatquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:54 schreef bijdehand het volgende:
Maar dom dat we mekaar niet zagen in de stad gister he
Ik kwam er pas achter toen ik mezelf zag op 30 cmquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja. Alleen aan de ene kant misschien ook beter want ik was echt zatEn wat jij vertelde met die spiegel. Geniaal
Moggel, lang niet gesproken!quote:
Aww.quote:Op zondag 11 december 2011 10:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kanker kanker kanker kanker weer slaapparalyse gehad net. Gevoel alsof ik door heel de kamer werd gesmeten wtf
Durf nie meer te slapen terwijl ik moe ben
Als je de oorzaak weet, zou je die natuurlijk (een beetje) weg kunnen nemen. Hoewel minder alcohol natuurlijk een vloek is denk..quote:Op zondag 11 december 2011 10:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja combinarie van alcohol, slecht slapen en op mijn rug liggen. Elke keer als ik het heb heb ik gedronken en ben ik heel moe..
Te langquote:
Deze reactie:quote:Op zondag 11 december 2011 10:19 schreef Muisraket het volgende:
Morgen!
Ooooh it's going to be a great daaahahahhahahahaaaaayyy!
Is die user ook al actief op YT dan?quote:Op zondag 11 december 2011 12:16 schreef Muisraket het volgende:
WTF, ga ik even wat muziekvideo's bekijken op YT van bands en liedjes waar ik vroeger enorm veel naar luisterde, gaat de top comment bij bijna elk nummer over Skyrim!
Toevalligquote:Op zondag 11 december 2011 12:16 schreef Muisraket het volgende:
WTF, ga ik even wat muziekvideo's bekijken op YT van bands en liedjes waar ik vroeger enorm veel naar luisterde, gaat de top comment bij bijna elk nummer over Skyrim!
quote:Op zondag 11 december 2011 12:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Is die user ook al actief op YT dan?
quote:Op zondag 11 december 2011 12:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Is die user ook al actief op YT dan?
Nee, want Skyrim is erg bekend en dit is wel... Skyrimmuziek, maar dat het werkelijk bij ELK lied staat in dat genre is wel een beetje ernstig.quote:
Keltische muziek?quote:Op zondag 11 december 2011 12:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
Nee, want Skyrim is erg bekend en dit is wel... Skyrimmuziek, maar dat het werkelijk bij ELK lied staat in dat genre is wel een beetje ernstig.
Muziek met keltische invloeden/deuntjes/teksten ja.quote:
wtfquote:Op zondag 11 december 2011 12:34 schreef bijdehand het volgende:
Zo zie je maar weer dat Skyrim overal kont schopt.
Lol, dat lijkt me een beetje overdrevenquote:Op zondag 11 december 2011 12:34 schreef bijdehand het volgende:
Zo zie je maar weer dat Skyrim overal kont schopt.
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 14:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]Zo, dan hoef je ook niet meer emo te doen.
Wakker, wakker.. Ik lig niet meer in bed, maar wakker nog niet echtquote:Op zondag 11 december 2011 14:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iedereen is eindelijk wakker.
quote:Op zondag 11 december 2011 14:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Wakker, wakker.. Ik lig niet meer in bed, maar wakker nog niet echt
De dokter kan toch een oorzaak vinden?quote:Op zondag 11 december 2011 14:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hoi,
Nee doctor helpt niet het heeft nog geen oorzaak
Groet'n
Maar hij kan wel kijken hoe ernstig het is, advies geven wat je er aan kunt doen etc.quote:Op zondag 11 december 2011 14:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hoi,
Nee doctor helpt niet het heeft nog geen oorzaak
Groet'n
Jupquote:
knap gemaakt.quote:Op zondag 11 december 2011 15:23 schreef DeJori het volgende:
Ik heb geen leven en zat met paint te spelen
[ afbeelding ]
Dat is waar, zal het eens met mijn moeder over hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 14:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar hij kan wel kijken hoe ernstig het is, advies geven wat je er aan kunt doen etc.
Beter Ninja edit je je emoticons goedquote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef Muisraket het volgende:
Oh my god. DeJori, als je dit al kunt in Paint (ffs), wat kun je dan wel niet in photoshop! Ga die eens heul snel downloaden!
Je bent echt goed!![]()
Ik heb photoshop op m'n oude laptopquote:Op zondag 11 december 2011 15:28 schreef Muisraket het volgende:
Oh my god. DeJori, als je dit al kunt in Paint (ffs), wat kun je dan wel niet in photoshop! Ga die eens heul snel downloaden!
Je bent echt goed!![]()
Gister ontdektquote:
Heb ik ook vaak, dat ik dingen op het internet pas heel laat ontdek.quote:
Battle Royalequote:Op zondag 11 december 2011 16:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak, dat ik dingen op het internet pas heel laat ontdek.Oh en btw jij hebt vast niet zo'n slecht geheugen als ik, maar toch een kleine reminder: neem vanavond Battefield Royale mee.
Foutje, sorry.quote:Op zondag 11 december 2011 16:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Battle RoyaleVerkrachting van de naam van mijj bijbel
![]()
Maar heb ze al klaarliggen
*Haphap* Als jij met een vriend/vriendin iets gaat drinken, noem jij dat dan daten? Ik niet.quote:
Nee we gaan skydiven.quote:
Ik zou het spel spelen!quote:Op zondag 11 december 2011 16:08 schreef shifto het volgende:
Battlefield Royale!Nieuwe game jonguh, japanse Battlefield
Ik wel, ook als het platonisch isquote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
*Haphap* Als jij met een vriend/vriendin iets gaat drinken, noem jij dat dan daten? Ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |