SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Door die vorige TT moest ik er steeds aan denkenquote:
Ruben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:27 schreef bijdehand het volgende:
Wie voelt zich aangesproken door de TT?
quote:
quote:
Je kunt ook gewoon een afro laten groeien.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:41 schreef bijdehand het volgende:
Maar wie laat dan ook net bij een fokmeet een poster liggen... dan word je toch bijna automatisch een meme?
Ja, of als je een afro hebtquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:41 schreef bijdehand het volgende:
Maar wie laat dan ook net bij een fokmeet een poster liggen... dan word je toch bijna automatisch een meme?
Nee wie heeft er nou een poster van zichzelf? Dat is sowieso alquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:41 schreef bijdehand het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een afro laten groeien.
QFTquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee wie heeft er nou een poster van zichzelf? Dat is sowieso al![]()
Dit ook ja; very true.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee wie heeft er nou een poster van zichzelf? Dat is sowieso al![]()
Narcismequote:Op vrijdag 9 december 2011 15:45 schreef Muisraket het volgende:
Was het trouwens geen cadeau? Maar dan rijst de vraag: waarom zou je iemand een poster van zichzelf cadeau doen?
Ik kan niet hakken. Groetjens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Butsers wij gaan sws hakken bij masters
Was een cadeautje voor een meisjequote:Op vrijdag 9 december 2011 15:45 schreef Muisraket het volgende:
Was het trouwens geen cadeau? Maar dan rijst de vraag: waarom zou je iemand een poster van zichzelf cadeau doen?
Zoiets geef je zelfs niet voor de grap.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was een cadeautje voor een meisjeEcht zo triest eigenlijk.
Boeien, gewoon losgaan. Gr gr Terror Keesquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik kan niet hakken. Groetjens.
Sowiesoquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Boeien, gewoon losgaan. Gr gr Terror Kees
Nog bedankt voor die poster met jou eropquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zoiets geef je zelfs niet voor de grap.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die poster met jou erop
Doet Hertog Jan ook mee of heb je pussybier?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:53 schreef shifto het volgende:
Ik ga maar eens verplicht pokeren met bier en collega's
Sterktequote:Op vrijdag 9 december 2011 15:53 schreef shifto het volgende:
Ik ga maar eens verplicht pokeren met bier en collega's
Palm deed mee!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doet Hertog Jan ook mee of heb je pussybier?
Nee hoor meidquote:
Het happen maakt het wel enorm leuk af en toe ja!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:32 schreef Muisraket het volgende:
En ik denk dat we wel kunnen concluderen dat het ook een stuk stiller is als ik niet het halve topic quote of elke keer hap.![]()
![]()
Da's wel zonde dan want ik probeer me in te houden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Het happen maakt het wel enorm leuk af en toe ja!![]()
![]()
Ja, elke keer dat jij je inhoud, is het stil (en god kills a kitten).quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Da's wel zonde dan want ik probeer me in te houden.
Haha, het is echt niet dat ik me elke seconde in moet houden hoor. En noooooooquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, elke keer dat jij je inhoud, is het stil (en god kills a kitten).
Ik vraag mij sowieso wel af hoe bewust je er mee omgaat. Volgens mij hap je namelijk 9/10x zonder dat je het doorhebt!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha, het is echt niet dat ik me elke seconde in moet houden hoor. En nooooooo
Als jij hapt is het wel awesome jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Da's wel zonde dan want ik probeer me in te houden.
Ja, alleen 2 in een kwartier op een lege maag voel je toch wel ergens een beetje hangenquote:
Bitch please, ik weet echt wel dat ik hap hoor, maar dat maakt me gewoon niet altijd uit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik vraag mij sowieso wel af hoe bewust je er mee omgaat. Volgens mij hap je namelijk 9/10x zonder dat je het doorhebt!![]()
En jadaarom!!!
Ja klopt, dan doet de alcohol z'n werk veel beterquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, alleen 2 in een kwartier op een lege maag voel je toch wel ergens een beetje hangenGelukkig zo naar huis en lekker eten!
Ik geloof je...quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bitch please, ik weet echt wel dat ik hap hoor, maar dat maakt me gewoon niet altijd uit.
Ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja klopt, dan doet de alcohol z'n werk veel beter
Puppies?! (Kusje op je neusquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef bijdehand het volgende:
Geen ruzie, puppies van me![]()
En drinken op een lege maag is klote als het sterke drank is
Wilde dat je ging happen..quote:
Zo heb ik mijn drank het liefstquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:41 schreef bijdehand het volgende:
Geen ruzie, puppies van me![]()
En drinken op een lege maag is klote als het sterke drank is
Bewaar dat kusje maar danquote:
I like my women the way I like my whiskey: 12 years old and mixed up with cokequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:42 schreef shifto het volgende:
Zo heb ik mijn drank het liefsten dan zon erge honger hebben dat je 4 broodjes doner besteld
I like scotch that's old enough to order its own scotchquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I like my women the way I like my whiskey: 12 years old and mixed up with coke
of
I like my women the way I like my wine: 12 years old and locked in my basement
![]()
4 broodjes doner krijg ik nevernooit op
Je kent me!quote:
Juist chill.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:47 schreef bijdehand het volgende:
Kotsen en dan daarna weer verder eten
Dit. Dat is serieus het punt waar ik het meest tegenop kijk. Ik heb een klein beetje braakangst.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:47 schreef bijdehand het volgende:
Kotsen en dan daarna weer verder eten
Kotsen is kut, maar als je dronken bent krijg je er niet heel veel van mee dus scheelt ook weerquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit. Dat is serieus het punt waar ik het meest tegenop kijk. Ik heb een klein beetje braakangst.
Sowieso moet je dan zat zijn en dan doorzuipen. Ik merk altijd precies wanneer ik te veel op heb (of ik moet als een bezetene vodka drinkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit. Dat is serieus het punt waar ik het meest tegenop kijk. Ik heb een klein beetje braakangst.
Weekendquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:54 schreef bijdehand het volgende:
Zo mag bijna naar huis na een dag noeste arbeid verricht te hebben!
Ik ga ook afsluiten mensen, spam vanavond wel weer het e.e.a!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:54 schreef bijdehand het volgende:
Zo mag bijna naar huis na een dag noeste arbeid verricht te hebben!
Joepie!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga ook afsluiten mensen, spam vanavond wel weer het e.e.a!
Ik ga je dronken smssenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef bijdehand het volgende:
Vanavond spam ik niet zoveel maar ik kan wel makkelijk op facebookchat, sms en whatsappHow sad
Dealquote:
Ga je dan wel terug smssen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deal![]()
Deed Ruben vorige week bij mij
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef Muisraket het volgende:
Eerst dwarsfluitles, daarna weekend!Vanavond ben ik weg, maar misschien spam ik wel stiekem op shifto's account of zo.
Heb nog zat smsjes in m'n tegoed dus sms terugquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga je dan wel terug smssen?
Ruben is stom!
We hebben een dealquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb nog zat smsjes in m'n tegoed dus sms terug
Jij smst als eerstquote:
Na 10 bier anders durf ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij smst als eerst![]()
En ik ga nu m'n pc uitgooienDag vriendjes en vriendinnetjes
Voor wat? Je verjaardag, je wekelijkse kater, je rijbewijs?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Morgen mogen jullie mij best wel feliciteren.
first time homosexquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor wat? Je verjaardag, je wekelijkse kater, je rijbewijs?
te makkelijk, ben moequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |