Eigenlijk moet ik dat ook een keer doen, maar ik vind het altijd te veel werk, cbaquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Morgenmiddag maar even mijn PC formatteren, schone lei voor TOR dit dat zus zo.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik verveel me echt dood met het wachten.
13dequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Nou mensen ik heb hem maar gepre-ordered!
Wanneer krijg ik een mailtje over mijn code die ik net heb ingevoerd?
Skyrim is een bazenspel, heiden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben gezwicht voor peer pressure en heb Skyrim gekocht om de tijd door te komen. Ik ga het maar weer inruilen, wat een bagger.
Dus maar weer terug naar ANNO.
frisbeeënquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:39 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ben het spel dus nu aan het pre-loaden, wat moet ik dan nog met de cd's die ik de 20ste krijg?
Ik kan onderhand niet meer kiezen na de beta 2x geprobeerd te mogen hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:47 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit nog sterk te twijfelen of ik een Jedi Sentinel of een Smuggler Gunslinger als main wil hebben
Waar twijfel je over?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:51 schreef Pixell het volgende:
Ik twijfel tussen Smuggler / Jedi Knight
Zoals eerder gesuggereerd 'de witte ridders'quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:51 schreef Morthill het volgende:
Hebben we al een toffe naam bedacht?
Vind 'We FOK! you up!' namelijk nogal een sneu idee van mezelf.
liefst wel gerelateerd aan star wars ipv een naam waaraan iedereen ziet dat we weer een paar mongolen uit nederland zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:00 schreef Morthill het volgende:
Misschien een naam die niet door iedereen gekozen wordt![]()
De dag dat je early-access begint. Ze versturen het per dag namelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Nou mensen ik heb hem maar gepre-ordered!
Wanneer krijg ik een mailtje over mijn code die ik net heb ingevoerd?
Mwhehe, same here. Al heb ik Skyrim gewoon in het doosje laten zitten zodat ie nu retour kan. Bedacht me later dat ik m over een paar maanden veel goedkoper aan kan schaffen. Bovendien was het een impulsaankoop via bol.com, en met die prijzen die ze daar hanteren..quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben gezwicht voor peer pressure en heb Skyrim gekocht om de tijd door te komen. Ik ga het maar weer inruilen, wat een bagger.
Dus maar weer terug naar ANNO.
Dan zou ik JK gaan. Mocht je het tanken moe zijn valt er met JK echt nog wel DPS te doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:54 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ga ik dps met smug of wil ik tanken met JK..
Keuzes, keuzes
Maar dan zit je weer met het melee vs range verhaal, normaal speel ik of heb ik altijd range gespeeld (wow -> lock)quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Dan zou ik JK gaan. Mocht je het tanken moe zijn valt er met JK echt nog wel DPS te doen.
Ga ranged tanken met een Trooper.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
Maar dan zit je weer met het melee vs range verhaal, normaal speel ik of heb ik altijd range gespeeld (wow -> lock)
is ook goed jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:16 schreef LeaderRoel het volgende:
Onze Guild gaat gewoon FOK! heten, zo.
no manquote:
Empire?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:05 schreef JediSimons het volgende:
Je kunt ook nog de Crimson Order joinen. 23 leden sterk met een gemiddelde leeftijd van 28 jaar. Onze guild is zo goed als klaar met de voorbereidingen. Het is wachten op maandag. We hebben ook al 3 Fokkers in het team.
Hoeveel mensen kunnen er in een Guild?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef JediSimons het volgende:
Imperial RPPVP guild. (RP niet verplicht) Focus op casual PVE. Tweede goal om een merkwaardige NL guild op de server te gaan worden.
Oh. Nou misschien maak ik ooit nog wel eens een alt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef JediSimons het volgende:
Imperial RPPVP guild. (RP niet verplicht) Focus op casual PVE. Tweede goal om een merkwaardige NL guild op de server te gaan worden.
Is prima. Je bent altijd welkom.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh. Nou misschien maak ik ooit nog wel eens een alt.
The Fuckers bekt beterquote:
De meeste sw nerds haten de Yuuzhan Vong overigens. (qua "lore")quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Yuuzhan Vong, dat is een tegenstander van de Jedi EN de Sith waar ze het beide mee aan de stok krijgen in de verhalen die zich afspelen na de oude trilogie, de Jedi en de Sith leggen het uiteindelijk ook af tegen deze vijand :p
Misschien een leuke guildnaam.
Heb vandaag maar deze: GTX 560 OC II gekocht, dan moet dit spel toch wel te draaien zijn, m'n ouwe trouwe geforce gt 240 ging dit niet meer trekken.
Heb voor de rest 4 gb Hyper X geheugen en een intel I5 650 dus dat is goed zat.
Trouwens, in PVP hebben we dan al een voordeel als de tegenstander een sw nerd is, als ie dan geirriteerd raakt en niet goed oplet, dan kan ik met m'n imperial agent een mooie headshot makenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De meeste sw nerds haten de Yuuzhan Vong overigens. (qua "lore")
ze zijn toch niet non-canon?quote:
half canon ofzo, je heb natuurlijk die T-canon , C-canon whatever allemaalquote:
gewoon FOK!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Gewoon "The Fokkers" Empire PVP
Ik doe dan wel mee met mijn Imperial Agent
ik vind nog steeds die companion wat prutquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
http://www.swtor.com/medi(...)haracter-progression
Damn you bioware.. damn youu...nou weet ik niet meer waarmee ik begin straks. xD
inquisitor sorcerer ahhw yea!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
http://www.swtor.com/medi(...)haracter-progression
Damn you bioware.. damn youu...nou weet ik niet meer waarmee ik begin straks. xD
wutquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik vind nog steeds die companion wat prut
Ja, dus FOK of FOK!quote:
Eensquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja, dus FOK of FOK!
Iedereen het er mee eens? Dan moeten we met de launch ook een server kiezen waar we op gaan.
Top! Healers hebben we nodig, is erg belangrijk voor als we met de Guild wat PVP of PVE dingen gaan doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik zat aan een healing class te denken, dus zal wel Inquisitor worden.
Al die mensen die zeuren over graphics, game is gewoon prima. Niks high-end, maar een mooie MMOquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:59 schreef JediSimons het volgende:
Swtor HD 1920x1080 8x AA 16xAF
https://picasaweb.google.(...)r=0&feat=directlink#
Ziet er goed uit toch
Dikke overkill. Wil je het alleen voor gamen gebruiken? Want dan heb je aan 8GB meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:57 schreef Pixell het volgende:
http://azerty.nl/0-750-36(...)utm_campaign=Product
Pc geeks hier die wat over deze aanbieding te zeggen hebben !? Overkill?
dan heb je momenteel aan 4GB genoegquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:52 schreef Silv het volgende:
[..]
Dikke overkill. Wil je het alleen voor gamen gebruiken? Want dan heb je aan 8GB meer dan genoeg.
Yea zit zelf op 6GB en draai alles vloeiend op max. Weet niet hoeveel het uitmaakt als ik 4 zou gebruiken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
dan heb je momenteel aan 4GB genoegHeel soms is 6 nodig voor max, maar 8 is overkill
Gamen, frapsen, btje edittenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:52 schreef Silv het volgende:
[..]
Dikke overkill. Wil je het alleen voor gamen gebruiken? Want dan heb je aan 8GB meer dan genoeg.
Als je HD video's wil editen zal ik als top 8GB nemen. Misschien dat het met minder kan, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. De rest van je PC is wel een beetje degelijk neem ik aan?quote:
Ja mijn pc is degelijk, Ik kan nu alles nog makkelijk aan.. Maar met oog op de toekomst en in februari komt Intel met nieuwe processors dacht ik. Ik heb gewoon zin om weer wat nieuws erin te stoppenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:23 schreef Silv het volgende:
[..]
Als je HD video's wil editen zal ik als top 8GB nemen. Misschien dat het met minder kan, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. De rest van je PC is wel een beetje degelijk neem ik aan?
Als je geld teveel hebt kan je dat best doen, of het iets uitmaakt is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja mijn pc is degelijk, Ik kan nu alles nog makkelijk aan.. Maar met oog op de toekomst en in februari komt Intel met nieuwe processors dacht ik. Ik heb gewoon zin om weer wat nieuws erin te stoppen
Voor die 69 euro kan het nooit kwaad. Ga misschien later ook een nieuwe PC kopen en was al een beetje aan het kijken. Waarschijnlijk wil ik dan hetzelfde geheugen erin doen als hierboven. 69 euro voor 16gb ram is echt niks.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:52 schreef Silv het volgende:
[..]
Weird zelfde processor geen problemen mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:33 schreef Pixell het volgende:
M'n grootste bottleneck atm is me processor (i7 920), dat merk ik als ik wil frapsen heel erg iig, dus binnenkort daar ook wat mee doen!
Echt je i7 920 bottleneckt echt niet met deze gamequote:Op zaterdag 10 december 2011 20:33 schreef Pixell het volgende:
M'n grootste bottleneck atm is me processor (i7 920), dat merk ik als ik wil frapsen heel erg iig, dus binnenkort daar ook wat mee doen!
daar heb ik het toch niet over, leer lezenquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Echt je i7 920 bottleneckt echt niet met deze game
idd, dit is dus echt een koopjequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:24 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Voor die 69 euro kan het nooit kwaad. Ga misschien later ook een nieuwe PC kopen en was al een beetje aan het kijken. Waarschijnlijk wil ik dan hetzelfde geheugen erin doen als hierboven. 69 euro voor 16gb ram is echt niks.
zelfde setup, maar videos recorden dropt m'n fps echt naar 10 ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Weird zelfde processor geen problemen mee.
40 tot 110 fps gemiddeld zo'n 50 á 60 dus.
(wel 6GB ddr3 ram misschien maakt dat het verschil + degelijk vid kaartje 5870 1gb)
Als je SWTOR gaat frapsen ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
daar heb ik het toch niet over, leer lezen
[..]
idd, dit is dus echt een koopje
[..]
zelfde setup, maar videos recorden dropt m'n fps echt naar 10 ofzo
vergelijkbaar met wowquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:49 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Als je SWTOR gaat frapsen ook niet.
Als het net als via social.bioware gaat, dan kunnen we met: Ideal, Wallie, Creditcard, Paysafecard en gamecards betalen. En origin heeft ook een iDeal betaalmogelijkheid. Dus ik denk wel dat ze iDeal vanaf het begin gaan ondersteunen.quote:Op zondag 11 december 2011 01:31 schreef Chef_M het volgende:
Weet iemand hoe het zit met betaalmogelijkheden? Ik heb de Digital Deluxe edition, en ik heb zelf geen paypal namelijk. (Kan ik ook niet krijgen)
Dus zag al dat er op Bol.com al gamecards beschrikbaar komen de 20ste, maar hoe zit het met registreren? Heb geen creditcard namelijk.
En je hebt altijd nog 30 dagen om een paypal aan te maken danquote:Op zondag 11 december 2011 01:31 schreef Chef_M het volgende:
Weet iemand hoe het zit met betaalmogelijkheden? Ik heb de Digital Deluxe edition, en ik heb zelf geen paypal namelijk. (Kan ik ook niet krijgen)
Dus zag al dat er op Bol.com al gamecards beschrikbaar komen de 20ste, maar hoe zit het met registreren? Heb geen creditcard namelijk.
Ik hoorde mijn fans niet harder of zachter draaien eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Maar weet je het kan ook aan swtor zelf liggen.
Je kan debateren over hoe "sterk' of zwak de graphics zijn maar gezien de systeemeisen zou het vrij goed moeten draaien.
Toch merk ik dat mn systeem vrij veel hitte maakt tijdens het spelen.
Veel meer dan bijv. Skyrim waar ik nauwelijks wat van merk.
Goed mmo vs singleplayer rpg misschien oneerlijk aan de andere kant is een mmo vaak juist bewust minder belastend voor de gemiddelde computer.
Ik heb zo'n vermoeden dat het nogal brak geprogrammeerd is en/of slecht geoptimaliseerd.. en dat is wel typisch "first game in a series" als het op bioware aankomt.
Hun eerste poging met een nieuwe engine zuigt altijd zwaar.
Beta zat in ieder geval vol met geheugenlekken laatste 2 weekenden dat is ook door vele beaamd op het forum.
Niks van gemerkt, draait niet anders dan Skyrim hier qua performance... qua systeembelasting ligt het zelfs nog lager. Maar dat gaat wel veranderen als de hogere resolutie textures en AA aan gaan vermoed ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Maar weet je het kan ook aan swtor zelf liggen.
Je kan debateren over hoe "sterk' of zwak de graphics zijn maar gezien de systeemeisen zou het vrij goed moeten draaien.
Toch merk ik dat mn systeem vrij veel hitte maakt tijdens het spelen.
Veel meer dan bijv. Skyrim waar ik nauwelijks wat van merk.
Goed mmo vs singleplayer rpg misschien oneerlijk aan de andere kant is een mmo vaak juist bewust minder belastend voor de gemiddelde computer.
Ik heb zo'n vermoeden dat het nogal brak geprogrammeerd is en/of slecht geoptimaliseerd.. en dat is wel typisch "first game in a series" als het op bioware aankomt.
Hun eerste poging met een nieuwe engine zuigt altijd zwaar.
Beta zat in ieder geval vol met geheugenlekken laatste 2 weekenden dat is ook door vele beaamd op het forum.
Weird snap niet waarom t bij mij wel moeiljker doet dan maar ja ik kan niet echt klagen verder loopt soepel.quote:Op zondag 11 december 2011 12:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, draait niet anders dan Skyrim hier qua performance... qua systeembelasting ligt het zelfs nog lager. Maar dat gaat wel veranderen als de hogere resolutie textures en AA aan gaan vermoed ik
Chill! Mijn tentamenweek komt precies naar de vakantiequote:Op zondag 11 december 2011 13:16 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vermaak me wel met mijn tentamens, dinsdag zijn ze voorbij, precies op tijd!
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 11 december 2011 14:31 schreef Enchanter het volgende:
Dit is mijn systeem , bijna een jaar oud nu
Windows 7 32
AMD Phenom II X6 1075T
RADEON 6800
8 GB geheugen
Ik voor de rest geen verstand van computers , maar ik mag toch aannemen dat ik het spel redelijk kan draaien ?
Ik zou je windows 7 even upgraden naar 64 bits.quote:Op zondag 11 december 2011 14:31 schreef Enchanter het volgende:
Dit is mijn systeem , bijna een jaar oud nu
Windows 7 32
AMD Phenom II X6 1075T
RADEON 6800
8 GB geheugen
Ik voor de rest geen verstand van computers , maar ik mag toch aannemen dat ik het spel redelijk kan draaien ?
Hoe doe je dat ?quote:Op zondag 11 december 2011 14:38 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik zou je windows 7 even upgraden naar 64 bits.
2 x Windows 32-bit installeren.quote:
quote:
PotDquote:
Ok serieus antwoord; je kunt niet direct upgraden. Enige wat je kunt doen is een complete herinstallatie.quote:
Een alternatief forum nu de officiële down is:quote:Op zondag 11 december 2011 17:23 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie weet er nog een leuke site, behalve Darth Hater? Ik verveel me nu
Je verspilt namelijk 4gb aan geheugen, windows 32bit is gelimiteerd tot 4gb ram.quote:
Bedankt, leuk filmpje!quote:Op zondag 11 december 2011 18:28 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Een alternatief forum nu de officiële down is:
http://www.mmo-champion.com/forums/339-Star-Wars-The-Old-Republic
de meeste dingen weet iedereen wel denk ik maar toch wat handige weetjes:
Altijd goed om toch weer even te zienquote:Op zondag 11 december 2011 18:28 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Een alternatief forum nu de officiële down is:
http://www.mmo-champion.com/forums/339-Star-Wars-The-Old-Republic
de meeste dingen weet iedereen wel denk ik maar toch wat handige weetjes:
post-release wordt er neutral gear geimplementeerdquote:Op zondag 11 december 2011 20:24 schreef Cara het volgende:
Dat filmpje brengt toch even de pijn naar boven van de vrijheid die ik krijg als Smuggler om mijn eigen baas te zijn en doen wat ik wil.
Geen neutral gear
Ziet er wel leuk uitquote:Op zondag 11 december 2011 21:44 schreef JediSimons het volgende:
Crimson Order is nog steeds op zoek naar leden. Zeer goed voorbereid op de release!
maar kan je tussendoor gewoon wisselen met ander caracter dan wel ? tussen pve en pvp ?quote:Op zondag 11 december 2011 21:47 schreef JediSimons het volgende:
Daar is helaas nog niks over bekend. Maar we pikken de eerste beste EU RPPvP server uit.
Kan aan mij liggen, maar ik zie niet of het empire of republic isquote:Op zondag 11 december 2011 21:44 schreef JediSimons het volgende:
Crimson Order is nog steeds op zoek naar leden. Zeer goed voorbereid op de release!
Ligt aan jou. Muziek, sfeer + http://nl.swtor.wikia.com/wiki/Sith_Empirequote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik zie niet of het empire of republic is.
Ik had al een vermoeden, maar dan nogquote:Op zondag 11 december 2011 22:05 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Muziek, sfeer + http://nl.swtor.wikia.com/wiki/Sith_Empire![]()
Ik heb het maar voor de zekerheid in de titel van het filmpje gezet.quote:Op zondag 11 december 2011 22:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden, maar dan nog.
http://www.reddit.com/r/swtor/quote:Op zondag 11 december 2011 17:23 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie weet er nog een leuke site, behalve Darth Hater? Ik verveel me nu
er worden volgens Bioware 5000 dingen post-release toegevoegd, hell ze weten niet eens of AA wel bij de release komt.quote:Op zondag 11 december 2011 20:28 schreef leeell het volgende:
[..]
post-release wordt er neutral gear geimplementeerd
dit gaat vooral om de beta
Nicequote:
dat is filmpje uit 2008quote:
En dan mag ik hopen dat het de vetste gear is van alle 3 de keuzes.quote:Op zondag 11 december 2011 23:15 schreef Cara het volgende:
[..]
er worden volgens Bioware 5000 dingen post-release toegevoegd, hell ze weten niet eens of AA wel bij de release komt.
Ik weet 100% zeker dat er zo nog een half jaar over heen kan gaan voordat er uberhaupt neutral gear komt, is gewoon geen prioriteit voor ze
swtor forum (voordat ie dicht was)quote:
niemand speelt vandaagquote:Op maandag 12 december 2011 09:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Zijn er al mensen die het spelen vandaag (ik niet want ik heb niets met star wars)?
Op zijn vroegst morgenquote:Op maandag 12 december 2011 09:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Zijn er al mensen die het spelen vandaag (ik niet want ik heb niets met star wars)?
Morgen kan het op z'n vroegst , mits je een invite krijg.quote:Op maandag 12 december 2011 09:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik hoop op morgen , heb hem al een tijd geleden gepre-ordered.quote:Op maandag 12 december 2011 09:56 schreef Silv het volgende:
Met een beetje geluk kan ik hem dit weekend spelen.
Nog beter.quote:Op maandag 12 december 2011 10:01 schreef leeell het volgende:
ze proberen iedereen de 15de in de early acces te hebben
ze kijken of de servers het aankunnen, daar hangt het van af
Hier baal ik van, want die mails zijn altijd gigantisch vertraagd.quote:Op maandag 12 december 2011 10:49 schreef pjats het volgende:
[..]
De dag dat je kan spelen ontvang je ook de invite.
Geen compleet volle of compleet lege server. Verder zou je eigenlijk al uit moeten zoeken of bepaalde nationaliteiten een 'eigen' server claimen op niet officiele forums of iets dergelijks. In WoW waren er allerlei servers die vol zaten met Tsjechen / Hongaren / Russen / Polen en waar je als je Engels sprak raar aangekeken werdquote:Op maandag 12 december 2011 11:08 schreef dubrillion het volgende:
Iemand voordelen en nadelen voor het kiezen van een server?
Van mij hoeft het niet druk te zijn in de server.
Vind rustig wel lekker aangezien ik de meeste tijd Solo speel
Beter een europese of een amerikaanse server?
Als je de goede amerikaanse server neemt liggen ze daar te slapen in
de tijd dat ik speel
Ja.quote:Op maandag 12 december 2011 11:27 schreef dubrillion het volgende:
Ben ik trouwens mijn Beta character kwijt ?
Blijf iig weg van Darth Malak en Leviathian, dat zijn zo'n 100% zeker de meest volle servers met meest elitist volk. Niets voor mij in elk geval.quote:Op maandag 12 december 2011 11:08 schreef dubrillion het volgende:
Iemand voordelen en nadelen voor het kiezen van een server?
Van mij hoeft het niet druk te zijn in de server.
Vind rustig wel lekker aangezien ik de meeste tijd Solo speel
Beter een europese of een amerikaanse server?
Als je de goede amerikaanse server neemt liggen ze daar te slapen in
de tijd dat ik speel
deze vraag hoor je zo vaak, maar het komt nooit voor dat je hem houdt,quote:Op maandag 12 december 2011 11:27 schreef dubrillion het volgende:
Ben ik trouwens mijn Beta character kwijt ?
Dont know.quote:Op maandag 12 december 2011 11:40 schreef leeell het volgende:
[..]
deze vraag hoor je zo vaak, maar het komt nooit voor dat je hem houdt,
waarom zou je denken dat je een beta character zou mogen houden?
Dat was wel leuk dat op de swtor forums. Elke dag kwam die vraag minimaal 1 keer langs. Kon je weer lachen als je de reacties las. Zaten soms best humoristische bijquote:Op maandag 12 december 2011 11:40 schreef leeell het volgende:
[..]
deze vraag hoor je zo vaak, maar het komt nooit voor dat je hem houdt,
Hoe kom je er bij dat je al op de 13de mag beginnen? Hebben sommige mensen EARLY earlyaccess ofzoquote:Op maandag 12 december 2011 09:58 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik hoop op morgen , heb hem al een tijd geleden gepre-ordered.
Ben bang dat ik ''pas'' de 15e kan beginnen...
Volgens mij hebben ze er een week van gemaakt ipv 5 dagen, dus kan kloppen.quote:Op maandag 12 december 2011 12:37 schreef RickoKun het volgende:
Dat is toch wel een voordeeltje die ik heb dat ik geen early acces heb
Kan ik mooi van jullie horen welke server ik het best kan joinen. Want ik heb een gruwelijke hekel aan russen / polen etc.
Vaak zijn het ook die 2 groepen die in shooters aimbots hebben
-edit-
[..]
Hoe kom je er bij dat je al op de 13de mag beginnen? Hebben sommige mensen EARLY earlyaccess ofzo
Heb je onder de grond gezeten vorige week ?quote:Op maandag 12 december 2011 12:37 schreef RickoKun het volgende:
Hoe kom je er bij dat je al op de 13de mag beginnen? Hebben sommige mensen EARLY earlyaccess ofzo
ben čcht fucking hyped, PVP ziet er enorm goed uit en PvE, tja uniek is het niet maar gelikt is het zekerquote:Op maandag 12 december 2011 12:35 schreef RickoKun het volgende:
Hebben jullie al een stijve penis met gealarmeerde teelballen? Immers, nog maar 4 dagen
je moet idd een payment op gevenquote:Op maandag 12 december 2011 12:52 schreef RickoKun het volgende:
Ja leefde ietwat onder een steen. Nouja, ik moet ook een poos wachten. Is ook de vraag of ik het geld er voor heb.
Had het al eerder gevraagd, maar ben het vergeten: Moet je bij de game ook persé maanden erbij kopen wil je beginnen met spelen?
Kon me herinneren dat WoW er 1 maand 'gratis' spelen bij had, maar dat kon je pas doen als je ook maanden (2 was het minimum volgens mij) erbij kocht
qua quests valt er weinig te nerfen in Swtor want die quests moeten gelijk blijven lopen met je levelquote:Op maandag 12 december 2011 12:53 schreef RickoKun het volgende:
En ik hoop HEEL ERG dat ze niet zaken gaan nerfen op de 20ste.
Dat is namelijk vaak het geval als ik in games kom: mensen die hem als eerst gekocht hebben krijgen dan bakken met XP binnen, waarna de ontwikkelaars dat dus zien en het voor de volgende golf spelers een stuk moeilijker maken (bijv door minder xp bij de space battles te geven) om op dezelfde snelheid level ups te krijgen
wat viel je precies tegen?quote:Op maandag 12 december 2011 12:55 schreef ems. het volgende:
Beta eventjes geprobeerd maar helaas viel het voor mij heel erg vies tegen. Gelukkig is mijn standaard mmo buddy tevens niet meer geďnteresseerd na de beta dus kunnen we allebei wachten op een nieuwe game.
Toch jammer, ik ben een groot fan van mmo's, star wars en kotor. Zonde dat het dan zo gaar aanvoelt allemaal.
Eigenlijk de all-round feel die ik in die eerste paar levels meekreeg. Mijn verwachtingen zullen ongetwijfeld onrealistisch geweest zijn maar het voelde allemaal wel heel erg "world of warcraft in een ander jasje" aan. Ik had gehoopt dat er met een nieuwe mmo wat meer innovatie gebruikt zou worden, maar ik vond het allemaal wel -heel- erg op safe gespeeld.quote:
Als je dan toch even vergelijkt, waren de eerste 5 levels in wow wel leuk?quote:Op maandag 12 december 2011 13:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Eigenlijk de all-round feel die ik in die eerste paar levels meekreeg. Mijn verwachtingen zullen ongetwijfeld onrealistisch geweest zijn maar het voelde allemaal wel heel erg "world of warcraft in een ander jasje" aan. Ik had gehoopt dat er met een nieuwe mmo wat meer innovatie gebruikt zou worden, maar ik vond het allemaal wel -heel- erg op safe gespeeld.
Combat vond ik ook erg statisch, iets wat voor WoW nog wel te vergeven was maar zoveel jaar later verwacht ik toch wel verbetering in plaats van een bijna 1op1 gekopieerd systeem.
Voor mijn gevoel heeft bioware alles gewoon op veilig gespeeld. Ik geloof achter elkaar dat het spel interessanter wordt naarmate je leveld maar ik kon persoonlijk geen motivatie vinden om daar te komen.
ik kan je alleen maar gelijk geven, het is niet wereldvernieuwend, maar dat hoeft van mij ook nietquote:Op maandag 12 december 2011 13:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Eigenlijk de all-round feel die ik in die eerste paar levels meekreeg. Mijn verwachtingen zullen ongetwijfeld onrealistisch geweest zijn maar het voelde allemaal wel heel erg "world of warcraft in een ander jasje" aan. Ik had gehoopt dat er met een nieuwe mmo wat meer innovatie gebruikt zou worden, maar ik vond het allemaal wel -heel- erg op safe gespeeld.
Combat vond ik ook erg statisch, iets wat voor WoW nog wel te vergeven was maar zoveel jaar later verwacht ik toch wel verbetering in plaats van een bijna 1op1 gekopieerd systeem.
Voor mijn gevoel heeft bioware alles gewoon op veilig gespeeld. Ik geloof achter elkaar dat het spel interessanter wordt naarmate je leveld maar ik kon persoonlijk geen motivatie vinden om daar te komen.
Ja, maar bij kotor ook wel hoor. Alleen wow is 8 jaar geleden en ik zie weinig verschil.quote:Op maandag 12 december 2011 13:09 schreef Cara het volgende:
[..]
Als je dan toch even vergelijkt, waren de eerste 5 levels in wow wel leuk?
Dat is het wel degelijk vind ik, in de eerste levels kan je vaak al genoeg van de game zien om te concluderen of het in grote lijnen wat voor je is, wat bij mij dus niet het geval was gezien ik op vernieuwing hoopte. Verder heb ik alle media en nieuwe beelden rondom de game gevolgd en ook daar was ik eigenlijk niet echt over te spreken (behalve de intro movies hehe)quote:Het is niet realistisch zo'n groot spel te beoordelen aan de hand van level 1 t/m 5.
Van mij ook niet, maar ik hoopte toch op iets meer karakterquote:Op maandag 12 december 2011 13:09 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kan je alleen maar gelijk geven, het is niet wereldvernieuwend, maar dat hoeft van mij ook niet
Ik heb inderdaad weinig van pvp zelf kunnen zien, maar ik heb wel her en der genoeg filmpjes gezien. In mijn ogen is, ook dit, weer een beetje een aangepaste versie van het gevestigde wow-pvp systeem. Wat is er dan precies innovatief aan te noemen?quote:pvp is zeer innovatief (heb je denk niets van kunnen zien) en is voor mij een grote aantrekkingskracht
Dat vind ik ook heel tof gedaan. Stiekem had ik het alleen liever in een single player kotor gezienquote:en een uniek story-driven quest system vind ik ook geweldig
Dat sowieso.quote:en voorderest blijft het smaak
Dat is wel klote. Maar ze zijn niet overal uitverkocht, bijvoorbeeld: http://www.bol.com/nl/p/g(...)011582071/index.htmlquote:Op maandag 12 december 2011 12:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
En ik ben mn CE kwijt.. geweldig.
Cosmox had het nooit als vervolg bestelling in hun systeem gezet.
Ze bellen me nog terug maar die dingen zijn uiteraard overal uitverkocht.![]()
20 euro aanbetaald zucht.
huttball waarmee je een soort rugby/ctf speelt, het feit dat open world pvp zones er zijn met objectives en daily's (tol barad maar dan leuk ) met realistische doelen die immersie geven aan het gebied, etc etcquote:Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, maar bij kotor ook wel hoor. Alleen wow is 8 jaar geleden en ik zie weinig verschil.
[..]
Dat is het wel degelijk vind ik, in de eerste levels kan je vaak al genoeg van de game zien om te concluderen of het in grote lijnen wat voor je is, wat bij mij dus niet het geval was gezien ik op vernieuwing hoopte. Verder heb ik alle media en nieuwe beelden rondom de game gevolgd en ook daar was ik eigenlijk niet echt over te spreken (behalve de intro movies hehe)
Dus een algehele conclusie geven zal ik niet zo snel doen, maar ik kan wel zeker een goede beoordeling geven aan de hand van de eerste 5 levels (ik geloof dat ik in de beta uiteindelijk level 8 was geworden voordat ik hem eraf gooide).
[..]
Van mij ook niet, maar ik hoopte toch op iets meer karakter
[..]
Ik heb inderdaad weinig van pvp zelf kunnen zien, maar ik heb wel her en der genoeg filmpjes gezien. In mijn ogen is, ook dit, weer een beetje een aangepaste versie van het gevestigde wow-pvp systeem. Wat is er dan precies innovatief aan te noemen?
PvP is altijd juist main interesse geweest in wow, waar ik het ook op hoog niveau heb gedaan. Ik kon niet zo snel iets vernieuwends ontdekken in de gameplay die ik heb gezien.
[..]
Dat vind ik ook heel tof gedaan. Stiekem had ik het alleen liever in een single player kotor gezien
[..]
Dat sowieso.
Hij moet 't toch zelf weten? Ik kreeg 7 jaar geleden het gevoel van Warcraft en ik kreeg dat gevoel weer bij SW:ToR. Als hij 't niet krijgt moet ie het niet spelen, is verder niks kortzichtig aan of wat dan ook.quote:Op maandag 12 december 2011 14:15 schreef Pixell het volgende:
Ik vind het zelf redelijk kortzichtig als je op de eerste 5 lvls iets gaat concluderen en wow heeft al 7jaar ervaring in het mmo genre, bij swtor hebben ze dat niet, ik denk dat het wel goed komt
13 uur voor ons, volgens de site.quote:Op maandag 12 december 2011 14:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Hoe laat worden die mailtjes verstuurd morgen? 12 uur 's middags toch zoiets?
http://www.swtor.com/early-accessquote:Starting December 13, 2011, 7:00AM EST (Pacific: December 13th, 4:00AM PST; European: December 13th, 12:00PM GMT, 1:00PM CET), The Old Republic will begin emailing invitations to start your Early Game Access. Invitations will be sent throughout the Early Game Access period offering rolling access to the game in the order in which you redeemed your Pre-Order Code, so be sure to check your email inbox!
Pas op level 25 krijg je de skill om op zulke dingen te vliegen. Dus ik ga ervan uit dat dit ook geldt voor de STAP die je bij de CE krijgt.quote:Op maandag 12 december 2011 14:59 schreef jepperdeprep het volgende:
Oh cool ik krijg mijn CE de 15e opgestuurd. Kan je dan eigenlijk meteen op die mount vliegen die je erbij krijgt of kan dat pas op een later level?
Klinkt tof inderdaad, maar ook daar ligt helaas niet echt mijn interesse. De leukste tijd van WoW heb ik gehad met "simpele" arena, waarbij balance verschrikkelijk belangrijk isquote:Op maandag 12 december 2011 13:52 schreef leeell het volgende:
[..]
huttball waarmee je een soort rugby/ctf speelt, het feit dat open world pvp zones er zijn met objectives en daily's (tol barad maar dan leuk ) met realistische doelen die immersie geven aan het gebied, etc etc
WoW begon ook zonder ervaring, en je vroeg specifiek naar het begin van WoWquote:Op maandag 12 december 2011 14:15 schreef Pixell het volgende:
Ik vind het zelf redelijk kortzichtig als je op de eerste 5 lvls iets gaat concluderen en wow heeft al 7jaar ervaring in het mmo genre, bij swtor hebben ze dat niet, ik denk dat het wel goed komt
Je hebt ook wel gelijk dat er zat elementen gewoon overgenomen zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 17:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Klinkt tof inderdaad, maar ook daar ligt helaas niet echt mijn interesse. De leukste tijd van WoW heb ik gehad met "simpele" arena, waarbij balance verschrikkelijk belangrijk is
Wel lijkt het me sterk dat geen arena uiteindelijk wordt toegevoegd aan kotor (als dat er niet al is?). Heel misschien kom ik dan nog eens koekeloeren.
[..]
WoW begon ook zonder ervaring, en je vroeg specifiek naar het begin van WoWIk speel al sinds ultima online mmo games dus ik zou het geen kortzichtigheid noemen, ik weet bij de meeste spellen al na 5 minuten of ik het slecht/gemiddeld/geweldig vind, daar hoef ik echt geen uren voor te spelen.
En ja, het gaat vast goedkomen. Bioware heeft natuurlijk (tot dragon's age 2 en mass effect 2) altijd prachtig rpg werk afgeleverd en het lijkt me sterk dat ze zo'n grote investering laten doodbloeden. Ik wil ook nogmaals benadrukken dat ik het helemaal geen slecht spel vind, alleen ik had persoonlijk op iets 'moderners' gehoopt.
Maar ik zal jullie niet teveel storen met mijn negatieve geluiden, veel plezier als hij uit is. Ik hou op een afstandje alles goed in de gaten
Dat dacht ik al wel, thanks.quote:Op maandag 12 december 2011 15:03 schreef pjats het volgende:
[..]
Pas op level 25 krijg je de skill om op zulke dingen te vliegen. Dus ik ga ervan uit dat dit ook geldt voor de STAP die je bij de CE krijgt.
Oh ik ook niet hoor. Sinds WoW de verkeerde kant op ging met Wotlk heb ik ook geen mmo's meer aangeraaktquote:Op maandag 12 december 2011 18:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Maar ik speel dan ook al 2 jaar geen mmo's meer dus het voelt weer "nieuw" aan.
Zo te zien zijn Basilisk Droid, Chuundar, Darth Traya, Niman en The Restoration Zone geschikte servers voor onze PVP clan.quote:Anchorhead - PVP (East)
Basilisk Droid - PVP (EU)
Begeren Colony - RP-PVE (West)
Belgoth's Beacon
Bondar Crystal - PVP (East)
Canderous Ordo - PVE (East)
Cassus Fett - RP-PVE (EU)
Chuundar - PVP (EU)
Corellian Run - PVE
Dark Reaver - PVP
Darth Bandon - PVE (East)
Darth Traya - PVP (EU)
Death Wind Corridor - PVP (East)
Dreshdae Cantina - (East)
Ebon Hawk - RP (East)
Frostclaw - PVE (EU)
Giradda the Hutt - PVE (East)
Grand Master Zym - PVE (East)
Iron Citadel - PVP
Jedi Covenant - PVE (East)
Juyo - PVE
Lord Praven - PVE (West)
Luka Sene - PVE (EU)
Nadd's Sarcophagus - PVP (West)
Niman - PVP (EU)
Kinrath Spider - PVP
Krayt Dragon - PVE (East)
Hedarr Soongh - PVP (East)
Hidden Beks - RP-PVE (EU)
Hrakert Rift - French PVP
Mantle of the Force - PVE (EU)
Mind Trick - PVE (East)
Port Nowhere - PVP (East)
Prophecy of the Five
Rakata Mind Prison - PvP
Tarro Blood - PVE (East)
The Harbinger
The Progenitor - RP-PVE (EU)
The Red Eclipse - PVE (EU)
The Restoration Zone - PVP (EU)
The Twin Spears - PVP (East)
The Shadowlands - PVE (East)
Saber of Exar Kun - PVP (East)
Shien - RP
Sith Meditation Sphere
Sith Wyrm - PVE (East)
Sword of Ajunta Pall - PVP
Vornskr - PVE (West)
Vrook Lamar - RP (West)
Vulkar Highway
Wound in the Force - PVP (West)
Nee dat is volgens mij bij iedereen zo, bij mij ook trouwens.quote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef SoepvorkNL het volgende:
Even een vraagje aan de andere mensen met een pre-order. Hoe ziet jullie pre-order pagina op jullie account er uit? Staat daar dat je gepre-orderd hebt? En ook al wanneer je kan beginnen? Ik weet namelijk bijna zeker dat ik m'n key geredeemed heb, maar bij mij staat er onder pre-order alleen een knop met 'Redeem your pre-order now'. Ik vrees dat er iets fout gegaan is en alsnog tot de 20ste moet wachten. :-(
Op PvE servers kan je de andere faction niet aanvallen tenzij zij instemmen met een duel (of je het doet op een battleground oid). Op PvP servers zijn er veel gebieden waar beide factions quests moeten doen en dan loop je dus de kans dat je wordt afgemaakt door de tegenstanders terwijl jij rustig iets aan het verzamelen bent. (of andersom)quote:Op maandag 12 december 2011 20:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een PVE en PVP server? Heb eigenlijk niet zo veel MMO's gespeeld
Jij snapt het Ricko.quote:Op maandag 12 december 2011 20:22 schreef RickoKun het volgende:
T liefst een UK server. Laat die polen die alleen maar pools praten lekker t zelfde doen met de hongaren en tsjechen etc.
NLers praten tenminste nog engels
Dat is de lol toch juist van een mmoquote:Op maandag 12 december 2011 20:27 schreef Morthill het volgende:
PvE betekent dat je relaxt kunt questen en PvP betekent dat je bijna overal gegankt kunt worden door verveelde pubers
Het verhaal van dit spel was ook een beetje dat de Republic en Empire een Koude Oorlog met elkaar hadden?quote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat is de lol toch juist van een mmo
Aangezien je ook kan terug Ganken
Ik speelde in WoW een mage :/ als ik iets niet kon was het ganken.quote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dat is de lol toch juist van een mmo
Aangezien je ook kan terug Ganken
Ja al willen Angral en Malgus natuurlijk maar wat graag dat het weer een echte oorlog wordt. Het zou me niet verbazen als je op een bepaald moment als Sith Warrior Darth Baras (je master) moet doodmaken in opdracht van Malgus of zo. Maar goed, dat is puur gokwerkquote:Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Het verhaal van dit spel was ook een beetje dat de Republic en Empire een Koude Oorlog met elkaar hadden?
Elke class kon ganken en mages konden het helemaal primaquote:Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik speelde in WoW een mage :/ als ik iets niet kon was het ganken.
Ja je hebt gelijk, ik ben in de war met wat meer beginnersgebieden waar ik altijd werd lastig gevallen door lvl 60 spelers als lvl 25 die ik zelf was. Heb een wat verdraaid beeld daardoor.quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Elke class kon ganken en mages konden het helemaal prima
Kies jij dan een mooie PVP server uit?quote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef RickoKun het volgende:
ja mesen ik ga de FOK! guilkd beginnen heb de naam al gereggistered ik ben de FOK! leader wie wil co-founder woderde??? Pm dan!!!
ok mesne kheb beslote nie de FOK!~guild te runnen heb m'n pezen gesscheurt gr gr Tinaquote:Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Kies jij dan een mooie PVP server uit?
Jongeh.quote:Op maandag 12 december 2011 21:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ok mesne kheb beslote nie de FOK!~guild te runnen heb m'n pezen gesscheurt gr gr Tina
Ok jammer Tina gr gr Pennyquote:Op maandag 12 december 2011 21:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ok mesne kheb beslote nie de FOK!~guild te runnen heb m'n pezen gesscheurt gr gr Tina
Cool, welke server en hoe gaat die heten?quote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef Silv het volgende:
Dan ga ik wel lekker die guild oprichten.
Welke servers zijn er allemaal?quote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Cool, welke server en hoe gaat die heten?
VOlgens mij op de vorige pagina (voor mij op dezelfde want ik heb 100 posts per pagina jwz)quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef LeaderRoel het volgende:
Hier een lijst met voorlopig bekende servers, bron is Darth Hater
[..]
Zo te zien zijn Basilisk Droid, Chuundar, Darth Traya, Niman en The Restoration Zone geschikte servers voor onze PVP clan.
Is goed hoor, hebben we alvast tijd om onze chars beetje te levelen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef Silv het volgende:
En ik heb ook geen early acces maar dat boeit niet want jullie moeten dan maar op mij wachten.
Is het misschien niet een beter idee om de FOK! Guild te vergeten en dat iedereen de Crimson Order gaat joinen?quote:Op maandag 12 december 2011 21:45 schreef JediSimons het volgende:
RPPVP servers zullen morgen bekend worden gemaakt. Officieel bevestigd door Stephen Reid, Community Manager.
[ afbeelding ]
Een idee misschien om Crimson Order en FOK! guild allebei op dezelfde RPPVP server te hebben? Een stevige Nederlandse kern?
Welke server zitten jullie op dan?quote:Op maandag 12 december 2011 21:57 schreef JediSimons het volgende:
Ik kan natuurlijk niet spreken voor alle SWTOR Fokkers. Maar het lijkt me gewoon handig dat er twee verschillende guilds zijn. Misschien zijn er leden die gewoon graag onder de naam FOK willen spelen en op dit forum willen praten over het spel straks.
Maar het lijkt me gewoon tof dat we allebei op dezelfde server spelen. Het is niet verplicht om te RPen op een RPPVP server, zelfs de Name Policy bestaat niet op een SWTOR RPPVP server. (Wat wel het geval is op een RPPVP server in WoW). Het is eigenlijk gewoon een PVP server.
Gewoon 1 grote kern van Nederlanders. Mochten er dan World PVP events zijn ofzo, dan kunnen we groeperen en samen kont schoppen.
Raar bij mij staat bij mijn account bij pre-order het volgende:quote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef SoepvorkNL het volgende:
Even een vraagje aan de andere mensen met een pre-order. Hoe ziet jullie pre-order pagina op jullie account er uit? Staat daar dat je gepre-orderd hebt? En ook al wanneer je kan beginnen? Ik weet namelijk bijna zeker dat ik m'n key geredeemed heb, maar bij mij staat er onder pre-order alleen een knop met 'Redeem your pre-order now'. Ik vrees dat er iets fout gegaan is en alsnog tot de 20ste moet wachten. :-(
quote:You redeemed your Pre-Order Code and now are registered for the following items:
Early Game Access
Color Stone (Virtual Item)
Download Game Client
You can now download the game client and patch the game. Watch for an email invitation from The Old Republic team to begin your Early Access.
Wordt morgen bekend gemaakt, check me vorige post hierboven.quote:
Is cool. Is het trouwens verplicht RP'en in jullie guild? Zo niet, dan join ik jullie wel gewoon.quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Wordt morgen bekend gemaakt, check me vorige post hierboven.![]()
M'n kameraad gaat direct inloggen om 13.00. Als alles goed verloopt maakt hij 10 minuten erna bekend op welke server we zitten. Als ik de mogelijkheid heb post ik dan gelijk in dit topic welke server het is.
Prima. Alliantie.quote:Op maandag 12 december 2011 22:08 schreef LeaderRoel het volgende:
Dus de FOK! Guild gaat op dezelfde server als die van Crimson Order? Ik vind het prima
www.crimson-order.nlquote:Op maandag 12 december 2011 22:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://thecrimsonordertor.guildlaunch.com/
Deze dus?
quote:Op maandag 12 december 2011 22:11 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Prima. Alliantie.
[ afbeelding ]
hey ik wil als imperial agent joinen, heb geen early acces, maar kan ik me opgeven?quote:Op maandag 12 december 2011 22:00 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Wordt morgen bekend gemaakt, check me vorige post hierboven.![]()
M'n kameraad gaat direct inloggen om 13.00. Als alles goed verloopt maakt hij 10 minuten erna bekend op welke server we zitten. Als ik de mogelijkheid heb post ik dan gelijk in dit topic welke server het is.
jaquote:Op maandag 12 december 2011 22:28 schreef Prullenbak6 het volgende:
Als ik morgen pre-order in de winkel, krijg ik dan nog early access van ongeveer 1-2 dagen?
ik heb eieren voor mn geld gekozen, en ben de crimson order gejoined, met die infantiele fokguild naam voorstellenquote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef Morthill het volgende:
Maar wat wordt nu de FOK!server? wie start hem? Wie gaat hem leiden?
ditquote:Op maandag 12 december 2011 21:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Is het misschien niet een beter idee om de FOK! Guild te vergeten en dat iedereen de Crimson Order gaat joinen?
niet verplichtquote:Op maandag 12 december 2011 21:47 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga niet rp-en en neem aan dat de FOK! guild wat meer casual is. Dat gezegd hebbende zie ik niet in waarom we niet op dezelfde server zouden gaan. Ik laat hun toch met rust als ze RP-en maar als ze hulp nodig hebben is het altijd handig (ook vice versa)
Mort, zullen wij gewoon een guild rocken met z'n 2en?quote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef Morthill het volgende:
Maar wat wordt nu de FOK!server? wie start hem? Wie gaat hem leiden?
Normaal doe ik dat ook. Maar ik ben de enige van al mijn maten die dit soort spellen speelt, dus ik blijf wel bij de FOK! serverquote:Op maandag 12 december 2011 22:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Ik ga gewoon lekker een PvE server kiezen waar ik niemand ken. En dan maar hopen dat het geen kutserver wordt.
Make it 3quote:Op maandag 12 december 2011 22:43 schreef Pixell het volgende:
[..]
Mort, zullen wij gewoon een guild rocken met z'n 2en?
Ligt ook aan welke faction iemand wil hčquote:Op maandag 12 december 2011 22:45 schreef leeell het volgende:
waarom niet gewoon 1 grote guild maken,
de fokguild wordt toch ook een casual pvp, dat is crimson ook, maar daar kan je eventueel RP doen als het je interesseert
ligt aan enjin, die zijn aan het klooien met de servers (de overkoepelende community van alle guild sites)quote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hehe, crimson order site ligt eruit.
Wilde joinen, maar krijg time-outs
fokguild zou empire worden, is deze ook ,quote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ligt ook aan welke faction iemand wil hč
Wil net zeggen, ik prefereer republic dusquote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ligt ook aan welke faction iemand wil hč
F5'en werkt trouwensquote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hehe, crimson order site ligt eruit.
Wilde joinen, maar krijg time-outs
Same here, zit te denken om of tweakers te joinen, of gewoon een internationale guild te zoekenquote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wil net zeggen, ik prefereer republic dus.
Ja daar heb je het alquote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef leeell het volgende:
[..]
fokguild zou empire worden, is deze ook ,
tja, tweakers ?quote:
Dit dusquote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Salamando het volgende:
Mijn ervaringen met volledig NL'se guilds zijn trouwens echt slecht, denk dat ik het maar internationaal zoek.
hier juist tegenovergestelde , dus tjaquote:Op maandag 12 december 2011 22:52 schreef Salamando het volgende:
Mijn ervaringen met volledig NL'se guilds zijn trouwens echt slecht, denk dat ik het maar internationaal zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |