Wat niet juist is omdat een goede automaat dat op het juiste moment doet. Beter, dan de meeste mensen kunnen schakelenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mwah, optimaal volgens wat? Als ik eens zin heb om hoog in de toeren te zitten voor een komende inhaalactie of wat dan ook, kan die automaat dat niet ruiken. Zelf controle hebben is iets wat de tegenstanders van automaten roepen.
Gas erop ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mwah, optimaal volgens wat? Als ik eens zin heb om hoog in de toeren te zitten voor een komende inhaalactie of wat dan ook, kan die automaat dat niet ruiken. Zelf controle hebben is iets wat de tegenstanders van automaten roepen.
Ik wil niet het optimale, ik wil zelf kunnen spelen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:36 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat niet juist is omdat een goede automaat dat op het juiste moment doet. Beter, dan de meeste mensen kunnen schakelen
Als je de kickdown gebruiktt schakeld ie terug en gooit vol gas erop.
Die inhaalactie waar jij het over hebt kan een automaat sneller uitvoeren, omdat het een computer is. Het uiteindelijke vermogen is even veel of dat van een automaat misschien wel beter.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik wil niet het optimale, ik wil zelf kunnen spelen.
Over het algemeen ga je dan harder rijden met een automaat, zelf kan je een versnelling terug schakelen en de toeren omhoog gooien.quote:
Het gaat niet alleen om het sneller uitvoeren, het gaat erom dat je dat zelf uitvoert en niet dat 1 of andere computer dat voor je berekend.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die inhaalactie waar jij het over hebt kan een automaat sneller uitvoeren, omdat het een computer is. Het uiteindelijke vermogen is even veel of dat van een automaat misschien wel beter.
Jah en ik hoef dat niet zelf te doen ik kan bezig zijn met inhalen met zelfde prestatiesquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Over het algemeen ga je dan harder rijden met een automaat, zelf kan je een versnelling terug schakelen en de toeren omhoog gooien.
Een een of andere computer zo hypocriet je wil ook geen ABS zeker omdat je je daar te goed voor voelt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het sneller uitvoeren, het gaat erom dat je dat zelf uitvoert en niet dat 1 of andere computer dat voor je berekend.
En ik doe dat wel graag zelf. Zo kom ik weer terug om mijn eerdere punt, er zijn mensen die liever zelf schakelen vanwege de controle. Ik ben dan ook wel weer zo realistisch dat er in de toekomst steeds meer automaten komen en dat we daar waarschijnlijk allemaal snel aan zullen wennen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jah en ik hoef dat niet zelf te doen ik kan bezig zijn met inhalen met zelfde prestaties
Volgens mij snap je het punt niet, maar dat maakt niet uit hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een een of andere computer zo hypocriet je wil ook geen ABS zeker omdat je je daar te goed voor voelt?
Maar zelf schakelen is langzamer dan een computer, is dat dan geen stukje controle?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En ik doe dat wel graag zelf. Zo kom ik weer terug om mijn eerdere punt, er zijn mensen die liever zelf schakelen vanwege de controle. Ik ben dan ook wel weer zo realistisch dat er in de toekomst steeds meer automaten komen en dat we daar waarschijnlijk allemaal snel aan zullen wennen.
Alleen jouw eigen mening telt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar zelf schakelen is langzamer dan een computer, is dat dan geen stukje controle?
Dat heeft niets met controle te maken. Zoals ik zei zijn er voor mij 2 redenen waarom ik liever een handbak heb dan een automaat: Zelf controle wanneer je schakelt en het gevoel dat je snel genoeg kan schakelen bij een stoplichtsprintje en dat je tenminste nog iets te doen hebt onder het autorijden. Dat een computer sneller/beter kan schakelen vind ik helemaal prima, maar daar gaat het mij persoonlijk niet om.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar zelf schakelen is langzamer dan een computer, is dat dan geen stukje controle?
Waarom wil je er dan niet aan dat sommige mensen graag zelf rijden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee zeker niet anders zou ik dit topic niet openen.
Heb je ooit in een automaat gereden? Vaker dan 1 ritje naar de supermarkt? Zoals ik al eerder zei zodra je je gas helemaal intrapt rijdt hij gewoon het snelst, met een handgeschakelde ga je niet sneller tenzij je een burnout maakt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met controle te maken. Zoals ik zei zijn er voor mij 2 redenen waarom ik liever een handbak heb dan een automaat: Zelf controle wanneer je schakelt en het gevoel dat je snel genoeg kan schakelen bij een stoplichtsprintje en dat je tenminste nog iets te doen hebt onder het autorijden. Dat een computer sneller/beter kan schakelen vind ik helemaal prima, maar daar gaat het mij persoonlijk niet om.
Zoals ik al eerder zei rijden gaat verder dan schakelen, en zonder schakelen kan je nog steeds prima rijden (zie vorige replies)quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom wil je er dan niet aan dat sommige mensen graag zelf rijden?
Dat is een semi-automaatquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef Guus Muisarm het volgende:
Die nieuwe automaten staan toch gewoon stil zonder rem erop bij het stoplicht? Had laatst een busje gehuurt, automaat, en die bleef keurig stilstaan.
Hij levert op dat moment het beste/maximale/meeste/snelste/hardste vermogen afhankelijk van hoe veel gas je geeftquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:50 schreef D. het volgende:
Daarbij schakelt een computer (vaak) wellicht sneller, dat wil niet zeggen dat ie sneller rijdt.
Sorry, maar nou vat ik het nog samen voor je en nou zit je weer te hameren op de snelheid van het schakelen, daar gaat het dus helemaal niet om.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heb je ooit in een automaat gereden? Vaker dan 1 ritje naar de supermarkt? Zoals ik al eerder zei zodra je je gas helemaal intrapt rijdt hij gewoon het snelst, met een handgeschakelde ga je niet sneller tenzij je een burnout maakt.
Nee dus, dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef sinepedraap het volgende:
Hij levert op dat moment het beste/maximale/meeste/snelste/hardste vermogen afhankelijk van hoe veel gas je geeft
Da's jouw mening, die ik dus niet deel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef sinepedraap het volgende:
Zoals ik al eerder zei rijden gaat verder dan schakelen, en zonder schakelen kan je nog steeds prima rijden (zie vorige replies)
[..]
Laat me raden, je vind benzine ook beter dan dieselquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:34 schreef D. het volgende:
Van mensen die dagelijks voor hun werk in de file staan kan ik me de aanschaf van een automaat voorstellen,
maar ik rijd graag 'echt' en recreatief
Beter als in?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat me raden, je vind benzine ook beter dan diesel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |