ik zou niet weten wat probleemtjes zijn, dus nee...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:56 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
???? jullie mannen hebben nooit probleemtjes zeker
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
En waar gaat dat bloed vervolgens dan naar toe?
Zonder, 4daagse lopen vond ik zwaarder...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:57 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Heb je met of zonder verdoving de bevalling gedaan? Respect als het zonder verdoving was en het wel vond mee vallen (ik hoor overal dat het een ramp is).
Dus jji wilt zeggen dat de goeie mannen in de dorpen wonen, welke plaatsen dan ????quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:56 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Jij komt echt de verkeerde mannen, als je denkt dat 90% doet wat jij zegt. Mocht dat wel zo zijn, dan adviseer ik je te verhuizen naar een stand buiten de randstad. Daar zitten dan de overige 10% van de mannen verstopt.
Ja, er bestaan alleen maar dorpen buiten de randstad ..................quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:59 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Dus jji wilt zeggen dat de goeie mannen in de dorpen wonen, welke plaatsen dan ????
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een man met een minipenis en daarom durft hij niet te staan.
quote:A few weeks ago, the Google StreetView van caught a woman in Madrid, Spain squatting behind a parked car and, well, relieving herself.
Je weet het inderdaad toch nooit zeker, maar het feit blijft wat betreft de vrouwen van tegenwoordig.quote:
Jullie KUNNEN dat niet doen, want daar hebben jullie teveel schaamte voor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:56 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Oja dat ben ik nog vergeten te vermelden, jullie mannen pissen overal net als honden.
Dat is toch niet normaal, zou iets moois zijn als wij vrouwen dat zouden doen.
Een vrouw is meer dan een man vindt ik.
Wil je praten over wat alle Ad van den Berg mannetjes met je kinderkontje doen?quote:
Ik betwijfel het, de leuke mannen die ik ontmoet zijn meestal homo, en die zijn leuk, lief ,aardig, knap en je kan leuk met ze shoppen wat wil je nog meer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:00 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Ja, er bestaan alleen maar dorpen buiten de randstad ..................
Nog zo 1quote:
Dat is omdat de fatsoenlijke, in vrouwen geïnteresseerde, mannen jou links laten liggen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:02 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, de leuke mannen die ik ontmoet zijn meestal homo, en die zijn leuk, lief ,aardig, knap en je kan leuk met ze shoppen wat wil je nog meer.
Dat is de tegenhanger van de uitzettende darmpijn die ze steeds hebben tijdens het bruinridderen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:02 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, de leuke mannen die ik ontmoet zijn meestal homo, en die zijn leuk, lief ,aardig, knap en je kan leuk met ze shoppen wat wil je nog meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |