Ow, sorry!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Hij doet zich voor als jonge meid, doe nou mee-hee!!!
Mannen en vrouwen laten gemiddeld precies evenveel scheten op een dagquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
Oja er iets nieuws ontwikkeld voor jullie MANNEN de antischeet slip, die kunnen jullie wel goed gebruiken aangezien jullie de hele dag scheten laten gadverdamme.
Wat een goede uitvinding,
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
Oja er iets nieuws ontwikkeld voor jullie MANNEN de antischeet slip, die kunnen jullie wel goed gebruiken aangezien jullie de hele dag scheten laten gadverdamme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Gadverdamme, wat ben jij vies zeg,quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:17 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dan kun jij 'm achterstevoren aandoen voor je kutscheetjes... die vislucht is nou ook niet echt prettig namelijk
En kopen wij die?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ik probeer ze overdag juist in te houden en op te sparen, om ze 'savonds in bed allemaal in 1 keer te laten... Onder de dekens... Naast mijn vriendin...quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Mannen en vrouwen laten gemiddeld precies evenveel scheten op een dag.
NEXT.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik probeer ze overdag juist in te houden en op te sparen, om ze 'savonds in bed allemaal in 1 keer te laten... Onder de dekens... Naast mijn vriendin...
Jammer, elke marsman zou die moeten dragen, hoe werkt dat bij jullie eigelijk , hebben jullie er geen controle over dat jullie alles laten lopen,quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:20 schreef Romanov het volgende:
[..]
En kopen wij die?
Nee!Omdat wij nog altijd meer hersencellen hebben die niet op shopping spree modus staan.
wij hebben geen maandelijke sponsen nodig om dingen die lopen tegen te houdenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Jammer, elke marsman zou die moeten dragen, hoe werkt dat bij jullie eigelijk , hebben jullie er geen controle over dat jullie alles laten lopen,
Leeft ze nog, of ligt ze in het ziekenhuis voor ademhalings problemenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik probeer ze overdag juist in te houden en op te sparen, om ze 'savonds in bed allemaal in 1 keer te laten... Onder de dekens... Naast mijn vriendin...
TS ook niet, het is een 'hij'.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:23 schreef Romanov het volgende:
[..]
wij hebben geen maandelijke sponsen nodig om dingen die lopen tegen te houden
Hoezo kan je je kutbloed niet onder controle houden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:22 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Jammer, elke marsman zou die moeten dragen, hoe werkt dat bij jullie eigelijk , hebben jullie er geen controle over dat jullie alles laten lopen,
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:23 schreef Romanov het volgende:
[..]
wij hebben geen maandelijke sponsen nodig om dingen die lopen tegen te houden
Wie? Mijn vriendin? Die was al dood voor ik haar bij me in bed legde!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:23 schreef AeliadeAmora het volgende:
Leeft ze nog, of ligt ze in het ziekenhuis voor ademhalings problemen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wie? Mijn vriendin? Die was al dood voor ik haar bij me in bed legde!
Lulzzz, lolsss, kudos en facebooklikes voor u madamquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:29 schreef FreckleSs het volgende:
Gefefeliciteerd TS, eerste anti-mannen topic op fok![]()
![]()
Alleen beetje jammer dat je niet de reacties krijgt waar je waarschijnlijk op hoopte
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
hou je bek hoer, ik reageer waar ik wil
je vergeetquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:42 schreef Meloewa het volgende:
Dit topic
mannen![]()
vrouwen![]()
mensen![]()
zo klaar.
Dieren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:42 schreef Meloewa het volgende:
Dit topic
mannen![]()
vrouwen![]()
mensen![]()
zo klaar.
Jawel, ik zeg toch nergens dat vrouwen niet van de aarde komen?quote:
Kunnen we over PB-en. Maar ik denk dat je trolt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:42 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook niet perfect, maar vertel wat heb jij met mannen meegemaakt dan als ik vragen mag.
Ik denk eerder dat TS een geval apart isquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:43 schreef Meloewa het volgende:
Ts = een vrouw of man dus mens. Denk niet dat er andere wezens op fok zitten.
Hihi xDquote:
Fokkersquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dieren.
Insecten.
Planten.
Leven.
Alleen maar omdat deze TS een man betreft idd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:55 schreef FreckleSs het volgende:
Ook TS heeft recht op klagen want ja ook mannen zijn weleens het klagen waard
Dit is gewoon mannenhaat/mannenhaat hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:09 schreef Meloewa het volgende:
Mannenhaat/ vrouwenhaat het blijft fok natuurlijk.
Alsof er mannen op FOK! zittenquote:
Het blijft FOK! natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is gewoon mannenhaat/mannenhaat hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |