quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij op rare gasten! Match made in heaven
Jij ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
Hoe lang ga je daar nog op door godt, it's getting a bit old..
Nou idd, ik twijfelde even, maar dacht dat jullie deze toch wel zouden laten liggen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij ook.
ok ok, die was te makkelijk.
Tis vrijdag he?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou idd, ik twijfelde even, maar dacht dat jullie deze toch wel zouden laten liggen.
You are forgiven babequote:
Ik. Klik. NIET.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:45 schreef 100% Tukker het volgende:
http://www.islamdaddy.com/index.php/profile/billybalzak
Fijn voor je schat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:49 schreef ayumu het volgende:
Kijk Miss, Wat de meeste mannen knap en mooi vinden is voor mij dan weer lelijk
Als de haak er in zit moet je altijd nog even doortrekken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
Hoe lang ga je daar nog op door godt, it's getting a bit old..
Nou vooruit, omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als de haak er in zit moet je altijd nog even doortrekken.
Who could blame you?quote:
Zeg, viezerikquote:
quote:
quote:
Tuurlijk doe ik dat. En jou ook hoor, zo ben ik welquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat. En jou ook hoor, zo ben ik wel
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik hoef me niet te wenden tot fallusvormige muisapparaten hoor.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo schoenen gekocht voor als er sneeuw komt/lig
Je impliceert het!quote:
Toch die van gister?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo schoenen gekocht voor als er sneeuw komt/lig
Ja, vrouwen zoeken nooit ergens zomaar iets achterquote:
ja, maar om nou schoenen te gaan kopen alleen voor de sneeuwquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ze zijn best leuk enige is dat t een wat dikkere zool heeft
mijn schoenen hebben of n hele dunne zool of hakken, beiden niet fijn als er een laagje sneeuw ligtquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja, maar om nou schoenen te gaan kopen alleen voor de sneeuw
Assumption is the mother of all fuck-ups, lekker dierquote:
Bek houwe, Bolderbast. Nog drie dagen voor mijquote:
Nou vooruit maar danquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn schoenen hebben of n hele dunne zool of hakken, beiden niet fijn als er een laagje sneeuw ligten ze waren nog geen 15 euro (faillisementsverkoop)
Zeg! Jij zit met je ass in de zon, drinkt cocktails, vreet goed en je hebt een vriendin.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bek houwe, Bolderbast. Nog drie dagen voor mij
Ik zit nu op kantoor, zonder cocktails, en volledig batsloos. Dus ik mag zeikenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg! Jij zit met je ass in de zon, drinkt cocktails, vreet goed en je hebt een vriendin.
Dus jij hebt niks om over te zeiken!
The horror.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit nu op kantoor, zonder cocktails, en volledig batsloos. Dus ik mag zeiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |