Assumption is the mother of all fuck-ups, lekker dierquote:
Bek houwe, Bolderbast. Nog drie dagen voor mijquote:
Nou vooruit maar danquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn schoenen hebben of n hele dunne zool of hakken, beiden niet fijn als er een laagje sneeuw ligten ze waren nog geen 15 euro (faillisementsverkoop)
Zeg! Jij zit met je ass in de zon, drinkt cocktails, vreet goed en je hebt een vriendin.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bek houwe, Bolderbast. Nog drie dagen voor mij
Ik zit nu op kantoor, zonder cocktails, en volledig batsloos. Dus ik mag zeikenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg! Jij zit met je ass in de zon, drinkt cocktails, vreet goed en je hebt een vriendin.
Dus jij hebt niks om over te zeiken!
The horror.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit nu op kantoor, zonder cocktails, en volledig batsloos. Dus ik mag zeiken![]()
Zeg dat welquote:
They hatin´quote:
Ja, heb het net gelezen, wat fuckin' triest. Maar de meesten hier.. mehh. Leuk dat jullie het met elkaar tof hebben tho. Houden zo.quote:
RIP aan de nabestaanden. Je was okay.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
* Barbusse zet Requiem voor een Fok!ker in A-mineur op
Niet zo serieus nemen, het is Fok! maarquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, heb het net gelezen, wat fuckin' triest. Maar de meesten hier.. mehh. Leuk dat jullie het met elkaar tof hebben tho. Houden zo.
Dit, daarentegen, breekt mijn hart. Je breekt mijn hart Q!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:04 schreef Q. het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden. Je was okay.. Relatief.
Ja, ik ben de laatste die moet zeuren over serieusheid op het internet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zo serieus nemen, het is Fok! maar
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, ik ben de laatste die moet zeuren over serieusheid op het internet.
Maar het veranderd nogal als ze elkaar in real life hebben ontmoet. Ook wetende dat ze wat issues heeft met haar zelfbeeld. Vind het niet getuigen van tact of volwassenheid om in dat opzicht haar te ridiculiseren.
Maar achwatte, tis maar internet inderdaad. Maar triest blijft het welVoor volwassenheid kom ik hier dan ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Doe jij maar liever zo'n lief pubermeisje? Dat verklaart wel de TT.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:45 schreef Barbusse het volgende:
Voor volwassenheid kom ik hier dan ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |