kan jij me er vanaf helpen?quote:
geen ideequote:
hier ook al gepaktquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:15 schreef WAHRHEIT het volgende:
Even koffie maken en minder chago worden
beertjequote:
Nope, liggen zit er niet in nee, werk it is jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee
ik kan je ook niet laten liggen neem ik aan, want je bent aan t werk, niet?
IK ZIE NIETS WOWWWWWWWWWquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
HET ZONNETJE SCHIJNT.. WOWWWWWWW
ik sla je baas wel ff nokkie zodat jij kunt bijkomenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, liggen zit er niet in nee, werk it is ja
WEJOWWWWWWWWWWWquote:
doe je ogen open dan...quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
studentenOp dit moment leid ik niet echt een typisch studentenleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder een van half 9 tot 5-leven..
Vanaf februari weer
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik zou ook gewoon naar huis kunnen gaan, maar thuis even lekker liggen zal er ook niet inzittenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik sla je baas wel ff nokkie zodat jij kunt bijkomen![]()
![]()
[..]
WEJOWWWWWWWWWWW
hij schijnt hier recht in m'n eauguh
Ik wou dat ik mn ogen dicht had.quote:
geen idee, ik ken jouw leven toch nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment leid ik niet echt een typisch studentenleven.
Eerder een van half 9 tot 5-leven..
Vanaf februari weer
Doe bepaalde harige beestjes rondom je hoofd binden, dan schijnt hij niet meer in je eaugeeeenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
WEJOWWWWWWWWWWW
hij schijnt hier recht in m'n eauguh
Nee, ik zou dat best eng vinden, als je dat wel zou weten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik ken jouw leven toch niet
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon naar huis kunnen gaan, maar thuis even lekker liggen zal er ook niet inzitten
goed ideequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe bepaalde harige beestjes rondom je hoofd binden, dan schijnt hij niet meer in je eaugeeeen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:15 schreef WAHRHEIT het volgende:
Even koffie maken en minder chago worden
hoofdpijn al wat opgeklaard?quote:
ik ben ook heul engquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik zou dat best eng vinden, als je dat wel zou weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
nee hoor, heb een aardige baas en zal ook niet positief zijn voor mn beoordelingsgesprek volgende weekquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
dan maar je baas de dupe laten worden.. kan m ook ontvoeren voor je
Dat geloof ik graag.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Pica van WH die langzaam uit z'n schulpje kruipt:hij doet t nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.he will never know u_uquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee hoor, heb een aardige baas en zal ook niet positief zijn voor mn beoordelingsgesprek volgende weekWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Wie ben jijquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoofdpijn al wat opgeklaard?
je ziet het niet, maar ik huil van binnenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.
Stiekem ben ik een beetje bang voor fokkers.
quote:
Koffie werkt hier tegen allesquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hier ook al gepakt
niet zo goed eigenlijk, want koppijn
Oh sorry, ik ben zo subtiel als een mini-shovel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je ziet het niet, maar ik huil van binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
vooral voor beren en eendjes ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.
Stiekem ben ik een beetje bang voor fokkers.
met shovels kan ik normaal wel goed overwegquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh sorry, ik ben zo subtiel als een mini-shovel.
Jij werkt toch bij GO?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met shovels kan ik normaal wel goed overweg
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
Pica van WH die langzaam uit z'n schulpje kruipt poging 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Alle fokkers.quote:
Ik ben een beetje aparte mini-shovel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met shovels kan ik normaal wel goed overweg
pics?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aparte mini-shovel.
quote:
ik probeer een mental image te vormenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aparte mini-shovel.
quote:
o alweer weg uit kruikenstad ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor een half uurtje op en neer geweest. Kerel heeft wel halve tentamen verlult lol
slaap lekker of fijne reis ?quote:
lukt het een beetje?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik probeer een mental image te vormen
een aparte mini shovel voor jouquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik probeer een mental image te vormen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
hmm okquote:
not really, noquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een aparte mini shovel voor jouje mag niet zomaar pics van 4ebe postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zomaarquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
yay, koffie![]()
Tot heeel laat zitten sloohen
En *iemand* zat hier heul hard te praten, dus vroeg wakker![]()
hoeveel uurtjes?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
:sssssssquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm ok
rustig aan..
[..]
not really, no
Een reis naar mannen landquote:
zit lekkor verplicht in het stilte lokaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In plaats van een stiltecoupe, een stiltetopic.
als zij het niet doet, doe ik het welquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je mag niet zomaar pics van 4ebe posten
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als zij het niet doet, doe ik het wel
quote:
Ik heb ook vaag gedroomdquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wou nog over mijn heel aparte droom vertellen, maar dat komt ooit wel dan
Tot zoquote:
helaas zijn dromen vaak mooier dan de werkelijkheid.. mjaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb ook vaag gedroomd
[..]
Tot zo
Nou.. af en toe ben ik wel blij dat ze niet uitkomenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
helaas zijn dromen vaak mooier dan de werkelijkheid.. mja
De meeste dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Deze was te vaag om waar te zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ah, de M staat voor Marco Borsatoquote:
to good to be throughquote:
Crazy Marco Borsato?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, de M staat voor Marco Borsato
quote:
dejavu effect?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
de dromen waarvan ik niet wil dat ze gebeuren, gebeuren vaak, ja
Goodbye Simonquote:
dat ook.. maar ik haat dejavu's.. iets met een vicieuze cirkelquote:
Gotchaquote:
Waar vrouwen streken verboden zijnquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar vrouwen streken verboden zijn
mooi nummerquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WHERE ARE YOU CHRISTMASSSSSSSSSSS
Jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]apart land dan.
Have fun in elk geval
quote:
Niet hoe ik het zing.quote:
maar is zo mooi nummerquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet hoe ik het zing.
* Grunt
SISquote:
KIPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nou graag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |