quote:
Kalfsspareribs of gewone? Bij de kalfsspareribs staat seks op 2 hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
RibVraag
Je moet kiezen! Seks of spareribs?
Seks
Spareribs
LOL
gegrilde pijl inktvisjesquote:
bah, neequote:
ik heb werkelijk geen idee. slecht idee om spare-rib artikelen te lezen op dit moment merk ik nuquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Kalfsspareribs of gewone? Bij de kalfsspareribs staat seks op 2 hoor.
balenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bah, nee
oh vanavond gaat weer niet door dus.. pffff
Vanwaar die specifieke datum?quote:
zie OPquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanwaar die specifieke datum?
omg lekkerquote:
nee, meer YMCA, smurfenlied en Vulcano beetje van dit en datquote:
heb je nu zin in spareribs?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee. slecht idee om spare-rib artikelen te lezen op dit moment merk ik nu
bestaat dat ook al?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg lekker
[..]
nee, meer YMCA, smurfenlied en Vulcano beetje van dit en dat
je hebt een CD met YMCA ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, meer YMCA, smurfenlied en Vulcano beetje van dit en dat
ja best wel ja, maar ja , kan ze toch neit bestellen. ja van die gore , die lijken of ze voorgekloven zijnquote:
meligheid op het werkquote:
nee, iemand heeft er de foute Q cd in de playlist van Sqeezebox gegooid.quote:
zorg dan wel ff dat ik ook daar ben. zo vaak ben ik dr nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
k kom wel ooit eens naar eindhoven beertje.. maar vanavond kruip ik denk ik onder de dekentjes en blijf daar
Garnalen/gamba's/oesters/mosselen/schelpenquote:
dat zou wel zo handig zijn jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorg dan wel ff dat ik ook daar ben. zo vaak ben ik dr niet
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Garnalen/gamba's/oesters/mosselen/schelpen
+1quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Garnalen/gamba's/oesters/mosselen/schelpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |