Lol, frustrerendquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat haat ik zeg.
Krijg net een pm op facebook:
hoi
t goede nieuws al gehoord?
Dus ik vraag watwatwat?
Is ze offline
"ik ben zwanger"quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat haat ik zeg.
Krijg net een pm op facebook:
hoi
t goede nieuws al gehoord?
Dus ik vraag watwatwat?
Is ze offline
"Nooit meer werken lekker hoeren neuken" ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:48 schreef Greys het volgende:
Lekkere TT ook weer voor de mensen die op hun werk zitten
Verzin eens iets anders?
Verzin nog maar wat langerquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Nooit meer werken lekker hoeren neuken" ?
"Waar de elende hoogtij viert wand daar is alles mee begonnen"quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:50 schreef Greys het volgende:
Wat een elende wat een elende met die Maria
Hallow!!! Jups te lang weggeweest maar weer backquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:47 schreef Greys het volgende:
Bigbird! Ik heb nog helemaal geen welkom terug tegen je gezegd!
Welkom terug!
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:48 schreef Greys het volgende:
Lekkere TT ook weer voor de mensen die op hun werk zitten
Verzin eens iets anders?
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Waar de elende hoogtij viert wand daar is alles mee begonnen"
Hoochtei?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Waar de elende hoogtij viert wand daar is alles mee begonnen"
Ik ga ff douchen en dan bellen. Anders ruiken ze m'n stank aan de foonquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jah jah, eazie (op zijn Maria's) biatch!
Ook niet als je hem na invoeren aanpast?quote:
Omg! Nou lekker voor dat kind danquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
5 weken, ik ga maar niet al die foto's van de afgelopen 5 weken nog es kijken, oepssss
Ik snap het ook nietquote:
Biet is een soort Sjon aan het wordenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Net als bigbird d'r 'lekker voor dat kind dan' opmerking
Ik heb iets gemist kennelijk. I blame Biet, die is de schuld van alles, ongezien.
Zoooooooo daar is ze weerquote:
Jawel, gisteravond geland (al scheelde het niet veel, volgens mij)quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoooooooo daar is ze weer![]()
Of ben je nog niet terug?Bruin geworden? Hoe was/is het?
Ahhhhhhhhhhhh, de Bietquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Biet is een soort Sjon aan het worden
Welkom terug danquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jawel, gisteravond geland (al scheelde het niet veel, volgens mij)![]()
Nu lekker lui op de bank. Net de opgenomen finale van Expeditie Robinson gekeken
Ik ben jaloers op je met al die vakanties!quote:Oh en best wel bruin, ja![]()
Biet heeft nog nooit onder mijn bank of bed gepoept of gepiestquote:
Ja stom, ik had één post gemist (die over de zuipfoto's) en hop, weg moraal van het verhaalquote:Greys, het staat hier toch gewoon hoor, zo ingewikkeld is het niet![]()
Tis een vriendinnetje van mn broertje ( neeeee hij is niet de dader haha ).
En ik denk dat altijd ach gos, die jonkies nog, maja, dies natuurlijk ook alweer 25 ondertussen
Biet is tof gewoonquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhh, de BietToch ben ik d'r dol op.
Met die pakken water laatst waar ze overal een heel mooi gaatje in had gemaakt en daarna lekker met de fluffy voetjes door het waterballet op de grond huppelenHet is gewoon eeen heel creatief hondje
Het was ook weer heerlijk, maar nu weer terug in de realiteit. Of zal ik die nog even voor me uit schuiven tot maandag?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom terug dan![]()
[..]
Ik ben jaloers op je met al die vakanties!
En we gaan voorlopig niet naar de sauna zo lang jij nog bruin bent!
Oh dat is zo gevaarlijk he? Roepen dat ze iets nog nooit gedaan hebben...quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Biet heeft nog nooit onder mijn bank of bed gepoept of gepiest
[..]
Ja stom, ik had één post gemist (die over de zuipfoto's) en hop, weg moraal van het verhaal
Je had echt nergens vermeld over wie het ging hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is echt niet zo erg als Biet![]()
Greys, het staat hier toch gewoon hoor, zo ingewikkeld is het niet![]()
Tis een vriendinnetje van mn broertje ( neeeee hij is niet de dader haha ).
En ik denk dat altijd ach gos, die jonkies nog, maja, dies natuurlijk ook alweer 25 ondertussen
Ja dat houd ik ook zeker in mijn achterhoofd. Ze is nu een maand of negen en de eerste paar maanden heeft ze nul opvoeding gehad in Spanje natuurlijk, dus ze loopt nog wat achterquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Biet is tof gewoonStreken horen er ook gewoon wel bij op deze leeftijd
Maar Sjon vind ik ook tof, juist omdat hij soms zo stout is
Ja dat weet ik zeker, ze heeft een heel leuk vriendje waar ze nu net mee samen woont, das al sinds de kleuterschool de beste vriend van mn broertjequote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je had echt nergens vermeld over wie het ging hoor. En weet je zeker dat broertje niet de dader is? En weet zij eigenlijk wie dan wel?
Sommige honden (sommige mensen ook trouwensquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik blijf het echt best odd vinden dat dat sloopgedrag schijnbaar echt als normaal gedrag beschouwd wordt! Tis toch geen ukkie pupje meer?
Mss moet ik ook maar es wat meer normaal vinden dan, dan is Sjon vast een prima toppertje![]()
Sinds zn pisfestijn van maandagochtend en de daarbijbehorende straf issie wel de hele week bijzonder braaf geweest trouwens
Waar haal je dat nou weer vandaan dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik blijf het echt best odd vinden dat dat sloopgedrag schijnbaar echt als normaal gedrag beschouwd wordt! Tis toch geen ukkie pupje meer?
Wat was zijn bijbehorende straf dan ook alweer?quote:Mss moet ik ook maar es wat meer normaal vinden dan, dan is Sjon vast een prima toppertje![]()
Sinds zn pisfestijn van maandagochtend en de daarbijbehorende straf issie wel de hele week bijzonder braaf geweest trouwens
Oooooh dat gaat gewoon al een stuk beter ook! Elco sloopte echt uit frustratie omdat we weg waren, niet eens uit verveling.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat houd ik ook zeker in mijn achterhoofd. Ze is nu een maand of negen en de eerste paar maanden heeft ze nul opvoeding gehad in Spanje natuurlijk, dus ze loopt nog wat achter
Maar als ik kijk met het verschil in het begin, toen ze echt steeds in huis plaste enzo en dat ik allejezus vroeg op moest 's ochtends. Nu als ik om twaalf uur naar bed ga (lukt alleen nooit) en om negen uur op sta is alles nog netjes!
Het enige dat ze echt nog moeilijk vindt is als ze 5 uren alleen moet blijven, want dan is ze na een uur op d'r kluif uit gekeken en gaat ze ellende uithalen dusVerveling is a bitch.
Maar er is al weken geen kussen van de bank gesloopt of kussen uit de bench getrokken.
Vooruitgang, Biet has it
Ja dat kan ook. Bij Biet is het een combi van allebei denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Oooooh dat gaat gewoon al een stuk beter ook! Elco sloopte echt uit frustratie omdat we weg waren, niet eens uit verveling.
Slaan lost zoal weinig op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan dan?
Dat maak je er dan echt zelf van hoor. Tuurlijk is het niet normaal, maar ik ga d'r niet in elkaar meppen ofzo, maar ze heeft het echt wel geweten met die foon hoor. En dat vind ik niet normaal, maar ik houd gewoon rekening met haar nog-niet-volwassenheid en haar gebrek aan opvoeding toen ze wél ukkiepupje was.
[..]
Wat was zijn bijbehorende straf dan ook alweer?
Eens, maar af en toe krijgt Baloe ook gewoon een tik. Ik ben best geduldig, maar als hij tot 4x toe achter elkaar bijna de straat op rent en doodgereden wordt, ja dan is het wel klaar.quote:
Nou ik was behoorlijk over de zeik gister met mijn foon hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Naja goedvinden, je praat het gedrag wel altijd goed.
Moet je zelf weten hoor, is mss ook beter.
Maar hoe werkt dat in de praktijk dan? Hóe geef je hem 'minder ruimte'?quote:Bij Sjon gaat het nu weken goed en nu met dat wilde weer was het ineens weer even mis, en dan weet ik wel dat het door het weer komt en door de kou, maar dan vind ik dat nog geen geldig excuus. Hoe minder ruimte ik m geef, hoe minder snel ie de mist in gaat.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:31 schreef Greys het volgende:
Tot straks, even lekker uitwaaien met het monster
Nou ja, er zit verschil tussen een klap en een tik. Baloe krijgt wel eens een bitchslap hoor op zijn achterhoofd (netzoals die smiley) met een harde "BEN JE HELEMAAL BESODEMIETERT?!" erbij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik was behoorlijk over de zeik gister met mijn foon hoor
En misschien klinkt het idd als goed praten, maar ik vind ook gewoon écht dat ik wat meer geduld met haar moet hebben dan met een pup die ik vanaf het begin zou hebben.
[..]
Maar hoe werkt dat in de praktijk dan? Hóe geef je hem 'minder ruimte'?
(Oprechte vraag, niet sarcastisch oid). En wat was dan de straf toen hij laatst weer had gepist, omdat je het over de 'bijbehorende straf' had?
Ik vraag dat dus omdat ik Biet wel eens in d'r nekvel pak uiteraard en FOEI! roep, dan is ze al enorm onder de indruk, maar een klap geven zou ik bv nooit doen (en als ze het ook maar denkt dat ik het zou doen gaat ze dus uit angst júist plassen, dus dat is hier geen optie sowieso).
Ze was laatst heel lang los in het bos, dat ging echt goedquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Laaaaang uitwaaien Greys, je moet daar echt uren mee lopen , moe maken dat monster
Ik had een heel antwoord getypt, maar Fok liep weer es vast, dus ik ga dat ff in word doen
Ik weet zeker dat ik, zodra ik weer een hond heb, er hetzelfde over denkquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou echt van zn levensdagen nog geen dag meer zonder hond willen hoor
Zonder Sjon is denkbaar, zonder hond echt niet
Dat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou echt van zn levensdagen nog geen dag meer zonder hond willen hoor
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Arme Billy, propt die dikke draak zich daar bovenop in dat kleine mandje
[ afbeelding ]
Ja, the Good, the Bad and the Uglyquote:
én Chicoquote:
Het één heeft dan ook niets met het ander te maken?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Naja, als ze niet los kan kun je toch alsnog gewoon lekker een uur of langer goed met haar doorstappen?
Veel vaker dan jij denkt, denk ikquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat zeg ik ook niet, ik vraag me soms wel es af hoe lang en hoe vaak je lekker met haar gaat lopen, maar ook dat moet je echt helemaal zelf weten
Lekkert!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Ah en nu is Kees aan de spetterpoep, dan hebben we ze allemaal gehad geloof ik![]()
Zo heeeelemaal erin, hoppa. Bodemloze put ftw.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Getverdemme Qwea , prop jij die dr in 1 keer in?
Oe lekkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:16 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Is da een dikke worst of wa?!
Hij is echt lekker
Respectquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo heeeelemaal erin, hoppa. Bodemloze put ftw.
't Is wel een cutiequote:Op vrijdag 9 december 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ow haha trouwens Baaf, Andy Allo is op FB nu eindelijk min of meer out in the open als nieuwe liefde van Prince, alsof niemand dat nog door had![]()
Ik vind dr zo cute, ik hoop dat ie deze aanhoudt
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Net functioneringsgesprek gehad en ik schijn toch best aardig te functioneren![]()
En nu nog 4 uurtjes werken en dan weeeeekend!
Nice Ing! Way to goquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Net functioneringsgesprek gehad en ik schijn toch best aardig te functioneren![]()
Neeeeeeej, van de slagerquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe lekkerIk heb nog een kipgrillworst liggen, bedenk ik me nu
Dees komt niet van de AH, toch?
Netjessss!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:48 schreef Ingetje79 het volgende:
De hot ei salade bij de slager in het winkelcentrum is ook heerlijk, al eens gehad?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeeeeej, van de slagerWel duur, 5 euro
maar zooooooo lekker
neequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef senesta het volgende:
[..]
De hot ei salade bij de slager in het winkelcentrum is ook heerlijk, al eens gehad?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:32 schreef Greys het volgende:
Ik krijg honger van dit topic, even boodschappen doen![]()
Echte liefdequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:32 schreef Qwea het volgende:
![]()
! Dus ik loop godverdomme heel de huiskamer te dweilen, loopt Baloe er doodleuk overheen met zijn modderpoten
Gewoon de slager in het winkelcentrum naast de brunaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeWat ist? En bij die slager (waar vroeger de dunselman tegenover zat) komt deze worst ook vandaan
Lieve hond ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:32 schreef Qwea het volgende:
![]()
! Dus ik loop godverdomme heel de huiskamer te dweilen, loopt Baloe er doodleuk overheen met zijn modderpoten
Da's inderdaad wel duur jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeeeeej, van de slagerWel duur, 5 euro
maar zooooooo lekker
Ja! Maar wat is het dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Gewoon de slager in het winkelcentrum naast de bruna
quote:
Ik gezogen, boven en benee, de vaatwasser aangezet, boven en benee lopen dweilen en de trap gezogen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
Zo, stofgezogen, de was gedaan en de vaatwasser uitgepakt en ingeruimd.
Nu cracottes met kaas, ei en peper en zout.
Hij is echt heul lekkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel duur jaHier kosten die dingen bij de slager rond de 3 a 4 euro... maar als 't lekker is, who cares
Lekker Samzz. Ik zit aan de zelfgemaakte hartige muffins
Ik las harige muffinquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Lekker Samzz. Ik zit aan de zelfgemaakte hartige muffins
Ik drie verdiepingenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik gezogen, boven en benee, de vaatwasser aangezet, boven en benee lopen dweilen en de trap gezogen.
Tis goed voor vandaag
3?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drie verdiepingen. Ik ben kapot
.
Klopt. Dat was nog met mijn faalcameraquote:
Picsquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
Nappie is CD's uit de kast aan het trekken en op de grond aan het gooien
neeeeeee. Die 2de is al heeeeeeeeeel oud. Toen had hij aan zijn hoofd een hotspot en liep hij te krabben met die pootjes waar een sok omheen zitquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:11 schreef Barbaaf het volgende:
Ze zijn nie echt scherp hè?
Edit: en bij die 2e had je toch in z'n oor geknipt?
iedere keer als ik de camera pak, probeert hij het parkietje in de lens te pakken te krijgenquote:
Op wat voor camera?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:12 schreef Qwea het volgende:
Ik wil nog steeds een telelens.
Maar die zijn belachelijk duur
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Nappiefilmpje please
Ow ja, hier staan alle bomen weer in de bloei, tis fucking december!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iedere keer als ik de camera pak, probeert hij het parkietje in de lens te pakken te krijgen
dit gaat kapotvriezen,misschien maken ze nog nieuwe knoppen aan, maar hoe groot die kans is weet ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Maar dan ook echt alle bomen he, komt dat nog goed?
Neequote:Op vrijdag 9 december 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Maar dan ook echt alle bomen he, komt dat nog goed?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef Barbaaf het volgende:
En daar hebben dan weer insecten last van... vervolgens insektenetende vogletjes.... en dan vogeltjesetende dieren. Over anderhalf jaar een insektenplaag, daarna zal het wel herstellen maar we kunnen nog net Bleker de schuld geven
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef Barbaaf het volgende:
En daar hebben dan weer insecten last van... vervolgens insektenetende vogletjes.... en dan vogeltjesetende dieren. Over anderhalf jaar een insektenplaag, daarna zal het wel herstellen maar we kunnen nog net Bleker de schuld geven
Laat Qwea het maar niet zien!!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
dit dus, hij kruipt steeds net te dichtbij om scherp te kunnen stellen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dr liepen kindjes langs en die hoorde ik aan hun moeder vragen waarom het ene hondje zn pyjama aan had en het andere hondje een sportpakje
Ik vind het al knap dat ze er een hond in herkennenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dr liepen kindjes langs en die hoorde ik aan hun moeder vragen waarom het ene hondje zn pyjama aan had en het andere hondje een sportpakje
Dus nu zitten er ook modderpoten op je bank?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]Nou. Ik heb hem op de bank gekwakt en gezegd dattie moest blijven liggen
Flikker.
Het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Anouk verlaagt wederom huizenprijs
Echt, wat een geld en zie dan dat sanitair en die tuin ...
JAJAJAJAJAJA??!??!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
QWEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?????????????????
Op het dekbed, maar dat overtrek moest toch in de wasquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus nu zitten er ook modderpoten op je bank?
2007 bij mijn ouders thuisquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Foto's met kerstmutsjes en zo vind ik echt zo gruwelijk![]()
Ook van die babies met van die pakkies aan
Geef me es een pic van Sjon danquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, maak dr es zo een van Sjon met HEB IK WAT VAN JE AAN OF ZO ?
Met muts kijkt die veel vrolijkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
2007 bij mijn ouders thuis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh das hier vlakbij! Ik wil wel ruilen maar tis een tikje aan de dure kantquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Anouk verlaagt wederom huizenprijs
Echt, wat een geld en zie dan dat sanitair en die tuin ...
Serious actions require serious thinking.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Met muts kijkt die veel vrolijker![]()
quote:
Welke foon?quote:
Japs, echt Biet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:50 schreef Greys het volgende:
Werkt dit ook?Testing one two...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:50 schreef Greys het volgende:
Werkt dit ook?Testing one two...
[ afbeelding ]
quote:
Noes!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:58 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik ben wel heel benieuwd naar een foto van die foon ook ondertussen
OMFGquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DADERPROFIEL:
[ afbeelding ]
Nooooh!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DADERPROFIEL:
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:08 schreef Greys het volgende:
Foon is vandaag voor de 51e keer spontaan herstart inmiddels geloof ik
Nopequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*proest*![]()
Verbazingwekkend dat hij het nog doet.![]()
Maar dit kun je toch wel claimen denk ik he?
Nope?quote:
Ik heb liever geen van beidequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nooooh!![]()
En dan dat deemoedige koppie.![]()
![]()
Dan word ik toch weer blij van katten die alleen maar af en toe binnen plassen of hun eten eruit gooien. Of me dode beesten brengen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DADERPROFIEL:
[ afbeelding ]
Die is echt flink toegetakeldquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DADERPROFIEL:
[ afbeelding ]
Of in een boze bui de printer van de zaak naar de printerhemel piesenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nooooh!![]()
En dan dat deemoedige koppie.![]()
![]()
Dan word ik toch weer blij van katten die alleen maar af en toe binnen plassen of hun eten eruit gooien. Of me dode beesten brengen.
Drukke tijden voor jullie dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Bwhehehehe de telefonist van de PI Limburg Zuid en ik zijn vandaag echt lekker bezig.
We spreken elkaar bij de voornaam aan en hij wenste me net alvast een prettig weekend maar verwacht me nog wel een paar keer te spreken vandaag
Wat leuk voor je, dat is weer eens wat anders dan die kathetersquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:21 schreef Oognip het volgende:
Die foto's![]()
Ik heb vandaag geregeld dat ik binnenkort mee mag met een keizersnede en een dagje mee mag lopen op de kraamafdeling
Nope.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |