Lol, frustrerendquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat haat ik zeg.
Krijg net een pm op facebook:
hoi
t goede nieuws al gehoord?
Dus ik vraag watwatwat?
Is ze offline
"ik ben zwanger"quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat haat ik zeg.
Krijg net een pm op facebook:
hoi
t goede nieuws al gehoord?
Dus ik vraag watwatwat?
Is ze offline
"Nooit meer werken lekker hoeren neuken" ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:48 schreef Greys het volgende:
Lekkere TT ook weer voor de mensen die op hun werk zitten
Verzin eens iets anders?
Verzin nog maar wat langerquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Nooit meer werken lekker hoeren neuken" ?
"Waar de elende hoogtij viert wand daar is alles mee begonnen"quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:50 schreef Greys het volgende:
Wat een elende wat een elende met die Maria
Hallow!!! Jups te lang weggeweest maar weer backquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:47 schreef Greys het volgende:
Bigbird! Ik heb nog helemaal geen welkom terug tegen je gezegd!
Welkom terug!
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:48 schreef Greys het volgende:
Lekkere TT ook weer voor de mensen die op hun werk zitten
Verzin eens iets anders?
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Waar de elende hoogtij viert wand daar is alles mee begonnen"
Hoochtei?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Waar de elende hoogtij viert wand daar is alles mee begonnen"
Ik ga ff douchen en dan bellen. Anders ruiken ze m'n stank aan de foonquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jah jah, eazie (op zijn Maria's) biatch!
Ook niet als je hem na invoeren aanpast?quote:
Omg! Nou lekker voor dat kind danquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
5 weken, ik ga maar niet al die foto's van de afgelopen 5 weken nog es kijken, oepssss
Ik snap het ook nietquote:
Biet is een soort Sjon aan het wordenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Net als bigbird d'r 'lekker voor dat kind dan' opmerking
Ik heb iets gemist kennelijk. I blame Biet, die is de schuld van alles, ongezien.
Zoooooooo daar is ze weerquote:
Jawel, gisteravond geland (al scheelde het niet veel, volgens mij)quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoooooooo daar is ze weer![]()
Of ben je nog niet terug?Bruin geworden? Hoe was/is het?
Ahhhhhhhhhhhh, de Bietquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Biet is een soort Sjon aan het worden
Welkom terug danquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jawel, gisteravond geland (al scheelde het niet veel, volgens mij)![]()
Nu lekker lui op de bank. Net de opgenomen finale van Expeditie Robinson gekeken
Ik ben jaloers op je met al die vakanties!quote:Oh en best wel bruin, ja![]()
Biet heeft nog nooit onder mijn bank of bed gepoept of gepiestquote:
Ja stom, ik had één post gemist (die over de zuipfoto's) en hop, weg moraal van het verhaalquote:Greys, het staat hier toch gewoon hoor, zo ingewikkeld is het niet![]()
Tis een vriendinnetje van mn broertje ( neeeee hij is niet de dader haha ).
En ik denk dat altijd ach gos, die jonkies nog, maja, dies natuurlijk ook alweer 25 ondertussen
Biet is tof gewoonquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhh, de BietToch ben ik d'r dol op.
Met die pakken water laatst waar ze overal een heel mooi gaatje in had gemaakt en daarna lekker met de fluffy voetjes door het waterballet op de grond huppelenHet is gewoon eeen heel creatief hondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |