quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef Secret-Sorbo het volgende:
[..]
Maar dat zegt niets. Volgens mijn track en trace zou het pakketje ook ontvangen zijn door Sorbo, en dat is 'ie niet. Ook geen briefje dat het bij de buren zou liggen...
Wij houden het spannend![]()
Sorry, met de telefoon editten moet ik ook gewoon niet doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:01 schreef Jelief het volgende:
De OP klopt niet hoor, ik heb nog niks ontvangen. Mijn pakketje is wel onderweg
oh en er zitten wel 4 dichtregels in, ik kan dat echt niet!
Ja zie je wel! Rond Kerst was het idd, maar omdat we nu zo 'vroeg' zijn ging ik zo twijfelen!quote:
Oh dat is jammer, de post zegt dat je pakje als het goed is morgen geleverd wordt. :-( Is er iemand die hem in ontvangst kan nemen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:03 schreef Chell het volgende:
Ik hoop dat mijne er vandaag is, morgen ben ik best vroeg weg en pas zondagavond hééééél laat weer thuis. Was van plan mn pakje mee te nemen.
jaaaaa hier ben ik, even als hint, ik had het beter zelf af kunnen leverenquote:
nou hele kleine hint danquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:14 schreef _Bar_ het volgende:
Zou ik heel misschien op de valreep nog een kleine hint mogen? Zodat ik ook eens echt kan geen strepen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |